بهترین بازی‌های اکشن 2023 معرفی شدند

پیدا کردن بهترین بازی‌های اندرویدی قطعا کار دشواری است اما به طور قطع PLAY STORE این بازی‌ها را در خود جای داده‌است؛ با این حال کماکان باید این بازی‌ها را در دریایی بی حد و حصر پیدا کرد.

بهترین بازی‌های اکشن 2023 معرفی شدند

در این گزارش امروز به بهترین بازی‌های اندرویدی ژانر اکشن ۲۰۲۳ پرداخته شده‌است؛ Brotato در میان برترین بازی‌های اکشن اندرویدی در رتبه نخست قرار دارد. Brotato ‌‌یک بازی تیراندازی است که HIGH ANGLE است و در آن به عنوان یک سیب‌زمینی نقش آفرینی می‌کنید. در آن ۶ اسلحه در یک زمان به کار می‌رود تا با انبوهی از بیگانگان مبارزه کنید. از بین ویژگی‌ها و آیتم‌های مختلف انتخاب کنید تا ساختمان‌های منحصربه‌فرد ایجاد کنید و تا رسیدن کمک زنده بمانید.

عکس |‌ بهترین بازی‌های اکشن 2023 معرفی شدند

بازی Among Us دومین بازی اکشن برای اندرویدی‌ها در ۲۰۲۳ است؛ Among Us، در بین ما (امانگ آس) یک بازی فوق العاده زیبا، خوش ساخت و بسیار جذاب با ایده ای تحسین برانگیز است که در قالب یک بازی ساده اما فوق العاده سرگرم کننده و رقابتی ساخته شده است. این بازی یک بازی رایگان با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای است که به وسیله استودیوی آمریکایی Innersloth LLC توسعه یافته و در نسخه های مختلف برای پلتفرم های گوناگون عرضه شده است. اولین نسخه این بازی در ژوئن ۲۰۱۸ برای پلتفرم ویندوز PC در فروشگاه استیم عرضه شد و مدتی بعد، نسخه ای پورت شده از این بازی برای سیستم عامل های Android و iOS نیز ارائه شد.

عکس |‌ بهترین بازی‌های اکشن 2023 معرفی شدند

در این فهرست ورژن موبایل بازی Call of Duty در رتبه سوم قرار گرفته‌است؛ Call of Duty یا ندای وظیفه یک بازی ویدئویی رایگان تیراندازی اول شخص است که توسط TiMi Studios ساخته شده و توسط اکتیویژن برای آی‌اواس و اندروید منتشر شده‌است. این بازی در ۱ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد.

در بازی Call of Duty Mobile همانند بازی‌های آنلاین چند نفره مثل مدرن کامبت ۵ با طیف گسترده ای از بازیکنان سراسر جهان به مبارزه و جنگ خواهید پرداخت و ده ها ماموریت خاص را پشت سر می گذارید!

عکس |‌ بهترین بازی‌های اکشن 2023 معرفی شدند

چهارمین بازی این فهرست Castlevania نام دارد، سموفنی شبانه یک بازی ویدئویی دوبعدی در سبک سکوبازی و اکشن نقش آفرینی است که در سال ۱۹۹۷ توسط شرکت کونامی ساخته و عرضه شد. این بازی یکی از قسمت‌های مجموعه بازی‌های کسلوانیا به‌شمار می‌رود و اولین نسخه از این سری است که برای کنسول پلی‌استیشن ساخته شده‌است.

نسخه پورت شده این بازی در سال ۲۰۰۶ برای کنسول Xbox ۳۶۰ ارائه شد و ۶ سال بعد نیز نسخه مخصوص PlayStation ۳ آن نیز تولید شد. این روند با بازسازی این بازی برای کنسول PlayStation ۴ در سال ۲۰۱۸ ادامه یافت و در نهایت کمپانی کونامی نسخه موبایلی آن را در مارس ۲۰۲۰ برای سیستم عامل های موبایلی از جمله اندروید به انتشار رساند تا این عنوان یکی از بازی های کلاسیک و محبوب قدیمی باشد که حالا تقریباً در همه کنسول های بازی قدیمی و جدید در دسترس است. Castlevania: Symphony of the Night یک بازی آرکید بسیار جذاب است که مخاطبین زیادی نیز دارد. انتشار این بازی برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی باعث جلب توجه میلیون ها بازیکن از سراسر جهان شده است.

عکس |‌ بهترین بازی‌های اکشن 2023 معرفی شدند

در جایگاه پنجم این فهرست، بازی Dead Cells آمده‌است؛ سلول های مرده نام یکی از بازی های بسیار جذاب و یکی از مورد انتظارترین عناوین از بازی های موبایلی در سبک اکشن است که بالاخره بعد از حرف ها و حدیث ها و شایعات فراوان، توسط کمپانی فرانسوری Playdigious سازنده بازی های معروفی همچون Mechanic Escape ، White Night ، unWorded ، Teslagrad ، Mini Metro ، OK Golf ، Evoland و Cultist Simulator برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسید و با قیمت نسبتاً زیاد ۸.۹۹ دلار در گوگل پلی در معرض فروش قرار گرفت.

عکس |‌ بهترین بازی‌های اکشن 2023 معرفی شدند

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها