رئوفیان: جهرمی و بطحایی رای نمی آورند/ رای اعتماد بالا باعث انگیزه قوی وزرا است

موسس و عضو ارشد جبهه اعتلای نوین ایران (جانا)معتقد است: رای آوری جهرمی تا قبل از دفاعیات در هاله ای از ابهام قرار داشت ولی بعد از دفاعیات و حمله رسانه های بیگانه به وی احتمال اخذ رای اعتماد جهرمی  از مجلس افزایش یافت.

رئوفیان: جهرمی و بطحایی رای نمی آورند/ رای اعتماد بالا باعث انگیزه قوی وزرا است

به گزارش خبر فوری ، وزرا هر چقدر از رای بالایی برخوردار باشند با انگیزه قوی تر و آمادگی بیشتری در حوزه وزارت کار خواهند کرد و قطعا رای بالا از عوامل انگیزشی برای کار مضاعف بحساب خواهد آمد. آقایان ظریف و علوی رای بالایی از نمایندگان مجلس می گیرند.

سیدابوالقاسم رئوفیان عضو جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در پاسخ سئوال خبرنگار خبر فوری در خصوص کدام یک از وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی رای لازم را می آورند و کدام وزیر از وزرای پیشنهادی ضعیف هستند گفت: البته در این زمینه به جمع بندی نرسیدم و نمی توانم پیش بینی دقیقی کنم. ولی اکثریت وزرا رای اعتماد می گیرند. البته بعضی از وزرا لب مرزی هستند ولی درنهایت رای خواهند آورد.

وی در ادامه افزود : فکر می کنم وزیر آموزش و پرورش آقای بطحایی رای بالایی کسب نکند تا جایی که احتمال عدم کسب رای اعتماد وی از مجلس هم می رود.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در پاسخ به این سئوال که چرا فکر میکنید آقایان جهرمی و بطحایی رای اعتماد از مجلس نمی گیرند تصریح کرد: به نظر میرسد حملات شدید چند روزه اخیر برخی رسانه های بیگانه به آقای جهرمی و دفاعیات قوی وی از خود توانسته باشد نظر برخی از نمایندگان مخالفش را بنفع خود تغییر دهد که همین امر در اخذ رای اعتماد وی از مجلس تاثیر گذا رخواهد بود اگرچه رشته تحصیلی ایشان مرتبط با حوزه وظیفه اش نیست اما درعوض به عنوان جوان ترین عضو کابینه در راستای وعده رئیس جمهور و جوان گرایی کابینه میتواند کانون توجه جوانان بشمار آید.

رئوفیان خاطر نشان کرد: آقای بطحایی هم اگر چه ویژگی مثبتش این هست که از جنس آموز ش و پرورش است و قرابت ذهنی با آموزش و پرورش دارد که این ازجمله ویژگیهای مثبت ایشان است اما با اینکه سالها در حلقه معاونت ها و مدیریت کلان این وزارتخانه بوده است تاکنون نتوانسته تحولی در آموزش و پرورش ایجاد کند و اگر میتوانست تغییری بوجود آورد و می بایست تا کنون اینکار را انجام میداد و در برنامه اش به نمونه هایی از آن اشاره می کرد.

وی تاکید کرد: افرادی که خواهان تحول در نظام آموزشی کشور و اجرای سند بنیادین در آموزش کشور می باشند به دنبال کسی هستند که بتواند این تغییرات را اعمال کند. به نظر من آقای بطحایی اگر توانایی این را داشت حتما اقدام لازم برای اجرای این موارد را انجام می داد.

وی اظهار کرد : امیدواریم آقای آخوندی و رحمانی فضلی رای بیاورند به علت اینکه این افراد 4 سال در وزارتخانه های مربوطه تجربه های لازم را کسب کرده اند. این دو نفر هم امیدوارم رای قابل دفاعی کسب کند.

وی افزود: وزرا هر چقدر از رای بالایی برخوردار باشند با یک انگیزه قوی تر و آمادگی بیشتری در حوزه وزارت به خدمت خواهند پرداخت. رای بالا انگیزه مضاعف ی برای کار است. امیدوارم هر یک از وزرا رای بالایی بگیرند.

رئوفیان در پاسخ به این سئوال که کدام وزرا رای بالایی میگیرند گفت: آقای ظریف وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه و آقای علوی وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات رای بالایی از نمایندگان مجلس خواهند گرفت.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها