رئیس جمهوری برکنار شده بولیوی:

کودتا علیه من در بولیوی برای کسب ذخایر لیتیوم بود

موسس کمپانی تسلا در پاسخ به پیامی از سوی یکی از کاربران توئیتر نوشت که آمریکا در هرجای دنیا که بخواهد کودتا انجام می‌دهد و اگرچه این مساله طعنه آمیز است اما مورالس آن را تاییدی بر کودتا در کشورش دانست.

کودتا علیه من در بولیوی برای کسب ذخایر لیتیوم بود

ایلان ماسک، موسس کمپانی تسلا با انتشار مطلبی که در آن به کودتای اخیر در بولیوی اشاره کرده بود، موجی از انتقادها را برانگیخت و اوو مورالس، رئیس جمهوری برکنار شده بولیوی نیز خود به این پیام توئیتری واکنش نشان داد.

وقتی یکی از کاربران توئیتر نوشت، دولت آمریکا کودتا علیه مورالس در بولیوی را ترتیب داد و برای به دست آوردن منابع لیتیوم این کشور بود، ایلان ماسک در پیامی نوشت: ما هر جای دنیا که بخواهیم دست به کودتا می‌زنیم. با این مساله کنار بیایید. ما از استرالیا هم لیتیوم به دست می‌آوریم.

این پیام با واکنش‌های بسیار منفی در رسانه‌های اجتماعی روبرو شد و بسیاری از مردم وی را مورد انتقاد شدید قرار دادند.

مورالس نیز خود در توئیتی نوشت که اظهار نظر ماسک دلیلی دیگر بر اثبات این مساله است که کودتا در بولیوی با هدف به دست آوردن منابع و ذخایر لیتیوم بوده است و افزود: ما همیشه از منابع خود دفاع می‌کنیم.

اما بسیاری نیز ابراز امیدواری کردند که اظهارات ماسک تنها جنبه طعنه آمیز داشته باشد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مجید
    0

    مردم جهان با وجود دسترسی به نت واطلاعات دیگری که فراوان در کتاب ها نوشته شده دوست ندارند بدانند چه در تاریخ گذشته پاپارازی ها مردم را به اخبار سلبریتی ها واخبار حمایت از حیوانات ودیگر مسایل زرق وبرق دار مشغول می کنند فقط از بعد از جنگ جهانی دوم تا الان دولتهای امریکا مسئول مرگ دهها ملیون انسان بی گناه هستن در خود امریکای لاتین وامریکای جنوبی مسئول تمام کودتا ها وکشتار انسانها هستن یه دقیقه سرچ کنید در نت از گواتمالا هندوراس تا شیلی همه کشورهای همسایه امریکا تقریبا در فقز وبدبختی وبدهکاری های عظیم دارن زندگی می کنند .ومسئول ان دولتهای امریکا است .قابل توجه ایرانیانی که می گن اگه با امریکا خوب باشیم وضع خوب می شود .مکزیک نفتش از ایران بیشتر است درامد خالص توریسم ان از تمام درامد های غیر نفتی بیشتر است دو اقیانوس بزرگ در سواحل خود دارد جمعیت جوان زیادی دارد اما امریکا ان را چه کرده .دز شمال ان مافیای مخدر هر روز کشتار می کند وتقریبا تمام شهرهای شمالی در دست مافیای مواد مخدر که از طرف سازمانهای جاسوسی غربی هدایت ومدیریت می شوند اداراه می شود.تازه دیوار بزرگی هم کشیده که مردمی که خود مسئول بدبخت شدنشان شده نتوانند برای بردگی ودر اوردن چندر غاز قوت لایموت به انجا بیایند .کمی مطالعه در تاریخ عصر جدید بد نیست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها