واکنش جبهه پایداری به موضع جنجالی شریعتمداری

سایت جبهه پایداری به موضع حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان درباره حجاب واکنش نشان داد.

واکنش جبهه پایداری به موضع جنجالی شریعتمداری

رجانیوز نوشت: اولا تمام ظرفیت قانونی ما درباره حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است که هیچ ضمانت اجرایی ندارد و کسی آن را به‌مثابه قانون قبول ندارد! و مواد ۶۳۸ و ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی است که براساس آن فراجا باید تمام بانوان فاقد حجاب شرعی(وجه و کفین) را دستگیر و به مراجع قضایی جهت صدور حکم ارجاع دهد. درکی چنین بسیط از موضوع پیچیده‌ای چون عدم رعایت حجاب در شرایط امروز واقعا تاسف‌بار است.

البته از کسانی که مطالبه‌شان از حاکمیت این است که با تمام مصادیق عدم رعایت حجاب شرعی برخورد کند انتظاری بیش از این نیست. اما واقعیت این است که صرف نظر از ضرورت ایجاد ضمانت اجرایی برای برخی از تعهدات اجرایی دستگاه‌ها، پدیده بی‌حجابی در شرایط امروز سطوح متعدد و وجوه متکثری دارد که مقابله با هر کدام استراتژی کیفری خاص خود را می‌طلبد.

این نکته هم درباره تصویب این لایحه باید مورد توجه قرار گیرد که تصویب یک لایحه شدیدتر و با جزئیات بیشتر پیام قاطع و مقتدرانه‌ای به مخاطبان این قانون(یعنی اقلیت مکشوفه) مبنی بر برخورد جدی ارسال خواهد کرد و نفس تصویب آن به تنهایی بازدارنده خواهد بود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    4

    هدف فشار بر مردم و آزار انان است تا حکومت و ثروت کشور را برای دوستان وانهند!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      جمعش کن مسخره

  • ناشناس
    0

    گزارش تحریم از داخل کشور را پیدا کنید و بخوانید خیلی مهم است تحریم جنگ و محاصره اقتصادی است فقط باید از خارج از کشور باشد نه داخل تحریم مسلمان حکم شرعی دارد رساله ها حکم محارب نوشته میلیونها واحد مسکونی چگونه یک شبه میلیاردی شد با بحران های ساختگی و پیوستن به تحریم‌های ظالمانه کاخ سفیدواحد مسکونی باید به ملت به قیمت قبل تحریم عرضه شودگزارش به برخی مسولین کشوری و ادارات دولتی و استادان و دانشجویان داده شده هیچ کشور شرعی و انقلابی واقعی مردم خود را تحریم نمیکند روزنامه دنیای اقتصاد ۱۷ دی نیز تیتر مرتبط موضوع منتشر نموده است انتشار مطلب یا تیتر قوی به اجرای آن و عدالت کمک بسیار میکند حدود ۷۰ میلیون مستاجر داریم و خونه خرابه و آلونک نشین که هیچ حقی تو کشور ندارن و کشور مال آن مالکان است تحقیقات نشان داده که تبلیغات راه موفقیت و اکثر راههای که در اینترنت برای فریب مردم و جوانان فراوان است بخاطر این است که از این قضیه واحد‌های مسکونی و تحریم داخلی مطلع نشوند ما نباید در یک کشور اسلامی برای یه واحد مسکونی تو یه منطقه متوسط شهر نیاز به ثروتمند و پولدار شدن باشه ارزشها باید معنوی باشه نه صد سال کار کنی حتی پول پیش را نداشته باشی کشور انقلابی باید شرایط انقلابی داشته باشه فقط غارت و چپاول و محرومیت بقیه انقلاب نیست

  • ناشناس
    3

    دو دهه قبل کجا بودی که کسی جرات نمی کرد مو را پریشان کننند چه برسد کاملا بدون روسری؟!! چون قانون محکم اجرا می شد

  • ناشناس
    1

    دوکلام از مادر عروس

    در قانون امده 2 ماه حبس دارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها