انتقاد روزنامه کیهان به دولت و مجلس از قول مخاطبانش/ چرا مدرک تحصیلی نمایندگان به عضویتشان در کمیسیون تخصصی مربوط نیست؟/ افزایش حقوق با تورم نمی خواند و برای مردم فایده ای ندارد

کیهان که تعداد انتقاداتش از دولت سیزدهم و مجلس یازدهم بسیارناچیز است از زبان آنچه که ادعا می کند تماس مخاطبان است به نقد قوای مقننه و مجریه پرداخت.

انتقاد روزنامه کیهان به دولت و مجلس از قول مخاطبانش/ چرا مدرک تحصیلی نمایندگان به عضویتشان در کمیسیون تخصصی مربوط نیست؟/ افزایش حقوق با تورم نمی خواند و برای مردم فایده ای ندارد

این روزنامه نوشت:

*دولت خوب است برای مردم توضیح دهد که افزایش سهم مالیات در بودجه سال آینده از چه محلی پیش‌بینی شده است. اگر از محل اصلاح قوانین، تخفیفات مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی و مؤدیان جدید باشد، اقدام بسیار خوبی است. اما اگر قرار باشد فشاری بر مؤدیان فعلی وارد کند به رکود اقتصادی بیشتر دامن می‌زند.

*در این شرایط سخت اقتصادی و با این گرانی افزایـش حقـوق 18 یـا 20درصـدی در قیـاس با تـورم فعلی فایده‌ چندانی برای مردم ندارد. باید به فکر حل ریشه‌ای مسئله بود.

* اگر چه در ماه‌های پایانی عمر مجلس یازدهم این انتقاد که می‌خواهم عرض بکنم جایی ندارد ولی چـرا مـدارک تحصیلی برخی آقایان نماینـده در کمیسـیون‌هایی که عضو هستند با نـوع فعالیـت آنان متفاوت است؟

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0

    تازه بیدار شد نگران هست

  • ناشناس
    0

    چه عجب آقای شریعتمداری از خواب زمستانی بیدار شدند و دلشان به حال مردم و مملکت کمی بدرد آمده و از وضعیت نابسامان کنونی گله و شکایت نمودند. آقای شریعتمداری مدت های مدید که در مجلس و دولت افراد مدارک تحصیلشان با پست سازمانی آنها مطابقت ندارد و این موضوع در تمامی لایه های حکومتی خود را نشان داده است.

  • ناشناس
    0

    جسارتا تا تحریما هست هیچ وقت وضعیت بهتر نخواهد شد حقوق 100 برابر هم بره بالا باز تورم 100 برابر میره بالا تر یعنی شرکتی که الان 10 میلیون میده کارمندی اگه قرار شه 20 میلیون بده مجبوره جنساشو گرون تر بفروشه تا بتونه حقوق بیشتر بده خیلیام اخراج میشن اخرشم چون اجناسش گرون شده تورم بیشتر شده کارمنده باید بیشتر برای خرید هرچی پول بده افزایش حقوق چاره کار نیست منی که هیچ کارم اینو میدونم مسولین حتما بهتر از من میدونن ولی خب..............

  • ناشناس
    0

    تا حالا کجا بودی کیهان؟

  • آزاده
    0

    کیهان واقع ان روزنامه خوبی است مخصوصا برای پاک کردن شیشه ؟!؟

  • دومان
    0

    کدومتون سواد دارین؟ کدومتون لیاقت دارین؟کدومتون....؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    اهه اهه مجلس که تا الآن گل و بلبل بود. چی شد؟ حتماً شیتیل نرسیده

  • 🐜
    0

    کیهان دچار انقلاب درونی شده!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نه .دیده با این روش بهتر میتونه نگاه ها را از چای دبش یرگردونه .

  • ناشناس
    0

    خب باشه کیهانم از این به بعد بازیش میدیم !

  • ناشناس
    0

    مهم اینه که کیهان کی خرف بزند سه حالت دارد یا نشئه است یا خمار کم اتفاق میفتد حال طبیعی باشه .اول زمان اظهاراتش را مشخص کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها