سید حسن خمینی: 3 نفر آمریکایی کشته شدند دنیا باید به عزا بنشیند؟/ ۲۶ هزار نفر در غزه جلوی چشم دنیا پاره پاره شدند، بقیه سکوت می‌کنند

«سه نفر آمریکایی کشته شدند، که البته کشته شدن هیچکسی در دنیا مطلوب هیچکسی نیست، اما دنیا باید به عزا بنشیند! ۲۶ هزار نفر جلوی چشم دنیا پاره پاره شدند، بقیه سکوت می‌کنند و این روزگار ماست!»

سید حسن خمینی: 3 نفر آمریکایی کشته شدند دنیا باید به عزا بنشیند؟/ ۲۶ هزار نفر در غزه جلوی چشم دنیا پاره پاره شدند، بقیه سکوت می‌کنند

سیدحسن خمینی روز چهارشنبه - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - در مراسم تجدید میثاق دولت با آرمان‌های امام خمینی (س) گفت: دوستان در دولت بسیار به این فرصت و وظیفه توجه داشته باشند؛ امروز که کار دست مؤمنان است، توجه به معیشت مردم و طعام مسکین بسیار بحث مهمی است.

وی گفت: همه داستان همین است؛ ایمان و درد مردم و فقر داشتن، از کنار یک دردمند به سادگی عبور نکردن؛ این را باید به یک فرهنگ تبدیل کنیم.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به کشته شدن سه سرباز آمریکایی در اردن خاطرنشان کرد: وای به حال کسی که ظلم کند؛ امروز نماد ظلم در جامعه ما رژیم منحوس صهیونیستی است. واقعا ملاک انسانیت در جهان تبدیل شده به این‌که نسبت به این رژیم و این غده سرطان چگونه موضع می‌گیرند.

سیدحسن خمینی ادامه داد: سه نفر آمریکایی کشته شدند، که البته کشته شدن هیچکسی در دنیا مطلوب هیچکسی نیست، اما دنیا باید به عزا بنشیند! ۲۶ هزار نفر جلوی چشم دنیا پاره پاره شدند، بقیه سکوت می‌کنند و این روزگار ماست! البته دوستان واقفند هر مسئله‌ای که بخواهد داستان رژیم صهیونیستی را به حاشیه ببرد و یک مسئله دیگری را جانشین توجه به غزه کند یک انحراف است. هیچ چیزی در ذهن جامعه جهانی نباید بتواند جای این جنایت عجیب، این نسل کشی (که ان شاء الله در دادگاه بین المللی ثابت شود) را بگیرد.

وی یادآور شد: اصل انقلاب برای تقابل با ستم رژیم ستم شاهی بوده است. حقوق را پاس نمی‌داشتند. نه ایمان به خدا داشتند و نه از عدالت بهره‌ای بردند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    1

    آن 26 هزار نفر هم قربانی جهالت و لجاجت افرادی مثل تو شدند

  • ناشناس
    2

    غزه به ایران چه ربطی داره ؟

  • ناشناس
    0

    حرف مفت زدن راحته جناب سید حسن خمینی!
    اگه عرضه داری، بعد لز کشتن سه آمریکایی، قیمت دلار رو بیار روی پنجاه تومن و زندگی مردم رو به فنا نده بعد برو هزاران آمریکایی بکش!این از بی عرضگی و دزد بودن در این مملکت هست که همه چی شما وصل شده به دلار!

  • ناشناس
    0

    صحبت های شکم سیری

  • ناشناس
    1

    شما و فرزندان زیبارو و خوش تیپ چه کار و کسبی دارید ....و از کجا مخارج این زندگی کمرشکن را تامین می فرمایید؟بهتر نیست در این باره شفاف سازی کنید؟

  • ناشناس
    0

    هشتادمیلیون ایرانی هم اسیر خرافه وفقر بدبختی نمیدونستی نه!

  • ناشناس
    0

    مرده گوزید.

  • ناشناس
    1

    به خاطر جون مردمشون براشون اهمیت داره مثل ایران و کشورهای بدبخت دیگر نیستند که صد نفر ‌ودویست نفر کشته بشوند به ککشون نیاید فقط فقط دنبال قدرت هستند گوربابای مردم مظلوم

  • آمر
    2

    نور دیدگانم آسید حسن عزیز مردم درزمان امام رضوان الله علیه تمام دینشان رو ادا کردن خانواده ای نیست که از جگ آسیب نخورده باشد یا جانش یا مالش رو از دست نداده باشه .حالا نوبت شماست که در آن دوران خردسال بودین ولی ماشالله خودت و برادرانت الان تنومند و قبراق هستین از جهاد در راه خدا نهراسید شهادت آرزوی مردان خداست.بخدا اگر شما بحرکت درآیید خیلیها با شما رهسپار جهاد خواهند شد درنگ جایز نیست.

  • ناشناس
    0

    خب بفرما برو جنگ نگذار خون مظلوم پایمال شود!اینکه یک گوشه بنشینی و فقط حرف بزنی و برای بقیه نسخه بپیچی و حرکتی نکنی دردی از کسی دوا نمی شود!

  • ناشناس
    0

    حسن جون مثل اینکه این که واریزی این ماه دندونگیر بوده

  • ناشناس
    0

    تو اینو نمی دانی که اون ۲۶ هزار خودشان را به کشتن دادند کسی با اونا کاری نداشت واقعا خخخخخخ به خیال تو این حرف خوبیه

  • ناشناس
    0

    یک دیوانه ای سنگ می‌اندازد تو چاه،، بعد صدتا عاقل نمی توانند بیرونش بیاورند،، و آن دیوانه حماس است..

  • ناشناس
    0

    به درک میخواستین به حماس بگین مردم رو سپر نکنه

  • بهرام
    0

    نگران نباش اگر جنگی هم بشود بازهم مثل آن بیست و شش هزار این‌جا هم جوانان و مردم عادی کشته می شوند و شما ها فقط فربه تر می شوید

  • اکبررمضانی
    0

    خوب شد درمورد پاسداشت حقوق مردم اظهار نظر کردی حاجی توهم مثل سایرین نشستی وبه ملت میگی حاضری برابدبختیهاشون گریه بکنی ولی یه تکه ازنونی که توسفره ا هست بهشون نمیدی اگه ظلم رومیبینی واز ترس قطع شدن جیره مقرره سکوت کردی ویکی به میخ میزنی ویکی به نعل ازسازش کارانی

  • ناشناس
    0

    چرا دفاع فلسطینی ها از خودشون رو باید جهالت دونست؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها