رییسی: وقتی مرشد اشعار توحیدی می‌خواند، انسان را به یاد خدا و اولیای خدا می‌اندازد / بازوبند پهلوانی، هفتمین بار بر بازوی پهلوان باشی

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید ورزش پهلوانی تقویت شود و همراه با ورزش پهلوانی باید قهرمانان مدال آور در کشور حمایت شوند،‌ تصریح کرد: باید به ورزش حرفه ای توجه شود و همراه با آن ورزش همگانی نیز حمایت شود.

رییسی: وقتی مرشد اشعار توحیدی می‌خواند، انسان را به یاد خدا و اولیای خدا می‌اندازد / بازوبند پهلوانی، هفتمین بار بر بازوی پهلوان باشی

سیدابراهیم رئیسی عصر امروز (یکشنبه 2 آبان) در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک و پاراالمپیک با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت: صمیمانه به همه قهرمانان و پهلوانان تبریک عرض میکنم و از مربیان محترم و کسانی که امکان فراهم کردند که جوانان ما بر سکوی قهرمانی قرار بگیرند و سرود جمهوری اسلامی ایران نواخته شود و پرچم جمهوری اسلامی ایران برافراشته شود تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه از همه شمایی که دل مردم را شاد کردید و تبسم بر لبان زن و مرد این کشور نشاندید و نام ایران اسلامی را در جهان بلند کردید و افتخار آفریدید تشکر می‌کنم،‌ بیان داشت: از دست‌اندرکاران وزارت ورزش و جوانان و وزیر محترم و همه همکاران ایشان برای فراهم کردن امکان قهرمانی و پهلوانی و کار و تلاش همه ورزشکاران و جوانان عزیز کشورمان باید تقدیر کرد.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت ورزش پهلوانی در کشور خاطرنشان کرد: ورزشی که در صحنه دیدیم، بیش از 3 یا 4هزار سال در کشور ما قدمت دارد و بعد از اسلام این ورزش با آیین دعا و نیایش و توسل و تضرع در خانه حضرت حق و اولیای دین همراه شد و ورزش پهلوانی ما ورزشی است که با یاد خدا و توجه به مبدا هستی عجین شده و وقتی مرشد اشعار توحیدی می‌خواند، که انسان را یاد خدا و اولیای خدا می اندازد.

وی با تاکید بر اینکه باید ورزش پهلوانی تقویت شود و همراه با ورزش پهلوانی باید قهرمانان مدال آور باید در کشور حمایت شوند،‌ تصریح کرد: کشور ما جوانان برومندی دارد که می توانند نام آور شوند و باید به ورزش حرفه ای توجه شود و همراه با آن باید ورزش همگانی نیز حمایت شود.

همچنین رئیس جمهور در این مراسم بازوبند مسابقات کشتی پهلوانی سال 1400 را به پهلوان جابر صادق زاده اهداء کرد.

منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • شهید بزرگوار شیخ طوطی
    0

    تبریک به سرداران سپاه که همه پهلوان پنبه اند و تبریک به رییس پهلوان پنبه ها شیخ طوطی، که وقتی فک میزند و از خدا می گوید، آدم به یاد شیطان می افتد.

  • قاضی
    0

    دیروز به پدر ایران توهین میکند امروز ورزش پهلوانی را به پادشاهی ایشان میرساند.

  • م
    0

    چرا برای پرداخت پاداش بازنشستگان پول ندارید؟ولی برای مدال آوران پول هست.خجالت بکشید.

    نظرات شما -
    • البرز
      0

      اقایان.اگر این وزارت فوتبال و ورزش را به کلی جمع کنند و در ان را تخته کنند .خیلی از مشکلات را در استانها با بودجه ای که برای این قبیل امور ا ختصاص می گیرد قابل حل شدن است .این مدال اوری که سال هاست ادامه دارد تا به حال کدام مشکل کشور را حل کرده . فقط یک مشت تن پرور رانت خوار را به جامعه تحویل داده.خوب به جای این وزارت فوتبال وزارت نخبگان تشکیل و اگر وجود تقویت شود.بعد ار تشکیل وزارت ورزش و جوانان که فقط اسم جوانان را به یدک می کشد. تمام بودجه و امکانات به نفع ورزشکاران بی خاصیت برای کشور هدر می رود و جوانان از این وزارت بی بهره اند .اقای وزیر ورزش موظب باش اگر رویه ادامه دار باشد سیلی برای صورت ورزشی شما نواخته خواهد شد. حداقل کلام اقای رءیس جمهور را کف در روز معرفیتان به مجلس را فرمودند که بخش جوانان وزارت باید تقویت شود را مرور کنید .اقایان سلف شما فقط خود را نه به وزارت و حتی خود را به یک تیم ورزشی م دانستند. والسلام.

  • شوکران
    0

    رئیس جمهور چقدر به مراسم مختلف میره و حرف های ضدّو نقیض هم زیاد میزنه، سوتی هم زیاد میده.......ی مقدار آروم بگیر!داری تند میری ، آب و روغن قاطی میکنی ها! میدونم ی عمری فقط پشت میز حکم صادر کردی و الان احساس رهایی داری!!!!! شب ها زود برو منزل ، کتاب بخوان اطلاعات عمومی تو قوی کنی تا اینقدر سوتی ندی.راستی با کسری بودجه چکار میخواهی بکنی؟

  • امیر1
    0

    همه مشکلات حل شد .ببینید یک ضرب مثل است که می گوید همه میوها وقتی بماند می رسد اما ادم نارس یعنی .ساده.هیچ وقت نمی رسه.وا ی از دست مردم ساده لوح

  • به قاضی
    0

    دروغگو کم حافظه است قاضی جان، میگی نه، از شیخ طوطی بپرس

  • شعار
    0

    رییس‌جمهور ما، ننگ ما ننگ ما

  • نادر
    0

    یاد خدا افتادی و مشکلات وگرانی ها و چَک زدن به استاندار انقلابی و.... را فراموش کردی

  • کاربر ناشناس
    0

    بازهم سوتی؛ اشعار توحیدی باید آدم را به خدا نزدیک کند مگر غیرازاین داریم!!!!!!

  • ناشناس
    0

    از این پهلوان بپرسید شعار مشرکانه ی : « یا علی مدد » را از کجا آموخته است؟ --- افسوس كه ايران اسلامی بیش از چهل سال است به پرچم داری اسلام افتخار می کند ولی هنوز نتوانسته مطابق با مهم ترین وظیفه ی شرعی خود عادتهای موروثی مشرکانه را که دهن کجی آشکار به محکمات قرآن است از میان مردم خویش بزداید و مذهب تشیع را از نمادهای مشرکانه ی من در آوردی و خرافی جاهلان و غافلان و شیادان دین فروش و مذهب فروش که خشم خدا بر می انگزند پاکسازی کند . حتما همه مشاهده کردیم که این پهلوان بجای استمداد از یگانه ذات اقدس خداوند ازلی و ابدی که تنها ذات توانای مطلق جهان آفرینش است و تمام این جهان آثار آشکار و محسوس عظمت او است ؛ با نقش شعار « یا علی مدد » روی پیراهن خویش از حضرت علی که حدود 1400 سال پیش شهید شده اسن و بحکم قرآن بنده ی محدود به زمان و مکان و محدود به همه نیازها و ناتوانیهای بشری است استمداد و مدد می طلبد. سکوت و خاموش ماندن بی پاسخ و بی توجیه مراجع دین شناسی در مقابل رواج پدیده های مشرکانه که بعلت عدم آگاهی مردم به شناختهای محکم و مفصل قرآن مجید در جامعه ی ما و در سایر جوامع پیرو مذهب تشیع قارچ وار رشد می کنند و افزایش می یابند ؛ تنها عامل رواج این نمادهای دین زدا در این جوامع است . خداوند در قرآن هشدار داده است که عاملان ترویج این نمادها را که بعنوان بزرگترین ظلم در حق خود معرفی کرده است حتی اگر از پیامبران باشند هرگز نمی بخشد و با این هشدار به پیامران تاکید کرده است با سر زدن چنین ظلمی از آنان اعمال نیک آنان نیز به یاری آنان نخواهند رسید وهمه ی این اعمال نابود خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها