مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی:

صدیقی باید از مسئولیت‌هائی که برعهده دارد، استعفا بدهد

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: اقدامی که آقای صدیقی باید انجام بدهد اینست که از مسئولیت‌هائی که برعهده دارد استعفا بدهد و با این کار به افکار عمومی عملاً اعلام کند فردی که به تعبیر خود ایشان اهل غفلت آنهم در این اندازه بزرگ است، نباید در چنین جایگاه‌هائی حضور داشته باشد.

صدیقی باید از مسئولیت‌هائی که برعهده دارد، استعفا بدهد

حجت الاسلام مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

ماجرای باغ گُل اُزگُل که در اواخر اسفند گذشته دامن‌گیر آقای صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر بمعروف و نهی از منکر شد در تمام ایام تعطیلات نوروز از موضوعات مطرح در محافل و در فضای مجازی و رسانه‌ای بود. افراد مختلف با انتشار اسناد، اظهارنظرهای متنوع و پیشنهادهای گوناگون به این موضوع می‌پردازند. خود آقای کاظم صدیقی هم در یک حالت انفعالی به استغفار و عذرخواهی متوسل شد تا بلکه ماجرا پایان یابد.

قطعاً استغفار و عذرخواهی آقای صدیقی اقدامی مثبت است ولی کافی نیست. در این زمینه حداقل دو اقدام دیگر هم لازم است صورت بگیرند که یکی مربوط به خود آقای صدیقی است و دیگری وظیفه قوه قضائیه است.

اقدامی که آقای صدیقی باید انجام بدهد اینست که از مسئولیت‌هائی که برعهده دارد استعفا بدهد و با این کار به افکار عمومی عملاً اعلام کند فردی که به تعبیر خود ایشان اهل «غفلت» آنهم در این اندازه بزرگ است نباید در چنین جایگاه‌هائی حضور داشته باشد. علاوه بر این، آقای صدیقی در منبرها و مصاحبه‌هایش نیز مطالبی را به امام زمان علیه‌السلام نسبت داده که قطعاً فاقد پایه و اساس هستند و همین هم عامل مهم دیگری است که اقتضا می‌کند ایشان در چنین جایگاه‌هائی حضور نداشته باشد.

آنچه از قوه قضائیه انتظار می‌رود در این زمینه انجام بدهد، بررسی دقیق پرونده باغ گُل اُزگُل و حوزه علمیه تحت نظر آقای صدیقی است بطوری که تمام ابعاد ماجرا به صورت شفاف به افکار عمومی گزارش شود و هیچ ابهامی باقی نماند. چنین اقدامی باید در مورد سایر پرونده‌ها هم انجام شود ازجمله پرونده فساد واردات چای که افکار عمومی آن را فراموش نخواهد کرد و از مطالبات مهم مردم است. قوه قضائیه می‌تواند با بررسی این قبیل پرونده‌ها و اولویت دادن به آنها، اعتبار خود را افزایش دهد و مانع مخدوش شدن بیشتر اعتبار نظام شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    نخیر حمله به کنسولگریم نتونست این بابا را ببرد تو حاشیه .یه فکر دیگه باید کرد .

  • چه ایراد داره
    0

    کاش یک نفر پیدا بشه
    چند هکتار زمین در لواسان بنام من بزنه
    چند هکتار زمین هم در هشتگرد بنام من بزنه
    چند هکتار زمین هم در ترکیه بنام من بزنه
    برام ویزای کانادا بگیره
    بلطی کانادا بگیره
    برایم چند هکتاز زمین در تورنتو بخره
    ویلا باغ املاک پاساژ و هتل در آمریکا بخره
    برام گرین کارت آمریکا رو درست کنه
    صبحانه ناهار شام هر روز منو آماده کنه
    بیا
    بیا این کارها رو انجام بده
    امضای منو برو جعل کن و اینها رو برام انجام بده بنامم بزن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آقا منم همه اینا رو میخوام

    • ناشناس
      0

      منم همینا رو می خوام

  • ناشناس
    1

    ایرانیان بعد جشن دیروز آسمانی سیاه ظلمتی وحشت ناک و راهی بدون فرار و مرکب هایی که توان حرکت هم ندارن و جشنی عذا مانند و ترسناک برایتان باقی ماند

  • ح. بی نیاز
    0

    متاسفانه نه غفلت است نه اعتماد غلط به کسی، سهم خواهی است که در کل سیستم وجود دارد و ساده بگوییم ایشان هم سهم خودش برداشته است.

  • پروانه
    0

    یکی جواب منو بده لطفا
    چرا از بالا بالاها حرفی حدیثی فرموده ای , نقل نمیشه?!!!

  • رابی
    3

    به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی و خارج از فضا،ایشان تا آخرین نفس پای این نظام و انقلاب ایستاده اند و هرگز استعفا نخواهند داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها