۱۳۵ واحد مسکن روستایی بر اثر بارش های اخیر در خدابنده آسیب دید

فرماندار خدابنده با بیان اینکه ۱۳۵ واحد مسکن روستایی بر اثر بارش‌های اخیر آسیب دیدند، گفت: این بناها، واحدهای مسکونی خشت و گلی بودند که بین ۲۰ تا ۷۰ درصد آسیب دیدند.

۱۳۵ واحد مسکن روستایی بر اثر بارش های اخیر در خدابنده آسیب دید

ایوب بیگدلی، از تلف شدن ۶۵ رأس دام در روستاهای شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: محل نگهداری این دام‌ها خشت و گلی و غیر مقاوم بوده و بارش باران باعث تخریب محل نگهداری این دام‌ها شده است.

وی تلفات بخش دامداری در شهرستان خدابنده در چهار بخش این شهرستان بوده است، ادامه داد: دهیاران اخطارهای برای تخلیه محل نگهداری دام‌ها به دامداران داده بودند که برخی از دامداران به اخطارها توجه نکرده بودند و باعث تلف شدن دام‌های خود شدند و بیشترین تلفات دام در بخش سجاس بوده است.

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه ۱۳۵ واحد مسکن روستایی بر اثر بارش‌های اخیر آسیب دیدند، گفت: این بناها، واحدهای مسکونی خشت و گلی بودند که بین ۲۰ تا ۷۰ درصد آسیب دیدند.

بیگدلی افزود: واحدهای مسکونی که بر اثر بارش‌های اخیر آسیب دیده‌اند بیشتر در بخش‌های مرکزی، سجاس رود و بزنیه رود بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بارش شدید برف در شهر قیدار حاکم است و در سایر شهرهای شهرستان خدابنده بارش باران گزارش شده است.

فرماندار خدابنده با بیان اینکه شدت بارش‌ها در شهرستان خدابنده بیشتر است و به دلیل کاهش دما، بارش برف در سطح شهر قیدار حاکم است، افزود: با توجه به تغییر بارش‌ها از باران به برف احتمال وقوع سیل در این شهرستان به حداقل رسیده است.

بیگدلی افزود: در حال حاضر راهداران، نیروهای امدادی و اورژانس در همه محورهای این شهرستان حضور دارند.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها