آیا مرحوم هاشمی در استخر فرح پهلوی جان باخت؟

ملکی که استخر محل جان باختن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آن قرار دارد، هیچ ربطی به فرح نداشته و یکی از املاک مصادره‌ای بود که در زمان مصادره نیز استخری در آن وجود نداشت.

آیا مرحوم هاشمی در استخر فرح پهلوی جان باخت؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:رسوایی بزرگی که تابلوی تهدیدآمیز در تجمع روز پنجشنبه طلاب در مدرسه فیضیه قم برای برگزارکنندگان و برنامه‌ریزان این تجمع به وجود آورد این سوال را هم در ذهن‌ها برجسته کرد که استخر مورد اشاره این تابلو که آن را به فرح پهلوی منتسب کرده در کجا بوده؟

پاسخ این است که ملکی که استخر محل جان باختن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آن قرار دارد، هیچ ربطی به فرح نداشته و یکی از املاک مصادره‌ای بود که در زمان مصادره نیز استخری در آن وجود نداشت. این استخر بعدها ساخته شد. تابلوئی که در تجمع فیضیه قم در دست یک طلبه بود و رئیس‌جمهور روحانی را به مرگ تهدید می‌کرد حاوی این عبارت بود: «ای آنکه مذاکره شعارت - استخر فرح در انتظارت»!

منبع: خبرآنلاین

719

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • محمد
    0

    هاشمی یک نفربود با این تفاوت که مسئولیت داشت مهم این است که امروز آنهاییکه این سئوال را دارند قصدشان انحراف خواسته بحق مردم از دولت روحانی است مردم باید مواظب حلیه اصلاح طلبان باشند.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      وطن فروش

  • کاربر ناشناس
    0

    سلام.متشکرازاطلاع رسانیتان

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      مابابهخون هزارانشهدمدیون هستیم ملت ایرانبایدایناجازه رااز رهبرانحکوتیداشتهباشند که بتوانندحرف دلشانرابرای جلو گیری این اختلاصهاینجومیرابکویند وانتظارهمه مردم از رهبرماناست منیک روستازاده وروستای هستم امیدمااول خداحکومتی دومرهبرماناست بخدا قسم میخورم با این نواسانات ارزی نمی توانیم زندکی امرارونمعاشکنیم خدا قوتدولت مردان

  • حمزه
    0

    امان از دست دشمن دانا و دوست نادان

  • یک طلبه
    0

    با سلام. روحانیت خیلی تلاش کرد که مرحوم هاشمی رفسنجانی را به مسیر انقلاب بازگرداند. ولی متاسفانه نشد. از این رو گروهی تصمیم به حذف این بزرگوار گرفتند. شعار استحر فرح صرفا جهت تنذیر و یادآوری بود. وقتی کارد به استخوان می رسد دیگر نمی توان جلوی چیزی را گرفت. ما باید بدانیم عاشقان ولایت و اسلام اجازه نمی دهند خون شهدا پایمال شود.

  • رحمت الله
    0

    سلام برهمه بزرگ مردان تاریخ کهن ایران ازجمله آیت الله هاشمی که جاودانه خواهدماند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها