صدور پروانه فعالیت و اشتغال برای ۳۰۰ دستگاه وانت بار در بردسکن

مسئول سازمان حمل‌ونقل شهرداری بردسکن گفت: تاکنون 300 دستگاه وانت بار در سامانه سوخت ناوگان باری و مسافری ثبت نام و برای آنها پروانه فعالیت و اشتغال صادر شده است.

صدور پروانه فعالیت و اشتغال برای ۳۰۰ دستگاه وانت بار در بردسکن

مهدی محمدی گفت: ثبت نام از وانت بارها همچنان ادامه دارد و وانت بارهای تک‌سوز که تمایل به دوگانه سوز کردن طرح رایگان نیز دارند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سازمان حمل و نقل شهرداری مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: یکی از موارد مهم در ثبت نام این طرح پرداخت کلیه عوارض وانت بارها است و کسی نمی‌تواند بدون پرداخت بدهی عوارض در این طرح ثبت نام کند.

مسئول سازمان حمل‌ونقل شهرداری بردسکن در خصوص فعالیت تاکسی تلفنی های سطح شهر گفت: فعالیت و اشتغال رانندگان تاکسی تلفنی ها منوط به اخذ پروانه بهره برداری است.

محمدی گفت: برابر قانون و دستور دادستان شهرستان بردسکن رانندگان تاکسی تلفنی که در آژانس‌ها فعالیت دارند باید دارای پروانه فعالیت و اشتغال باشند.

وی در خصوص سرویس مدارس نیز گفت: رانندگانی که از طریق سامانه پیامکی سپند در سنوات گذشته ثبت نام کرده اند و تمایل به فعالیت در سال تحصیلی جدید نیز هستند از طریق کارگروه ماده 18 نیز به آنها اطلاع رسانی می شود.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها