شریعتمداری خطاب به خاتمی: اسنادی داریم که از هویت واقعی و ضدوطن شما حکایت می‌کند

مدیر مسئول کیهان نوشت: جناب خاتمی! خودداری از شرکت در انتخابات دستورالعمل رسماً اعلام شده و اصرار شده آمریکا و اسرائیل است. مگر نیست؟! چرا همراهی و همکاری علنی خود با آمریکا و اسرائیل را همراهی با مردم! جا می‌زنید؟!

شریعتمداری خطاب به خاتمی: اسنادی داریم که از هویت واقعی و ضدوطن شما حکایت می‌کند

حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان نوشت: ۱- عطار نیشابوری در «تذکرة الاولیاء» داستانی را نقل می‌کند که صرفنظر از میزان صحت آن، درس‌آموز و عبرت‌انگیز است. عطار می‌نویسد؛ «منصور حلاج را که به دار می‌کشیدند، جمعی از مردمان که او را نمی‌شناختند در پای چوبه دار به او سنگ می‌انداختند. شیخ شبلی که از آشنایان بود نیز کلوخی به سوی او پرتاب کرد. منصور حلاج که در مقابل سنگ‌اندازی دیگران ساکت بود و ناله و گلایه‌ای نمی‌کرد، از کلوخی که شبلی انداخته بود آهی کشید و ناله سر داد. عطار می‌نویسد: «او را گفتند؛ از این همه سنگ هیچ آه نکردی؛ از گِلی آه کردن چه معنی است؟ گفت: از آن روی که آن‌ها نمی‌دانند و معذورند؛ از او آه می‌کشم که او می‌داند که نمی‌باید اندازد»!

بیشتر بخوانید: خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم/ با کمال تاسف مردم طبیعی‌ترین خواستهای خود را برآورده نمی‌بینند/ راه نجات، استقرار مردم سالاری توسعه گراست/ درصد کسانی که رأی ندادند و نیز آراء باطله از انتخابات قبلی بیشتر بود

۲- دشمنان تابلودار و شناخته شده اسلام و انقلاب از یک سال قبل تبلیغات گسترده و پُرحجمی را با هدف مایوس کردن مردم از انتخابات و بی‌اثر بودن آن، آغاز کرده و تمامی رسانه‌های تحت مدیریت خود را در این عرصه به کار گرفته بودند. علاوه‌بر ده‌ها رسانه رسمی وابسته به دولت‌های آمریکا و اروپا، نظیر بی‌بی‌سی فارسی، VOA، شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان دویچه‌وله آلمان، ایندیپندنت، یورونیوز، رادیو فردا، رادیو زمانه هلند و... صد‌ها شبکه تلویزیون ماهواره‌ای و هزاران کانال در فضای مجازی و برخی از سایت‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای نیز ماموریت مایوس کردن مردم از انتخابات و تشویق آن‌ها به خودداری از حضور در پای صندوق‌های رأی را برعهده داشتند.

۳- انتخابات برخلاف تبلیغات گسترده و هجوم پرحجم دشمنان بیرونی و پادو‌های داخلی آنها، با حضوری پرشور و برخاسته از شعور مردم برگزار شد. بدیهی است که نمی‌توان تبلیغات گسترده و یکساله دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آن‌ها را نادیده گرفت و از دیگر سوی برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی نیز اگرچه مانع حضور حماسی مردم نشدند، ولی در مجموع کارکرد ویژه خود را داشتند.

در این میان و با وجود این‌همه دشمنی‌ها و برخی نارسایی‌ها، حضور چشمگیر مردم در انتخابات را بی‌تردید باید حضوری حماسی و «جهاد فی‌سبیل‌الله» دانست و از این روی به قول حضرت آقا «دشمنان حدود یک‌سال با تبلیغات خود تلاش کردند تا مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند و انتخابات از رونق بیفتد، اما مردم با حرکت بزرگ و حماسه‌آمیز خود در ۱۱ اسفند، به مواجهه با تلاش دشمنان رفتند، بنابراین، این حرکت یک جهاد بود».

بیشتر بخوانید: رأی ندادن خاتمی چه پیامی دارد؟

۴- جبهه موسوم به اصلاحات در جریان انتخابات به دو بخش تقسیم شدند. بخش اول که اکثر گروه‌های حاضر در جبهه اصلاحات در آن جای گرفته بودند، ضمن آن که مانند همیشه انتقاداتی به روال جاری امور داشتند، تاکید می‌کردند که در انتخابات شرکت می‌کنند و به فهرست نامزد‌های مورد قبول خود در تهران و سایر استان‌ها رای خواهند داد. برخی اعضای این طیف از جبهه اصلاحات، به تبلیغات پر حجم دشمن برای پیشگیری از حضور مردم در انتخابات اشاره کرده و صریحاً اعلام می‌کردند که عدم شرکت در انتخابات، همراهی با دشمنان اسلام و انقلاب است. از این روی اصرار داشتند که حضورشان در پای صندوق‌های رای رسانه‌ای نیز بشود، که شد.

این طیف ۱۶۵ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی کردند که ۴۵ تن از آن‌ها در دور اول به مجلس راه یافتند. طیف یادشده دریافته بودند که خودداری از شرکت در انتخابات بدون کمترین تردید، همکاری و همراهی با دشمن است. اقدام این طیف صرفنظر از اشکالات قابل توجهی که به کارنامه فعالیت سیاسی و بینش و منش آن‌ها وارد است، اقدامی هوشمندانه تلقی می‌شود.

۵- طیف دوم از جبهه موسوم به اصلاحات که شمار بسیار اندکی از این جبهه را شامل می‌شوند و آقای خاتمی ادعای سردمداری آن‌ها را یدک می‌کشد، از شرکت در انتخابات خودداری کردند. اقدام این طیف از مدعیان اصلاحات به وضوح و بدون کمترین تردید، همراهی با دشمنان تابلودار نظام بوده است. آن‌ها از تلاش گسترده و همه‌جانبه دشمن برای پیشگیری از حضور مردم در انتخابات با خبر بوده‌اند و با افرادی که به دلایل متفاوت، از جمله کم‌اهمیت دانستن انتخابات، بی‌خبری از تلاش دشمن و یا تصوراتی درباره مشکلات معیشتی، از شرکت در انتخابات خودداری کرده بودند، تفاوت اساسی و بنیادین دارند.

خاتمی می‌داند که عدم حضور در انتخابات خواسته بار‌ها اعلام شده آمریکا، اسرائیل، انگلیس و سایر هم‌پیمانان غربی و عبری و عربی آنهاست. آقای خاتمی در فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ هم برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران از دستورالعملی که جرج سوروس صهیونیست در جریان دو بار ملاقات به وی دیکته کرده بود پیروی کرد و به جای همراهی با مردم وطن خویش، با دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب همپیمان شد و با ادعای تقلب در انتخابات که به گفته ریچارد هاوس، مسئول شورای روابط خارجی آمریکا، «رمز جنبش سبز»! بود به میدان مقابله با اسلام و انقلاب آمد.

خاتمی از کیهان به خاطر افشای ملاقات‌هایش با جرج سوروس شکایت کرده است، ولی از آنجا که می‌داند اسناد غیر قابل انکاری از این ملاقات پنهان و توطئه مقابله با نظام در اختیار داریم، پیگیر شکایتش نیست.

۶ - آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده و دیروز در جمع تعدادی از مدعیان اصلاحات، عدم شرکت خود در انتخابات را «همراهی با مردم»! نامیده است! و توضیح نداده است که منظورش همراهی با کدام مردم است؟!

باید گفت؛ جناب خاتمی! خودداری از شرکت در انتخابات دستورالعمل رسماً اعلام شده و اصرار شده آمریکا و اسرائیل است. مگر نیست؟! چرا همراهی و همکاری علنی خود با آمریکا و اسرائیل را همراهی با مردم! جا می‌زنید؟! بله، مانند همیشه، جمعی از مردم در انتخابات شرکت نکردند. بر اساس آمار موجود، در انتخابات سال ۹۸ (مجلس یازدهم) نیز میزان مشارکت ۴۲،۵ درصد بود و در انتخابات اخیر ۴۱ درصد است. ادعای شما از کجای این آمار استخراج و استنباط شده است؟! جنابعالی مانند فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ دست به خیانت زده‌اید و حالا که متوجه شده‌اید مردم به هویت شما پی برده‌اند برای لاپوشانی آسمان و ریسمان می‌کنید!

۷- در جریان فتنه ۸۸ نتانیاهو آقای خاتمی و دوستان مدعی اصلاحات ایشان را «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران معرفی کرد». باید از خاتمی پرسید اولاً؛ چه گزکی در دست اسرائیل دارید که هرگز حاضر به تکذیب نظر آن‌ها نشده‌اید؟! و ثانیاً اقدام اخیر شما چه تفاوتی با خواسته رسماً اعلام شده آمریکا و اسرائیل دارد؟!

ما اسناد فراوان و غیر قابل انکاری در دست داریم که از هویت واقعی و ضدوطن شما حکایت می‌کند. چرا شکایت خود از کیهان را دنبال نمی‌کنید تا این اسناد رسماً نیز بر ملا شود. ما بار‌ها به بخش‌های قابل توجهی از این اسناد اشاره کرده‌ایم، ولی انتظار از دستگاه قضائی آن است که شکایت آقای خاتمی از کیهان را به جریان بیندازد و جلسه دادگاه را نیز علنی کند تا همگان از هویت واقعی او باخبر شوند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 114
  • ناشناس
    8

    پس با دستور آمریکا واسراییل 60 درصد ازمردم در انتخابت شرکت نکردن و حضور 40 درصدی نشانه پیروزی است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      خبر فوری این یارو زیاد حرف میزنه لطفأ از سر گردانی وبازار سیاه کالا برگ یارانه ای گزارش تهیه کنید فروشگاهی میگه پنجاه تومن نفری کم می کنم گوشت مرغ هم که گیر نمی یاد

    • بابک
      7

      آقای شریعتمداری عزیز تو رو خدا یکم کامنت هایی رو که برات می‌نويسن بخون . والا شاید یک درصد شما عقل کل نبودیا . یه ذره به اینم فکن کن که اشتباه میکنه. باور کن خیلی روشنه. ۶۰ درصد مردم شما ودوستانتون رو نمی‌خوان. اینم معلوم نیست؟

    • ناشناس
      0

      حتی اگه این امار درست باشه 2 میلیون باطله را هم کم کنید می شه 38 به 62

    • ناشناس
      0

      37 به 63

    • ناشناس
      0

      این یار غار سعید امامی چه کاره است که در کمال امنیت به همه تهمت می زنه

    • ناشناس
      1

      10:28 لابد قاضي هم شريعتمداری و حکم صادر میکنه تحجر شماها کشور رو نابود کرده

    • ناشناس
      4

      بابک خیلی بیشتر از 60 تاست. امثال این اقا زیر 10 در صدند

    • ایرانی تبار
      2

      دوستان قبول کنید علف قرمزه..
      خلاص..
      وگرنه هرچی دیدید از چشم خودتان دیدید

    • ناشناس
      2

      آرای باطله را از رای ها حذف کنید میزان مشارکت و رای سالم کمتر میشود.

    • ناشناس
      24

      دشمن از طریق رسانه هایش در سال 88 گفت رای بدهید گوش به فرمان های داخلی شرکت کردن و 10 درصد بیش از نرمال شد از سال 98 دشمن می‌گوید رای ندهید و 10 درصد از نرمال کمتر شد

      خاک بر سرتان

    • ناشناس
      23

      از نظر شبکه بین های ماهواره آمار مشارکت منفی 40 درصد هست!!

    • Hamed
      2

      تازه بعد از 2 ماه تبلیغات شبانه روزی در صدا و سیما و ....

  • ناشناس
    9

    بقول یار قدیمی و شفیقتون
    احمدی نژاد
    آبو بریز اونجایی که میسوزه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      22

      با توجه به اینکه دشمن دنبال سو استفاده از انتخابات هست علیه کشور در نهایت تجزیه باید رای گیری اجباری و سیستمی شود تا این حربه از دشمن گرفته شود

  • ناشناس
    13

    بهترین دوران زندگیم دوران خاتمی بود حتی اثرات آن در دوره اول احمدی نژاد نمود پیدا کرد ولی با افراطی گری همه چی خراب شد واقعا چرا اجازه نمیدن نامزد انتخابات ریاست جمهوری بشه مطمئن باش مشارکت ۱۰۰درصدی خواهیم داشت.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      31

      اولا در زمان خاتمی چون نفت ارزان بود دستکاری در اقتصاد کمتر رخ داد دوم هم بهترین قدرت خرید در زمان احمدی نژاد بود با کف حقوق 150 دلار در سال 92 با آن همه تحریم و آزاد کردن ارز اما در سال 84 137 دلار سوم هم اینکه بحران ساختگی غرب علیه ایران برای هسته ای در زمان خاتمی رخ داد که با مذاکرات غیر قانونی با 3 کشور اروپایی کلید زد

    • فاطمه
      36

      بیشترین رای رو آورد چون منافقین تجزیه طلبان اهل سنت معتادان مشروب خواران با ایشان بودن اطرافیان خودم تو فامیل مردایی که زن داشتن و زن باز بودن😂 و زن هایی که بدکاره بودن از اصل و نسب من دیدم پیرو ایشون بودن مثل مصی علی نژاد من فقط تابع حکم امام زمانم هستم ولی رای اکثریت رو میپذیرم حتی اگر شاهد نابودی دین اخلاقیات جامعه باشم

    • ناشناس
      29

      این دیگه ۸۰ سالشه. قانونا جز مجلس خبرگان برای هیچ جای دیگری نمیتونه کاندید بشه. برای خبرگان هم نه سوادفقهی داره نه حقوق سیاسی بلده. سال ۷۶ مردم که از دولت رفسنجانی خاطره خوبی نداشتن و از طرفی فکر می کردن ناطق نوری رقیب خاتمی از دار و دسته رفسنجانیه همگی به خاتمی که تا آخرین روزهای تبلیغات ریاست جمهوری فردی ناشناخته بود رای دادند . این درحالی بود که رفسنجانی خاتمی رو برای کاندید شدن پیشنهاد وحمایت کرده بود. اگرمردم شهرستانها از این موضوع خبر داشتن قطعا به خاتمی رای نمی دادند . این فرد فقط شانس آورد و نظریه پردازان و رسانه های طیف اصلاح طلب و معاندین خارجی او را علم‌و پشتیبانی کردند و طی ۸ سال ریاست جمهوری محتوای سخنرانی هاش هم بیشتر توسط سعیدحجاریان و دیگر تندروهای ضدنظام تهیه وتنظیم می شد و او هم تکرار می کرد و از ان زمان هنوز که هنوزه درقیدوبند آن طیف تندرو ومفلوک سیاسی است

    • ناشناس
      7

      چرا چرت و پرت میگی؟
      توی شهرستان ما که همه میدونستن رفسنجانی طرفدار خاتمیه

    • ناشناس
      2

      چقدر توی فامیل تون زن بدکاره و مرد زن باز دارید
      ما که توی فامیل مون حتی اگر باشه کسی رو نکرده

    • ناشناس
      4

      بهترین قدرت خرید واقعی زمان خاتمی بود احمدی نژاد با فروش نفت میانگین 100دلار اجناس ارزان چینی وارد کرد وله ظاهر قدرت خریدرابالا برد وبعد دردور دوم کارخانه ها یکی پس از دیگری تعطیل شدند

    • به فاطمه
      0

      سال 76خاتمی 70درصد رای آورد و دور بعد77درصد
      همونهایی که تو داری اسم میبری ایل و تبار خودتند نه 77درصد مردم ایران

  • ناشناس
    5

    دشمن دانا به ز دوست نادان جناب شريعتمداري

  • ناشناس
    84

    خاتمی و شریعتمداری سر و ته یه قماشند .

    نظرات شما -
    • تلخ و حق !!!!!!
      85

      آقای شریعتمداری حق می گوید .
      خاتمی باید پایش به محاکمه باز شود . فرار از دادگاه و قانون درست نیست .
      خوش تیپی و ریش انکارد شده که دلیل محبوبیت نیست .
      دستگاه قضایی باید وارد میدان شود .

  • ناشناس
    6

    شریعتمدار دست از لجاجت بردار وجامعه را مشوش نکنید

  • ناشناس
    4

    باور کن فرزندان خودش توکانادا و آمریگا تشریف دارند اینجوری زور میزنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      44

      پسر خاتمی در کاناداست

    • ناشناس
      1

      از منفی هایی که داده اند تکذیب کرده اند و او ایران هستند خب خوشحال می شویم کانادا و یا خااارج نباشند ایرانی باشند و در خاک مادری سکنی گزینند چون با ایشان می شویم ۸۵ میلیون ایرانی... می شنویم بیشتر صاحبان جاه و ثروت و شهرت یا کانادا هستند یا فرانسه یا انگلیس و یا آمریکن.....

  • سیاوش
    0

    پیر پر حاشیه 60 درصد مردم رای ندادن اگر دستور آمریکا و اسرائیل است پس یه فکری برای خودت بکن چرا تهمت می زنی چرا نمی گی تقصیر بی لیاقتی تو و امثال توست ما مردم ادی رو چه به سیاست کلا شما متوهمی خاتمی در بین مردم زنده است و زنده می ماند حداقل بین همون 60 درصد

  • ناشناس
    0

    حالا شما کوتاه بیا

  • ناشناس
    0

    پس رای ندادن شصت درصد از مردم بجز اون چند درصدی که رای باطله دادند کار آمریکا است ومسئولینی که با ندانم کاری های خود کشور را به این روز انداختند هیچ مشکلی ندارند بابا مردم این کشور را با مردم شصت سال پیش مقایسه نکنید مردم آگاه تر شده‌اند وبااین سخنان بیهوده که شصت درصد مردم را گوش بفرمان آمریکا و اسراییل تلقی کردید ره بجایی نخواهید برد مردم عاشق کشور واسلام هستند وبا امثال شما وکارهای شما مخالفند

  • ناشناس
    0

    حسین شریعتمداری که حتی بکار بردن لفظ اقا برات زیاده
    یکی از دلایل شرکت نکردن مردم در انتخابات دقیقا خودت و مخصوصا خودت هستی و امثال تو
    تو یکنفری فقط یکنفر نه سابقه سیاسی مبارزاتی داری نه هیچ فقط ادعا داری و این ادعای بیموردت هم چنگ انداختن بر روی دیگرانه
    خدا را شکر تا بحال همه چی دست تو و جناح توست و اینهمه نتیجه مشعشع
    بهتره بدونی که اگر بنا را بردمکراسی و اراء مردم بزاریم امثال تو و ازتو گنده ترهاش هیچوقت بپای خاتمی نمیرسید
    از اینکه ۷۰درصد اراء مردم با خاتمی و خط خاتمیست عصبانی هستید و راهی جز تهمت و اهانت به او را ندارید ولی بدونید که مردم ایران پشیزی برای ادعای کذب شما ارزش قائل نیستند

    اللهم ایاک نعبدو ایاک نستعین ....خدایا دوستان نادان ایران را هدایت و بظاهر دوستان و مغرض و نفوذی را هرچه زودتر نابود بود

  • یه هموطن
    2

    آقای شریعتنمداری برای وضع معیشت و رفع گرانی که گریبان مردم بدبخت ایران بجز اوون 10 درصد را گرفته چه برنامه ای دارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • شاملو
    4

    خاتمی جان به قول حافظ
    گر حسودی سخنی گفت و رفیقی رنجید
    گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم

    نظرات شما -
    • ناشناس .
      37

      خاتمی داشته ای برای حسادت ندارد ..

  • ناشناس
    0

    پس با توجه به حرفهای شریعت مداری( شابد هم نداری) 60 درصد ایرانی ها طرفدار امریکا و اسرائیل هستند.

  • ناشناس
    0

    آقای شریعت مداری ،از ۹۸درصد اول انقلاب رسیده به قول خودتان رسیده به۴۰ درصد ،چکار کردین با این مردم ،اصلاحات در حکومت نکنید می خواهید برسانید به صفر درصد

  • ناشناس
    0

    دست به سند جور کردنت خوبه فرافکنی نکنید به فکر مردم باشید

  • ناشناس
    6

    خاتمی جرمش اینکه که از لحاظ اقتصادی نگین دولت های بعد از انقلاب است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      به خوبی یادمان هست همان موقع بالاییها علنا ازش انتقاد می کردند که اقتصاد را فدای مباحث فرهنگی و اجتماعی کرده است.

  • ناشناس
    2

    تو که برای عالم و آدم مدرک و سند داری و می تونی ظرف چند دقیقی سند جور کنی....

  • مختار ثقفی
    4

    آقای شریعت خداوکیلی این دوره باید در انتخابات مجلس شرکت میکردی و خودت را یک محکی میزدی تا ببینی بین مردم چه جایگاهی داری.
    قطعا نفر اول میشدی منتها از آخر
    باور کن مقالات شما اعصاب همه را داغون کرده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      مثبت دادم بخاطر حرفت و یه منفی حقتونه بخاطر اسم عربی ک گذاشتید برا خودتون

    • ایرانی تبار
      1

      بابا به مردم توجه بکنه که نانش میشه آجر
      هرچی ایشون بگن درسته "علف قرمزه " خلاص!!!

  • ناشناس
    2

    تاریخ و گذر زمان بهترین سند است، در این گذر دوران تنها زمانی که مردم عزت و آرامش داشتندو دلار ثابت بود دوران حکمرانی ادب و تعامل خاتمی بود، الان طبق دهک بندی 70 درصد در فقر، و کشور دست کاسبان تحریمه که به طور غیر مستقیم عیادی استعمار ند و اینگونه ایران را به تباهی می برند!

  • ناشناس
    0

    بعد از گذشت ۴۵ سال از انقلاب اسلامی هر کس مث حسین شریعتمداری فکر بکنه دوسته در غیر این صورت دشمن محسوب میشه حد وسطی هم وجود نداره.
    جناب شریعتمداری امثال تو مشکل این مملکتن تو راه حل نیستی

  • داریوش اقبالی
    0

    چراغی را که ایزد برفروزد هر آنکس فووت کند ریش و پشم بسوزد

  • ناشناس
    1

    شریعتمداری از حرفها زیاد میزنه

  • جانباز
    0

    آقای شریعتمداری شما که ادعای مسلمانی می‌کنی چرا تهمت می زنی . لابد به آخرت اعتقادی نداری وگرنه در گفتارت تجدید نظر می کردی آخه دنیا دو روزه و ارزش این کارها را ندارد ضمناً من از طرفداران خاتمی نیستم ولی تو چشمانت را بسته ای

  • ناشناس
    13

    جناب آقای خاتمی اصلا از شما انتظار این نبود. نمیدونم این چه شانسی که ما ملت ایران داریم چرا ی سیاستمدار کهنه و مدبر نداریم که بشود ازش الگو گرفت اصلا به شما بدترین ظلم شده شما چرا این آتیش را در دامن جامعه می اندازید؟؟؟؟؟؟؟؟هر کدام سر لنگ مرغ را گرفته سوی خودش می کشاند همش پیگیر لج و لجبازی های خودشون هستن. بابا ما ملت بهتر از همه تشخیص می دهیم خدا وکیلی جناب اقای خاتمی چرا فرمول اقتصادی شما اثری ازش نیست ما امنیت و آرامش می خواهیم نه این حرف های دو ریالی مردم سالاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینا همه حرف کشک و عوام فریب است جناب آقای خاتمی عزیززززززززززززز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شماها که حقوق و مزایاتون محفوظه بیچاره اون سربازهای سرمرز و ارتش و سپاه سر مرزه (دیروز هم شهید شدن) که برای زبان درازی های ما دارن جان فدا می کنند خدا وکیلی کدامتون فرزندتون رفت و برنگشت بچه هاتون بدتر از خودتون بیشتر تخم کین می کارند؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    1

    حرفهای شریعتمداری ارزش تیتر کردن نداره

  • مجتبا
    32

    آقای شریعتمدار آمریکا و اسراییل که دیگه ترس نداره که داداش . آمریکا و اسراییل کردن و روی آن مانور کردن مربوط به ۵۰ سال پیش بود.
    پرزیدنتی که میگوزه.
    نخست وزیری که زن و دخترانش را فلسطینی ها میدزدند.
    انگلیسی که قدرتمندترین نیروی دریایی بود حالا لنگ پوشهای حوثی با موشکهای ایران تحریم شده ، کشتی اش را غرق میکنند.


    آقای خامنه ای که گفت کسی روی اسب بازنده شرط بندی نمیکنه.

    داداش بیخیال شو.

    العربیه رو نگاه کن میزنه عاجل وقتی میخونی نوشته حوثی ها موشک زدن به آمریکا.
    به خدا از خنده آدم روده هاش پاره میشه.
    سی ان ان هم مینویسه.
    اینترنشنال هم مینویسه.

    ترامپ دیروز میگفت در آمریکا تورم بیچارمون کرده.
    آقای شریعتمدار به خدا تفریح ما گدا گشنه ها شده گوش دادن و خواندن این اخبارها و خندیدن.
    شما اونوقت دنبال این هستی که اثبات کنی خاتمی دنبال آمریکا و اسراییل و انگلیس و یهود است تا قدرت بگیرد.
    بنظرم هر کس بخواهد در ایران قدرت بگیرد باید مثل حوثی ها باشد.


    بله من هم بیست سال خر بودم و آمریکا را دوست میداشتم.

    نظرات شما -
    • رزمنده جنگ جهانی
      1

      به خدا قسم امثال شریعتمداری باعث خشم و قهر ملت هستند بودن و هنوزم مرغش یه پا داره کیهان هرگز و هرگز توی راه صواب نبود جز دروغ و دغل

  • ناشناس
    6

    این آقای شریعتمداری خدمتی را که به مردم میکنه هیچکس دیگه نمیتونه انحام بده لطفا همینطور تندروی خودتون را باشدت بیشتر ادامه بدین زیرا تنها امیدمامردم تندروی های امثال شماست خداخیرتون بده

  • رض
    2

    شریعتمداری به خدا دیگر حنای امثال شما رنگ ندارد دیگر دست از تخریب فرزندان ایران بردار به فکر عاقبت وروز جزا باش

  • ناشناس
    1

    خرف زده بدبخته

  • عادل
    2

    پس آمریکا 60درصد طرفدار در ایران داره

  • ناشناس
    2

    یکی نیست به این شریعت نداری بگه تو چکاریی تو وامثال تو باعث شدین مردم. قهر کنن باید جوابگوی بدبختی ملت باشی چطور دوره خاتمی یا روحانی یه ریال چیزی گران میشد خودتو میکشتی الان چند گرفتی دوباره اراجیف میبافی

  • ناشناس
    1

    در مورد سند افشا شده بنیاد علوی و ساختمان نیویورک نظری نداره

  • سجادی
    3

    ۱- خزعبلات گویی هزینه ندارد بنابراین به جای ۷ بند اگر ۷۰ بند هم می نوشتید پشیزی برای ملت ایران ارزش ندارد . ۲-مفهوم ازادی این است که هرکس به تشخیص و صلاح خویش عمل کند پس خاتمی هم به تشخیص خود عمل کرد ۳- شما تمامیت خواهان پر مدعا وبی منطق وقتی قشری نگری و سطحی نگری را به حد اعلا رسانده اید و خاتمی و یارانش را در خانه محبوس کرده اید و حتی وقتی اقای شمخانی ایشان را برای خواندن عقد دخترش دعوت کرد شما مانع خروج وی از خانه شدید حالا با چه منطقی انتطار همراهی خاتمی را برای موفقیت خود دارید !؟ ۴- شما وقتی داوطلب شدن خاتمی و یارانش را جهت داوطلبی مجلس و... را ممنوع می کنید با کدام منطق انتطار رای دادن انها را دارید !؟ ۵ - انتخابات اخیر نشان داد که ۹۵ درصد ملت تفکرات افراطی شماها را قبول ندارند وشما خود را به ملت تحمیل کرده اید ۶ - ملت وقتی می بیند همه قیمت ها در قیاس با اخر دولت روحانی ۱۰ تا ۲۰ برابر شده است ، ملت وقتی می بیند قند وشکر کیلویی ۳ هزار تومان در پایان دولت حسن روحانی الان شده است کیلویی ۴۰ هزار تومان با چه امیدی باید به شما تمامیت خواهان پرمدعا و بی منطق رای می داد !!!؟؟؟

    نظرات شما -
    • م
      9

      از اب گل الود ماهی نگیر دولت فخیمه روحانی هم یادمونه میخندید هر روز همه چیز گران میشد فرقی نداشت

    • ناشناس
      0

      نیست حالا همه چی گل و بلبله

  • بازنشسته
    2

    شریعتمداری ،شماهم مثل من پیرشدی وپَرت وپَلا میگی خواهشمندم کامتهایی روکه واست مینویسن بخون شایدازرو بری

  • ناشناس
    1

    بدون شک مردم خواهان استقلال ، آزادگی ، رفاه و عدم وابستگی سیاسی سران و مدیران کلان کشور هستند ، اما مسئله اینست که پرچمدار این‌ راه کیست ؟ تقابل و تعامل افراطی دارد؟ تا چه حد ثابت قدم است؟ و در نهایت حاصل کار بهترین ملاک قضاوت مردم خواهد بود. به عبارتی « دوصد گفتار چو نیم کردار نیست»

  • تلمبه
    5

    چاه کن ته چاه .خاتمی بزرگمرد جواب ریزمغزها نخواهد داد

  • ناشناس
    0

    خوشبحال کسانیکه پول داشتند و از اینجا رفتن

  • ناشناس
    0

    آقای شریعتمداری همه چیزدان، بیراه نرو . در مورد افول ریال، دلالی و دزدی دولت از جیب مردم، اختلاس کاسبان تحریم و بدبخت کردن مردم هم صحبت کن.

  • متخصص سناریو هستم
    0

    سناریوی برنامه ریزی شده برای اینکه مردم رای ندهند و جمهوریت به فنا بره شاهدش اینه که دلسوزان رد صلاحیت گسترده شدن و یه گروه تمامیت خواه فقط تایید صلاحیت شدند در آینده با تغییر قانون اساسی کارهایی میکنند تا دیگر مردم هیچ نقشی و نقشه ای نداشته باشند یه دود گرفتم مهم کار افتاد به این نقشه پی بردم این خط و این نشان

  • داریوش اول
    3

    اگر شریعت نداری ذره‌ای آزاده باش

  • عادل
    4

    اگر راست میگید هم تو هم خاتمی از سفره انقلاب قهر کنید هیچ کدامتان نخورید

  • ایرانی آباد و آزاد
    4

    خود گوئی و خود خندی ....
    این انتخابات نه کمیت داشت و نه کیفیت و کام مردم با این نتایج حداقلی بسیار تلخ شد..

  • ناشناس
    1

    جناب کیهان ابت نبود نونت نبود مدیر روزنامه شدنت برای چی بود همش حرف مفت

  • بسیجی
    3

    دلار ۶۰ تومنی دیگه نیاز به اسناد ندارد.کوری؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      بی سواد

  • ۱۲۵۲
    0

    جناب آقای شریعتمداری شما در دایره بسته اطاعات غیر واقع قرار گرفتید از درون تراوشات ذهنی خودتون بیرون بیایند اونقدر تفاسیر لجوجانه ننویسید که کیان نظام را سست تر کند همانا انتخابات آزاد است و انتخاب کردن مهم .

  • ناشناس
    0

    جناب شریعت ندار .وقتی در طول دوران بعداز انقلاب تمام دولت‌ها چه اصلاح طلب وچه اصول گرا نتونستن گرهی از مشکلات عدیده این مردم فلک زده باز کنن ،شما بازم فکر میکنی همه اینها بی کفایت بودن ؟ یا باید علت رو جای دیگری جستجو کرد قطعا شما وقتی از تهران سوار قطار مشهد بشی هرگز به اهواز نمیرسی

  • ناشناس
    0

    زمان علی ع هم این افراد بودند و منبر و مساجد را در اختیارشان گذاشته بودن تا علی ع را بکوبند اما آب در هاون می‌کوبیدند ، جناب آقای دکتر ابر مرد تاریخ سیاست خاتمی عزیز با این خزعبلات شریعت مداری محبوبتر میشود

  • فرهادی
    0

    شما در این بیست سال گذشته مدام به خاتمی و دیگر دلسوزان این کشور تهمت های ناروا می زنید که اصلاح طلبان دشمن این کشور هستند ، خاتمی جاسوس جورج سوروس می باشد ، همه فتنه ها و درگیری های خیابانی عاملش خاتمی و یارانش بوده اند و ....پس الان چرا خاتمی را با شبلی مقایسه می کنید ؟ خب اگر ایشان دشمن است و جاسوس جورج سوروس ، پس چرا انتظار رای دادن از دشمن را دارید ؟ منطق یعنی : دو ضرب دو می شود چهار ، نمی شود که شما تمامیت خواهان مدام خاتمی را از همه حقوق اجتماعی و سیاسی محروم کنید و از طرف دیگر انتظار داشته باشید برایتان پادو و ملیجک باشد !!! یا زنگی زنگ یا رومی روم . او را در همه ایام سال دشمن خطاب می کنید ، ممنوع الکلام ، ممنوع المصاحبه ، ممنوع الخروج ، ممنوع المعاشرت و... کرده اید اما درروز انتخابات می خواهید تمام قد برای تمامیت خواهان کف بزند و فدایی انها شود !؟ خودت قاضی این انتظار منطقی است ؟

  • جواد
    0

    امثال شریعمتمداری که مانع انعکاس مشکلات جامعه می شوند دشمن جمهوریت و انقلاب هستن

  • ناشناس
    0

    بخیال حاج حسین،جوش نزن ،حرص نخور. میفتی
    میمیری اصولگراها یتیم میشن!!🤔😉🤫😍

  • ناشناس
    5

    از عامل آمریکا انتظاری غیر از این داری؟

  • عباس محمدی
    1

    آقای خاتمی بهترین تیم اقتصادی را داشتند و به گواه نمودارهای خود وزارت اقتصاد، دو دوره ریاست جمهوری این بزرگمرد ، کمترین تورم ها را داشتیم. خداوند متعال حفظش کنه.

  • شاکرمی روان کاو
    0

    برادر حسین کاش می گفتی خاتمی باهات چیکار کرده که این طور بر ضدش نفرت پراکنی می کنی؟یه بار هم که شده خاطرات بچگی ات را برای ما تعریف کن ...شاید سبک شدی....این قدر از جورج سوروس مایه نذار...

  • سرمد
    0

    طبق این تحلیل ابلهانه ،۶۰درصد مردم مجری فرمان آمریکا و اسرائیل اند....حتما ۴۰درصد باقیمانده هم گوش به فرمان روسیه و چین....

  • ضیا
    3

    حالا که به گفته خودتون انتخابات پرشور بوده پس چرا ناراحتین ؟ خاتمی هم عددی نیست ...

  • معلم
    0

    تو که گوش شنوا را خدا ازت گرفته ، یه زبان دراز داری که هر از گاهی آن می چرخانی ، ۶۰ درصد (به قول خودتون) مردم نیستند؟

  • فریدی
    0

    کاملا مشخص و معلومه که حسین شریعتنداری بد جوری سوخته ، خب اگر تو این قدر مدرک متقن و مستند علیه خاتمی دارید چرا انها را به قوه قضائیه تا کنون نداده ای ؟ این کار تو مصداق بارز خیانت به منافع ملی نیست ؟ از خاتمی می خواهی که چرا پیگیر شکایتش نیست !؟ خب هر ادم امی خوب می داند که چرا پیگیر نیست ، چون قبلا نتیجه احکام همفکران و همقطارانش را دیده است ! چون در سال های متمادی گذشته بارها و بارها مشاهده کرده که حسین شریعتمداری به دادگاه رفته ولی حتی یک بار محکوم نشده است !!! والله بچه دبستانی هم به استدلالات تو می خندد ، داستان جورج سوروس هم زائیده مغز متوهمی چون توست چون اگر حقیقت داشت خاتمی تا کنون هفت کفن در زندان پوسیده بود ، ضمنا نتیجه حاکمیت فریب و دروغ را در انتخابات اخیر مشاهده کردید که میزان ارای باطله بیشتر از ارای صحیح بود !!! فالعتبروا یا اوللابصار

  • ناشناس
    0

    شریعتمداری جون یکم برو تو خیابون هوا بخور عزیزم ...در ضمن با یارانه خرید هم بکن صد در صد حالتون بهتر میشه

  • سید احسان
    2

    شمع درخشان که پنهان شود
    شب پره بازیچه مردم شود
    آقای شریعت مداری به عزیز دل اکثریت ملت پرت و پلا نگو.
    خیلی ساده است از ۶۱ میلیون نفر ( ۱۰۰ درصد)
    ۲۵ میلیون نفر( ۴۱ درصد)رای دادند و۳۶ میلیون نفر رای(۵۹ درصد) ندادند.
    از آن ۲۵ میلیون نفر که رای دادند ....درصد رای باطله و سفید بود.یعنی ۵۹+.... درصد ناراضی هستمد
    لطفا بیانیه ۱۵ ماده ای قبلی و این بیانیه جدید را مطالعه کن ، فرصت همیشگی نیست.
    عالم محضر خداست.

    نظرات شما -
    • فاطمه
      3

      خونواده ما هشت نفره فقط دو نفر رای دادیم
      پدرم انقلابی هست ولی از کرونا تا الان زمین گیره همین طور مادرم این دو تا نتونستن برن رای بدن خواهر بزرگه از زمان کرونا از خونه بیرون نرفته چه برسه جای شلوغ بره هنوز از کرونا میترسه همین خواهرم میگه اگه حجاب آزاد بشه تا آخر عمر تو خونه میمونم دختر بعدی وسواسیه میگه برگه های رای ناقل بیماریه اونجایی که اثر انگشت میزاریم همه انگشت میزنن مریض میشم دختر بعدی از زنهای پای صندوق بیزاره گفت اگه برم با اونهایی که پای صندوقن درگیر میشم اونم نرفت دختر بعدی یه بار بد رفتاری از پلیس پای صندوق دیده دیگه نمیره فکر نکنین همه با شمان هر کی نرفته برای خودش دلیلی داشته😂هر چند هممون از گرونیها ناراحتیم

    • ناشناس
      1

      خدا واقعا شفاتون بده

  • بابک گیلانی
    26

    درود.
    حق با اقای شریعتمداری است.والسلام

  • ناشناس
    2

    کجا دایی نفری ۵۰ تومان ؟ بی همه چیزا در رفسنجان برای اینکه من یکو صدو بگیرم یکو صد هم مجبورم کردن خرید کنم؟لعنت خدا بر مسول طرح؟جیبم الان خالیه ؟اگر پول بشه دوا اللن ندارم باید بی پولی بکشم؟نوبت ما هم میشود؟اینم خطو///////////

  • سعید
    2

    سید محمد خاتمی با تمام این اراجیف تندروها هنوز محبوترین سیاستمدار ایرانی است.

  • Slam
    0

    بهترین شخصیت متخصص ضد وحدت و عناد و باعت خشم مردم از سخنان تفرقه افکن فقط شریعت نداری نمیدانم چرا در گینس شرکت نمیکنی زبان سرخ سر سبز بر باد خواهد داد

  • مصطفی
    0

    شما دارین از رسانه های خارجی به نفع خودتون سواستفاده میکنین. درسته که این رسانه ها از کشورهایی هستند که از لحاظ سیاسی شاید با ایران اختلافات و دشمنی هایی هم داشته باشند یا هم ایران باهوش دشمنه اما اینطورم نیست که هرچی اونا بگن اشتباه و غلط باشه. شما ازین روش برای کوبیدن و تخریب عملکرد و تفکر افراد منتقد و مخالف خودتون در داخل استفاده می‌کنید. اما غافلید ازینکه مردم خیلی آگاه تر از قبلند. در ضمن اونو هم بیاد داشته باشید که اکثر مردم از اصولگرا اصلاح طلب رد شده اند و درد و دغدغه های اساسی و مهم تری دارند.

  • ناشناس
    0

    دروضعیتی که مردم با دشواری زندگی میکنند افراطیگری است .خاتمی مرزخود را دربیانیه اش با دشمنان کشور جدا کرده بود او براندازان ومعاندان را جدا کرد وبا آنان همراهی نکرد اما گرایش فکری او گرایشی است که پایان پذیرنیست وتا قبر همراه اوست .همانطوریکه پا فشاری وسخن های فراوان شما هم پایان ناپذیرست .اوایل انقلاب بخش روشنفکر جامعه با دکترعلی شریعتی وبخش دیگر به شخصیت های دیگری گرایش داشتند وعوام هم دنبال زندگی خود بودند .الان مناسب نیست که به موضوعاتی دامن زده شود که مردم فراموش شوند .باز کردن گره مشکلات معیشتی درحوزه اقتصاد برای کلیت کشور یک امر لازم وقطعی است وگرگهایی که درتعقیب هردوجریان کشور هستند آنقدربزاق دهانشان ازلب ولوچه آنها میریزد که دریک فرصت مناسب همه را تکه پاره کنند پس وقت آن رسیده که بجای هدررفت انرژی های خود آنها را دررصایتمندی بمردم قراردهید .

  • ناشناس
    33

    اهل فن، می دونند که کامنت گذاران، نوعا افراد خاصی هستند. از اونا هیچ انتظار حق نداشته باشیم. منهای اونا، حرفای آقای شریعتمداری، واقعا قابل تامل است. جستجوگران حق و حقیقت، دوباره بخوانند. عاقبت با متقین است نه خاتمی.

  • باشتین
    0

    به کامنت گذاری که در دفاع از حسین شریعتمداری گفته کامنت گذاران افراد خاصی هستند ؟ خب این جمله مشعشع ات شامل خودت هم می شود ، پس تو هم خاصی و از جنس متوهمینی چون خالقین جورج سوروس . اب بریز ....

  • ناشناس
    31

    احسنت به آقای شریعتمداری

  • ناشناس
    5

    ما مخلص همه ی کسانی که رای دادند و آنها که دلیل قانع کننده داشتن برای رای ندادن هستیم اما سر صحبت با فتنه گران و آنهاییست که با دشمن هم صدا بودند و مردم را به رای ندادن تشویق می کردند هستش
    خاتمی چهره ی نفاق را هم سفید کرد ابتدا قبل از انتخابات قهر با انتخابات را غلط می دانست چه شد که رای نداد ؟ سفسطه بس است سخنش درست مثل زمانی است که با حامیان فتنه 88 تقلب را داد می زد ولی اخیرا بیان کرد که اصلا با تقلب موافق نبوده استاگر این نفاق نیست چیست؟
    در هر حال ما آمدیم رای دادیم و منتخبین اکثریت شرکت کنندگان به مجلس راه پیدا کردند چرا اینقدر جلز و ولز می کنید اگر برای شما مهم نبود و نیست پس سکوت اختیار کنید و بیشتر ضایع نشوید
    بزرگان شما انتخابات را مظهر تمدن نامیدند خوب قبول ، آیا به این معنی نیست که عدم مشارکت از بی تمدنی است.

  • ناشناس
    0

    در عجبم ازاینکه آقایای مثل شریعتمداری از تبلیغات دشمن و عدم تاثیرآن بر افکار مردم میگویند ببین اقای عقل کل نه شما نه خارج نشینها هنوز مردم رانشناختین وهرگز نخواهید شناخت زیرا خودتون را به اون راه زدید مردم همیشه از لحاظ قدرت تحلیل از شما ها جلوترند یعنی یک آدم بیسواد درس نخونده از شما وقایع را بهتر تحلیل میکنه شمافقط تریبون دارین وگرنه.........

  • محمد رضا
    0

    جناب شریعتمداری حکومتی که سردار قلمش ، جنابعالی باشد ، وامصیبتا . شاید تندروی های جنابعالی و امثال شما ، مملکت را به این روز انداخته است . بیش از این جلو نرو که نه تنها مانی و نه من!!!!!!!

  • ناشناس
    1

    گوشت در حال حاضر کیلویی ۶۵۰ هزار تومان مرغ کیلویی ۸۹ هزار تومان میوه بالای ۵۰ هزار تومان پوشک بزرگسال ۳۵۰ هزار تومان پنیر گاوی ۲۲۰ هزار تومان ...... در زمان روحانی مرغ کیلویی ۳۰ هزار تومان گوشت کیلویی ۸۰ هزار تومان پوشک بزرگسال ۲۵ هزار تومان اقای علامه خودت قضاوت کن

  • محمد
    2

    خوش به حال خاتمی که مخالفینی چون تووامثال تودارد.

  • ناشناس
    7

    یه بار این خاتمی رو از وزارت عزل کردن ،بعد کاندیدای ریاست جمهوریش کردن مردمم به تصور اینکه با بقیه فرق داره بهش رای دادن،حالا هم دارن با این بازیها برا کاندیدا شدن خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری و شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری آتی زمینه سازی میکنن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      نه خاتمی نه احمدی نژاد نه روحانی برای دوسال آمدند نباید ورود دوباره داشته باشند .حتی من اعتقاد دارم رئیس جمهور آینده هرچند قانون اساسی دوتا ۴ سال تعیین کرده است اما آقایان داوطلب بشوند وورود پیدا نکنند اجازه بدهند افراد دیگری این کرسی واسب چموش را تجربه کنند. تمامی نزاعهای سیاسی خاتمه پیدا میکند .هرچند سیاسیون از ماهها قبل برنامه ریزی بسیارسختی را میکنند .ولی دست آخرمردم هستند که حرف آخر را میزنند .نصیحت من را گوش کنید واگر تجربه ریاست جمهوری را دارید وارد نشوید .خیر دنیا وآخرت درهمین نصیحت است

  • فاطمه
    3

    ناشناس۱۷:۲۳ما تیزهوشیم مثل شما منگل نیستیم
    به یکی نگاه کنیم تا آخرش رو میریم

  • هبه تک ماکارون
    0

    وقتی شما تمامیت خواهان خود شیفته در تمام ایام سال در رسانه و منبر و غیره مدام به خاتمی توهین می کنید ، ممنوع المصاحبه اش کرده اید ، او را دشمن و مزدور بیگانگان می نامید !!! چطور انتظار دارید که خاتمی شما را قبول داشته باشد و ندای شما را اجابت کند ؟ ایا این خود برتر بینی و نخوت ، در جامعه خریداری دارد ؟ اقای شریعتمداری تو فکر می کنی با این بی منطقی و نفرت افکنی به انقلاب خدمت می کنی ؟ والله افراطی هایی چون تو و امثال تو بزرگترین دشمنان این انقلاب هستید و البته شاید هدایت شده این چنین خنجر به پیکر این انقلاب می زنید ! والله اعلم

  • ناشناس
    1

    بسم الله الرحمن الرحیم

    آقا جواد پیاده شو با هم بریم.

    ایشان مملکت را در دوران ریاست جمهوری تحویل گرفتند و بدون خیانت تحویل دادند.شماها از ایشان خیانتکار می‌سازید.مواظب باشید خودتان هم متهم میشوید.

    ایشون رای ندادند و البته بعنوان یک رجال سیاسی مذهبی درست بود که رای میدادند.همینقدر کافیست.

  • حسن
    0

    آقا منم که شرکت کردم بخاطر فامیلمون بود مجبور شدم وگرنه مارم جزو همون شصت درصدا بدونین

  • ناشناس
    0

    اقای خاتمی یکی از بهترین ریس جمهور های ایران بعد از انقلاب بوده وخواهد بود.حتی اگر دوباره هم رای گیری کنند .او نفر اول خواهد بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها