معافیت۱۳ساله مالیاتی برای سرمایه‌گذاران درخدابنده فراهم شده است

فرماندار خدابنده بر اهمیت جلب نظر بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در شهرستان خدابنده تأکید کرد و گفت: تمامی زیر ساخت‌ها ازجمله معافیت۱۳ ساله مالیاتی برای سرمایه‌گذاران فراهم شده است.

معافیت۱۳ساله مالیاتی برای سرمایه‌گذاران درخدابنده فراهم شده است

حمید میرزایی فرد شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی این شهرستان، افزود: شهرستان خدابنده ظرفیت لازم برای توسعه را دارد و برای تحقق این امر مهم باید مسئولین همکاری کنند.

وی بر اهمیت جلب نظر بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در شهرستان خدابنده تأکید کرد و گفت: خوشبختانه تمامی زیر ساخت‌ها ازجمله معافیت۱۳ ساله مالیاتی برای سرمایه‌گذاران در این شهرستان فراهم‌شده است.

فرماندار خدابنده گفت: خدابنده یکی از شهرستان‌های استان زنجان است که از ۴ بخش مرکزی، افشار، بزینه رود و سجا سرود و ۳۴۲ روستا دارد ولی جزو مناطق محروم استان به شمار می آید.

میرزایی فرد ابراز کرد: ورود سرمایه‌گذاران به شهرستان خدابنده برای سرمایه‌گذاری باعث می‌شود بیکاری در این شهرستان به صورت قابل‌توجهی کاهش یابد.

وی افزود: متأسفانه این شهرستان در بخش کشاورزی و تولید گندم در سطح استان رتبه اول را دارد ولی آن‌طور که باید این شهرستان توسعه خوبی را نداشته است.

فرماندار خدابنده ابراز کرد: اشتغال نگرانی همه خانواده‌ها است و باید با فراهم آوردن زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاران، نگرانی‌ها در حوزه اشتغال را کاهش داده و توسعه پایدار در این شهرستان محقق شود.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها