کرونا، دربند، درکه / عکس

در این ایام که با اطلاع‌رسانی‌های مکرر از مردم خواسته شده در منزل بمانند و به مسافرت و گشت و گذار و عیددیدنی نروند، عده‌ای به این هشدارها توجه نکرده‌اند.

کرونا، دربند، درکه / عکس

ویروس کرونا مهمان ناخوانده نوروز ۹۹ است؛ اما با وجود هشدارها و اطلاع‌رسانی‌ها، آن‌طور که باید از طرف برخی مردم جدی گرفته نشده است و در صورت عدم مدیریت صحیح و رعایت نکردن اصول بهداشتی و قرنطینه از سوی مردم، این بحران می‌تواند پیامدهای خطرناکی را همراه داشته باشد. در این ایام که با اطلاع‌رسانی‌های مکرر از مردم خواسته شده در منزل بمانند و به مسافرت و گشت و گذار و عیددیدنی نروند، عده‌ای به این هشدارها توجه نکرده‌اند. در محله‌های «دربند» و «درکه» تهران که جزو مناطق گردشگری تهران محسوب ‌می‌شود، این روزها شاهد حضور تعدادی از مردم است و تعدادی از رستوران‌ها در این تفرجگاه‌ها همچنان در حال فعالیت هستند. طبق اعلام مسئولان، بین ۶۰ تا ۷۰ درصد از مردم کشور، اصولِ در خانه ماندن و پرهیز از تجمع و گشت و گذار را رعایت کرده‌اند، اما همین ۳۰ - ۴۰ درصدی که چنین مسائلی را رعایت نمی‌کنند، می‌توانند به ادامه‌دار شدنِ زنجیره شیوع ویروس کرونا کمک کنند؛ کمکی که می‌تواند به قیمت جانِ شهروندان دیگر تمام شود.

با توجه به هشدارهای مکرر در مورد شیوع ویروس کرونا هنوز تعدادی از رستوران‌های محله دربند در حال فعالیت هستند. با توجه به هشدارهای مکرر در مورد شیوع ویروس کرونا تعدادی زیادی از مردم برای تفریح به ارتفاعات محله دربند می‌روند. بسیاری از رستوران‌های محله دربند بدلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند. بسیاری از رستوران‌های محله دربند بدلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند. با توجه به هشدارهای مکرر در مورد شیوع ویروس کرونا هنوز تعدادی از مغازه‌های فروش مواد خوراکی روباز محله دربند در حال فعالیت‌اند. با توجه به هشدارهای مکرر در مورد ویروس کرونا هنوز تعدادی از مغازه‌های فروش مواد خوراکی روباز محله دربند در حال فعالیت هستند. بسیاری از رستوران‌های محله دربند بدلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند. با توجه به هشدارهای مکرر در مورد شیوع ویروس کرونا تعدادی زیادی از مردم برای تفریح به ارتفاعات محله دربند می‌روند. با توجه به هشدارهای مکرر در مورد شیوع ویروس کرونا هنوز تعدادی از مغازه‌های فروش مواد خوراکی روباز محله دربند در حال فعالیت‌اند. بسیاری از رستوران‌های محله دربند بدلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند. باتوجه به شیوع ویروس کرونا محله دربند تهران شاهد حضور افرای برای تفریح و کوهنوردی است. محله دربند تهران در روزهای نخست نوروز ۹۹ کرونا، دربند، درکه با توجه به شیوع ویروس کرونا تعداد زیادی از مردم برای تفریح به محله دربند تهران می‌روند. باتوجه به شیوع ویروس کرونا هنوز تعدادی از مردم برای تفریح به محله دربند تهران می‌روند. با توجه به هشدارهای مکرر در مورد ویروس کرونا هنوز تعدادی از رستوران‌های محله دربند در حال فعالیت‌اند. باتوجه به شیوع ویروس کرونا محله دربند تهران شاهد حضور افرای برای تفریح و کوهنوردی است. باتوجه به شیوع ویروس کرونا هنوز تعدادی از مردم برای تفریح به محله دربند تهران می‌روند. باتوجه به شیوع ویروس کرونا محله دربند تهران شاهد حضور افرای برای تفریح و کوهنوردی است. با توجه به شیوع ویروس کرونا تعداد زیادی از مردم برای کوهنوردی به ارتفاعات محله درکه تهران می‌روند. محله درکه تهران در روزهای نخست نوروز ۹۹ با توجه به شیوع ویروس کرونا تعداد زیادی از مردم برای تفریح به محله دربند تهران می‌روند. با توجه به شیوع ویروس کرونا تعداد زیادی از مردم برای کوهنوردی به ارتفاعات محله درکه تهران می‌روند. محله درکه تهران در روزهای نخست نوروز ۹۹ با توجه به شیوع ویروس کرونا تعداد زیادی از مردم برای کوهنوردی به ارتفاعات محله درکه تهران می‌روند. با توجه به شیوع ویروس کرونا تعداد زیادی از مردم برای کوهنوردی به ارتفاعات محله درکه تهران می‌روند. بسیاری از رستوران‌های محله درکه تهران بدلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند. با توجه به شیوع ویروس کرونا تعداد زیادی از مردم برای کوهنوردی به ارتفاعات محله درکه تهران می‌روند. باتوجه به شیوع ویروس کرونا هنوز تعدادی از مردم برای تفریح به محله دربند تهران می‌روند. بسیاری از رستوران‌های محله درکه تهران بدلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند. محله درکه تهران در روزهای نخست نوروز ۹۹ با توجه به هشدارهای مکرر در مورد ویروس کرونا هنوز تعدادی از رستوران‌های محله دربند در حال فعالیت‌اند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ایرانی
    0

    تشیع دیروز در کرج یا تهران چرا ؟

  • داد
    0

    تا روزی که دولت مانند کشور ها ی اروپایی با نیروی انتظامی و حتی نظامی پای کار نیاید و مجازات مناسب برای این خاطیان تعین نشود همین اش است و همین کاسه .

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      برای امثال چنین تهی مغز ها تیر خلاصه و بس

  • مجید انصاری
    0

    اخه تلویزیون بجز چند تا سریال و دورهمی که انگشت شمار هم نیست هیچی نداره !!مردم با این برنامه ها دیوونه میشند. کسی نیست به اقای علی عسگری بگه به قران هر چی رو یه مطلب تاکید کنی بازخورد منفی داره!! بسه دیگه. قول میدم پست بعدیت بالاتره!!!!!!

    نظرات شما -
    • هموطن
      0

      حالا اگه تلویزیون برنامه خوب نداسته باشه مردم نباید به فکر سلامتی خودشون و دیگران باشن.

  • ناشناس
    0

    گرچه سختست ولی خب از جان خود و عزیزان را از دست دادن که سختتر نیست؟!

  • بانو
    0

    ابله نادون نفهم

  • علی
    0

    خوب تفرجگاه های تهران هم مثل مسافرینشون که مثل کووید ۲۰ به استانهای دیگر حمله کردن بی مسئولترین و نفهم ترین موجودات خلق شده هستند

  • کاربر ناشناس
    0

    وقتی از واقعیت ها فاصله بگیریم مردم هم میگویند مگر میشود در این مورد به این مهمی صادق نبود؟!!!!!این هم بازخوردش!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها