سردار آتانی: نقشه دشمن ایجاد تفرقه مذهبی در سیستان و بلوچستان است

همایش سران طوایف و ریش سفیدان شهرستان های زاهدان، خاش و میرجاوه به میزبانی تیپ 110 نیرو مخصوص سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

سردار آتانی: نقشه دشمن ایجاد تفرقه مذهبی در سیستان و بلوچستان است

سردار ابراهیمی آتانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این همایش را حضور هر چی باشکوه تر مردم و طوایف استان در مراسمات دهه مبارک فجر و راهپیمایی 22 بهمن ماه عنوان کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای بی‌شماری درداخل و خارج از کشور از خوذ بجا گذاشته است.امروز ما علاوه بر آنکه در حوزه‌های دفاعی و امنیتی از دستاوردهای بسیار خوبی برخورداریم، درسایر حوزه‌های علمی و فناوری نیز دستاوردهای چشمگیری داشته‌ایم.

سردار آتانی ادامه داد: امروز در سر تا سر دنیا آمریکا به عنوان مظهر ظلم و فساد استکبار جهانی شناخته شده است و اگر انقلاب اسلامی نبود این شناخت نسبت به استکبار جهانی به وجود نمی‌آمد.

فرمانده تیپ 110 سلمان فارسی تصریح کرد: یکی از توطئه‌های بزرگ دشمن در استان سیستان و بلوچستان، ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است اما سیستان و بلوچستان سَمبُل وحدت میان شیعه و سنی در جمهوری اسلامی ایران است و شما سران طوایف و ریش سفیدان و معتمدین پیشگامان این وحدت در استان هستید.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رحیم بخش
    0

    با سلام خدمت مسئولین محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده تیپ ۱۱۰سپاه سردارالماسی درموردگرانی رزاغ ۶برادردارم و پدرم که از اول انقلاب در بسیج و سپاه بازنشسته سپاه بوده وبه علت بیماری که دارد همه برادرانم بیکار و هرکدام چند فرزند دارن و همه بسیجی هستن پدرم و برادرم تسلیح سپاه هستن رو تک ما موتورآب داریم کشاورزی بعلت نداری مشکلات نمیتوانیم خرج وگزران زندگی خودرابکنیم کارت رزاغ درآوردی ما ناعادلانه توضیح میشود ثبت نام کردیم کارت آمده بخاطرلج بازی یک مامورسپاه جلویشان را گرفته نمیدهدخواهشمند است به تلفن ۰۹۱۷۹۶۷۲۷۵۸تماس بگیرید باتشکررحیم حسین زهی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها