جنتی: بسیاری از کشورها جرأت نمی‌کنند به منافع آمریکا نگاه چپ کنند

دبیر شورای نگهبان گفت: اگرچه بسیاری از کشورها جرأت نمی‌کنند به منافع آمریکا نگاه چپ کنند اما دانشجویان ایرانی توانستند لانه جاسوسی رژیم آمریکا را تسخیر کنند و آنها هم هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

جنتی: بسیاری از کشورها جرأت نمی‌کنند به منافع آمریکا نگاه چپ کنند

آیت الله احمد جنتی صبح امروز چهارشنبه (۱۲ آبان ۱۴۰۰) طی سخنانی در جلسه شورای نگهبان با اشاره به سیزدهم آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: ۱۳ آبان که در آن دانشجویان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، حقیقتاً از ایام الله است چرا که در این روز، اقدامی رخ داد که هیمنه آمریکا شکست.

ایشان افزود: باید افتخار کنیم که خداوند متعال چنین قدرتی به نظام جمهوری اسلامی ایران داده که جوانان ما توانستند هیمنه و قدرت آمریکا را اینگونه شکسته و جاسوس‌خانه آمریکا را تسخیر کنند؛ خدا را بابت این قدرت و توانمندی شاکریم.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی باید روی این مسئله کار کنند و بزرگی و عظمت کاری که دانشجویان انجام دادند را برای مردم عزیزمان تبیین کنند.

آیت الله جنتی در پایان گفت: اگرچه بسیاری از کشورها جرأت نمی‌کنند به منافع آمریکا نگاه چپ کنند اما دانشجویان ایرانی توانستند لانه جاسوسی رژیم آمریکا را تسخیر کنند و آنها هم هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • عدالت
    0

    مردک ، شاید امریکا نتوانست دررفاه وآرامش امثال تو قدمی بردارد، لیکن به دلیل نفهمی ولجاجت شما با امریکا 40 سال است ملت درفقر وبدبختی زندگی می کنند.

  • نظر
    0

    اين هر چي ميگه راسته!!! اين آقا از اولش بوده... حتي قبل از اينكه آمريكا بخواد تشكيل دولت و حكومت بده بوده و خبر داره

  • غیر قابل نشر
    0

    چون منافع ملت خودشونا در نظر دارند پروفسور

  • سردار
    0

    بله دیگه قدرت داره توسط فرار مغزها از ایران و سایر کشورها هر موقع تو با بروسلی در افتادی منهم با آمریکا در می افتم جتی جون

  • نوری
    0

    بخش زیادی از دشمنی آمریکا با ایران ریشه در "اهداف اسراییل" بر هدایت افکار عمومی آمریکا در طول سالهای بعد از "اشغال لانه جاسوسی" دارد.

  • ناشناس
    0

    با چه هزینه ای؟ بیشتر توضیح بده

  • ایرانی
    0

    بسیار کارشون ددمنائشه هست!

  • ناشناس
    0

    حقا که تو یکی دهن امریکا رو سرویس کردی امریکا باتمام زرنگیش مونده

  • ی
    0

    آمریکا میخواست ، محمدرضا شاه را سرنگون کند که کرد، و حالا با تحریم ها قصد تضعیف ایران را دارد، که تا به حال موفق شده است. آقای جنتی، راه حل چیست؟ لطفا با آقای صافی مشورت کن، چون هشت سال از شما بزرگتر است.

  • ل
    0

    آقای جنتی، لطفا مجلس خبرگان را مدیریت کن، تا جلوی مفاسد را بگیرد و دزدان و غارتگران از وجود امثال شما به وحشت بیفتند و بترسند، اما افسوس که جنایتکاران با شنیدن نام امثال شما به وجد می آیند و در غارتگری مصمم‌تر و جری تر می‌شوند، چون شما اختلاس و دزدی را مهم نمی‌دانید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها