رسول منتجب نیا در گفتگو با خبر فوری:

ماموران گشت ارشاد چرا دختر مردم را بغل می‌کنند؟/ یک روز آزادی دهید تا ببینید مردم خشمگین چه می‌کنند/ رئیسی لایق ریاست جمهوری نبود/ حرف‌های احمدی‌نژاد حداقل حبس ابد دارد/ میرحسین علاقه‌ای به دیدار با سیاسیون ندارد

عضو موسس حزب اعتماد ملی معتقد است: رئیس جمهور می‌گفت با گشت ارشاد مخالف است اما به شدت گشت ارشاد را ایجاد کرده است.

ماموران گشت ارشاد چرا دختر مردم را بغل می‌کنند؟/ یک روز آزادی دهید تا ببینید مردم خشمگین چه می‌کنند/ رئیسی لایق ریاست جمهوری نبود/ حرف‌های احمدی‌نژاد حداقل حبس ابد دارد/ میرحسین علاقه‌ای به دیدار با سیاسیون ندارد

رسول منتجب‌نیا، سیاست‌مدار اصلاح‌طلب در گفتگو با خبرفوری از وضعیت گشت ارشاد انتقاد کرده و آن را مغایر شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور دانست و گفت: ماموران گشت ارشاد چرا دختر مردم را بغل می‌کنند؟

او در ادامه گفت: به زمین و زمان می‌زنند تا جلوی فضای مجازی را بگیرند. آقایان می‌ترسند که در فضای مجازی چهار مورد انتقاد بیان شود.

منتجب نیا گفت: بعضی از نمایندگان می‌گفتند با بالگرد در شهر بگردید و دیش‌های ماهواره را پیدا کنید.

این قسمت از گفتگو را ببینید.

رئیسی لایق ریاست جمهوری نبود

این سیاست‌مدار اصلاح‌طلب همچنین گفت: رئیسی می‌گفت دغدغه من معیشت مردم است، مقایسه کنید نرخ اجناس الان بالاتر است یا زمان روحانی؟  قیمت همه چیز در زمان رئیسی چند برابر شده است.

او با بیان اینکه رئیسی صرفا یک قاضی بود و حتی یک روز کار اجرایی نکرده بود، اظهار کرد:  آقایان به این نتیجه رسیده بودند که رئیسی باید رئیس جمهور شود. او به هیچ کدام از وعده‌هایش عمل نکرده است 

منتجب نیا با تاکید بر اینکه رئیسی لایق ریاست جمهوری نبود، تصریح کرد: می‌گویند بانیان وضع موجود باید کنار بروند، پس یکی هم ممکن است نعوذ بالله بگوید رهبری و امام بانی وضع موجود هستند.

این بخش از گفتگو را ببینید.

حالا که نظام یکدست شده، بروید مذاکره کنید

منتجب نیا در بخش دیگری از گفتگو با خبر فوری با تاکید بر اینکه ما نمی‌توانیم غرب را رها کنیم و فقط به شرق بچسبیم، بیان کرد: حالا که رئیسی از خودتان است و نظام یکدست شده، بروید مذاکره کنید.

 

وی با بیان اینکه در مذاکره باید آماده عقب‌نشینی بود، گفت: دو ماه پس از ریاست جمهوری روحانی، خبر رسید که قرار است او را بزنند.

این بخش را ببینید.

جوانگرایی به این معنی نیست که مملکت را بدهیم افراد ناکارآمد 

این سیاست‌مدار اصلاح‌طلب در گفتگو با خبرفوری اظهار کرد: جوانگرایی به این معنی نیست که مملکت را بدهیم افراد ناکارآمد. رئیسی مردم را عصبانی کرده است.

 وی گفت: یک روز آزادی دهید تا ببینید مردم خشمگین چه می‌کنند. رئیسی در حرف زدن خیلی مسلط شده است، او هر شب و هر روز سخنرانی می‌کند و بسیاری از حرف‌هایش غیرواقعی است.

این گفتگو را ببینید.

اگر در گذشته کسی حرف‌های احمدی‌نژاد را می‌زد، حداقل حبس ابد می‌گرفت

وی گفت: اگر در گذشته کسی حرف‌های احمدی‌نژاد را می‌زد، حداقل حبس ابد می‌گرفت. چرا هیچ ممنوعیتی برای احمدی‌نژاد نیست؟ احمدی‌نژاد تبدیل به اپوزیسیون شده است. او می‌داند دیگر رئیس‌جمهور نمی‌شود و می‌خواهد قهرمان باشد. چرا با احمدی‌نژاد برخورد نمی‌کنید؟

 

منتجب نیا افزود: گناه بزرگ مسئولین نظام روی کار آوردن احمدی‌نژاد است. اگر بخواهیم بگوئیم در راس فتنه ۸۸ چه کسی بوده، احمدی نژاد عامل مباشر بوده است. احمدی‌نژاد تمام سرمایه‌های ملی و مذهبی ما را درو کرد.

این گفتگو را ببینید.

 رسول منتجب‌نیا در بخش دیگری از این گفتگو بیان کرد: طالقانی و بهشتی مخالف اضافه شدن حجاب اجباری به قانون بودند.

 

میرحسین موسوی علاقه‌ای به دیدار با سیاسیون ندارد

وی در گفتگو با خبرفوری اظهار کرد: میرحسین موسوی علاقه‌ای به دیدار با سیاسیون ندارد، او موسوی فقط با خانواده دیدار می‌کند اما  در حصر کروبی گشایش‌هایی ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: فراماسون دانستن موسوی، زیر سوال بردن امام خمینی است، به جای فراماسون دانستن، سوالات موسوی را جواب دهید.

این گفتگو را ببینید.

 

فساد در کشور موریانه کرده است

منتجب نیا گفت: قوه قضائیه باید با فساد برخورد می‌کرده است که نکرده و نفر دوم این قوه رئیسی بوده است. با عوامل فساد در کشور برخورد نشده است.

وی با تاکید بر اینکه همه دولت‌های گذشته بهتر از رئیسی عمل کرده‌اند، بیان کرد: موریانه فساد در کشور نفوذ کرده و هر جا دست بگذاریم بدتر از جای دیگر است.

این بخش از گفتگو را ببینید.

 

نسخه کامل این گفتگوی جنجالی را اینجا تماشا کنید:

https://youtu.be/PAcprakNWNY

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 122
  • ناشناس
    108

    دمش گرم راست گفت آین آقا یک روز کار اجریی نداردچون سواد نداشت

    نظرات شما -
    • بابک
      88

      ولایت اسلامی : سرنوشت چند نفر بدست قاضی که فقط ۶ کلاس سواد داشته تعیین شده است ، اگر بقیه اخوندها عم بیش از ۶ کلاس سواد داشتند که ۴۳ سال مملکت بدست آنها ویران نمی شد .

    • ناشناس
      29

      ای کاش منم یک دختربودم تاماموران گشت ارشاد منو بغل میکردن البته تااحساس خودم رومثل راسو درصورتشون خالی میکردم

    • 0

      آقای بابک لطفا دقیق و با منبع بفرمایید در این چند سال چند درصد مسئولین اجرایی آخوند بودند؟ و چند درصد از کل آخوندها در مسئولیت ها حضور داشتند و پست گرفتند؟

  • بهنام
    44

    خودت و هفت جددت از بانیان وضع موجود هستید مگر در زمان کروبی که از رفقا و هم‌پالک جنابعالی بود زنان را پس از دستگیری جهت ارشاد به زیر زمین بنیاد شهید نمی بردید ؟؟؟
    حالا که فضا را ملتهب می‌بینی شروع به موج سواری می‌کنی ؟؟ کذاب

  • ناشناس
    40

    منتجب نیا خیلی عقبی اگه قراره اعدامه همپالگیهای شما اولویتند 70 درصدتان رفتین تو دامن ملکتون متاسفم برات

    نظرات شما -
    • 0

      اعدام؟!!!مگه فیلم اکشن و جنایی داری میبینی؟:)

  • دانیال
    32

    شما دیگه دهنت رو ببند

  • ناشناس
    41

    یه سوال ساده دارم از طرفداران دو آتیشه نظام:

    فرض کنیم فسادهِ سازمان یافته در کشور وجود نداره. خب اینکه خوبه و بخشی نیست.
    اما فرض کنیم موریانه فساد در تمام کشور رخنه کرده باشه.
    سوال:
    پاسخ شما طرفدارن نظام چیه؟
    آیا فقط پهلوی بد بود؟

  • ناشناس
    144

    آدم شجاع کم شده ؛ عجب جراتی داره ؛ احسنت ؛ از مطهری هم تو شجاعتری

  • علی
    15

    در مورد نیروی گشت ارشاد درست میگه باید از خانمها دست بردارند و سراغ این سارقین بروند که اسایش رو از مردم گرفتند ..تا وقتی مردم لوازم دست دوم خودرو بخرند این سارقین هستند ..تا حالا از خودتون پرسیدین این لوازم سالم و تمیز از کجاست؟؟باید قوه قضایه خرید و فروش لوازم دست دوم خودرو ممنوع کنه هم در سایتها و هم اوراق فروشیها رو تعطیل کنه ..ماشین بیچاره رو میدوزدند و اوراق میکنند و ما میریم میخریم خوشحال هم هستیم که ارزونتر خریدیم به این موضوع فکر نمیکنیم که لوازم ماشین یک بدبخت بیچاره رو خریدیم از این دزدها و باعث سرقت های بیشتر میشیم و سراغ ما هم میان ..اگر نخریم سرقت صفر میشه خواهشا به همه بگین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      91

      ۲۰ و خورده‌ای ارگان رسمی و قانونگذاری ،مثل شورای انقلاب فرهنگی ،مجلس و وزارت ارشاد و ارتباطات ،،،،،که همگی ردیف بودجه دارند در رابطه با حجاب کجا هستند اینها همه مسئولند ،،،،،نیروی انتظامی طبق قانون عمل می کند ،مجری قانون هست ،در ثانی بحث حجاب در ایران جنبه امنیتی دارد سرویس های انگلیسی و آمریکایی پشت او ن هست

    • ناشناس
      7

      آفرین درسته

  • امید
    47

    ولی در زمان احمدی نژاد منکه راضی بودم همین یارانه رو او داد والا به اینها بود همین هم نبود ..در زمان او مردم آرامش داشتند ...این گشت های ارشاد باید جمع بشه و اول خودشون ارشاد بشن و به جای اینکه به دو تار موی خانمها گیرمیدن گشت برای این سارقین بذارندکه امان مردم رو بریدند و هر روز اضافه میشن .من با حرف علی موافق هستم که مردم نباید سراغ لوازم دست دوم ماشین برند چون 99 درصدش دزدی هست .طرف نوشته صفحه کلاج تمیز .آخه این صفحه کلاج سالم از کجا آمده و یا بقیه لوازم سالم خودرو ؟؟

    نظرات شما -
    • به امید
      1

      امید خان جدی این حرفو زدی😑😐😐این که یارانه رو احمدی نژاد داد رو میگم 😐احمدی نژاد یارانه رو داد و پول اب و برق و گاز و بنزین و نون و هزار قلم دیگه رو صدبرابر افزایش داد و نقدینگی رو وارد مملکت کرد که واسه مملکت و اقتصادش سمه.همین کارش تورم وحشتناکی اورد واسمون.یارانه وحشتناکترین اتفاق بود تا اون زمان و تورم رسما چند برابر شد.

    • فرزاد
      4

      بخدا اینا بازی خودشونه تا یکی رو بندازن جلو و ملتو دور از جون خر کنن،مثل انتخابات رییس جمهور که اصلاح طلب و اصولگرا میذاشتن و مردم سر لج و لجبازی رای میدادن و به هدفشون که کشیدن مردم پای صندوق بود میرسیدن و انتخاب مردم رو حذف میکردن مثل میرحسین موسوی و عارف و ...و دست نشونده خودشونو میذاشتن.
      ولی تموم شد اون دوران،حالا مردم دانشمند مکار شناسی شدن از بس حقه بازی کردید
      به قول پسر محسن رصایی که گفت : اصولگرا و اصلاح طلب هر دو از یک آخور میخورن و یکی هستن در اصل و مردم تا اینا رو برندارن روز خوش نمیبینن
      آخوندا که اصلا حرف نزنن که هرچی میکشیم از تندروهایی مثل شماست که با دنیا سرجنگ دارید و پنج درصد مردمم شکل خودتون کردید و به امریکا و اسراییل بی دلیل میگن شیطان.
      شما اونا رو فحش میدید اونا هم لهتون کردن تا اینجا،این عین عدالته،شیطان شمایید که با اسم اسلام خون مردمو می مکید

    • 0

      جناب فرزاد اگر با جمهوری اسلامی مشکل داری عیبی نداره اما دیگه به این بهانه واقعیت های بدیهی رو دیگه کتمان و کمرنگ نکن.
      شما به یک سوال جواب بده.کودتای بیست و هشت مرداد آمریکا و انگلیس هم بخاطر جمهوری اسلامی و آخوندها بود؟اون موقع هم ما شعار مرگ بر آمریکا میدادیم که آمریکا دولت مرحوم مصدق رو سرنگون کرد؟

  • دانیال
    29

    آقای قالیباف واقعاً برات متأسفم

  • سید رضا موسوی
    17

    تو چی ؛ مردم چقدر به تو علاقه دارن ؟

  • یکی از مردم
    23

    44 سال افتضاح رو کسی ندید و به مردم اجازه حرف زدن هم حتی داده نشد چه برسه اعتراض...شک نکنید که خیلیهاشون فهمیدن مردم به خونشون تشنه اند و دنبال دلجویی... در اصل هر روز به افتضاحات اضافه نشده که به خشم و کینه مردم اضافه شده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اشتباهی دستم خورد مثبت دادم.
      یکی از مشکلات فرهنگی دیرینه مملکت ما که باعث میشه مسائل حل نشه و با انباشت مشکلات روبرو باشیم همین نگاه سیاه و سفید به پدیده ها هستش. طبیعتا و قاعدتا تمام این چهل و چند سال آمیزه ایی از نکات مثبت و نکات منفی بوده و یکسر منفی و سیاه دیدن دور از واقع بینی و عقلانیت است.باید نکات مثبت را ببینیم و توسعه شان بدهیم و بر علیه نکات منفی نقد و اعتراض کنیم تا به تدریج آنها را نیز حل کنیم.

  • ناشناس
    15

    آورین آورین

  • ناشناس
    129

    این اقا حرف مفت زده خیلی زیاد موسوی فراماسون کمه براش شده اصل شیطان و اسراییل است ضربه ای که این فرد و همفکرانش به مملکت زدن به اندازه چند چنگ جهانی بود پس لطفا خفه

    نظرات شما -
    • دانا
      32

      هر دو جناح سیاسی نشانه های فراماسونی را دارند و
      انقلابی که به آن افتخار می کنید نتیجه ی کودتای دفتر فرح برعلیه شوهرش بوده است .آقای حداد عادل و آقای مطهری در دفتر فرح کار می کرده اند و عکس های دست بوسی فرح آقای حداد عادل گواه آن است.حکومت الهی باید مردم را به سوی خالق هستی سوق دهند ولی حکومت ایران باعث شده مردم دین گریز شوند و منی که به ظاهر اعتقادی دارم در دل خود به وجود خداوند شک کرده ام.گاهی رخنه ی شیطان را درقوانین به اصطلاح اسلامی می بینم .وقتی طالبان با زنان و دختران به صورت وحشیانه برخورد می کند و حکومت ایران آن را در ابتدایی ترین روزها به رسمیت شناخت رخنه ی شیطان و فراماسون بدون پرده برای من آشکار شد.می گویید حکومت اسرائیل را قبول ندارید چون بچه کش است ولی طالبان را با تمام جنایت هایش برعلیه زنان و بچه ها به رسمیت شناختید.همان اسرائیل هم دوست شماست به بهانه ی دشمنی مردم را در برزخ قرار داده اید .شناسنامه ی خیلی از مسولین را نگاه کنید ایرانی الاصل نیستند و یا در زمان انقلاب در آمریکا درس خوانده اند .چادر سیاه که بعد انقلاب به جای چادرهای سفید و رنگی گل گلی جایگزین شد قبل از اسلام بر سر زنان یهودی بوده است و مردان عربستان آن را بر سر دخترانی که زنده به گور نمی کردند می انداختند تا ننگ دختر دار شدن را بپوشانند و حالا از چادر سیاه به عنوان حجاب برتر یاد می شود.آیا مسولین ما یهودی هستند ؟

    • ناشناس
      0

      دانا جان مرزهای توهم توطئه را رد کردی!خیلی هم رد کردی!یه کمی برگرد عقب و فکر کن! انقلاب حاصل کودتای فرح بر علیه شوهرش بود؟!چادر برای یهودیاست؟!انصافا این مطالب چرند رو از کجاها میخونی؟!!

  • ناشناس
    13

    انوقت که خاک ریز به خاک ریز عقب نشستید تا مملکت را یک جا کردید تو شکم عده ای عربده کش بی سرو پا میخواستید فکر عاقبتش باشید .

  • ناشناس
    21

    مثل زمان شاه حسین ،،،در خیابان دنبال دختران مردم تا برای اربابشان ببرند

  • ناشناس
    155

    حجاب دستورخدادرسوره نور

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      مفسری مثل اینکه
      حدش و اندازه کجاست
      اختلاس
      دروغ چی کاخ سازی چی
      راستی بابک جون کجاست
      طبری چی شد
      ۹۲ هزار میلیارد چی شد

    • 10

      خیلی چیزها دستور خداست کدوم رو عمل می کنید؟
      فقط گیرتان حجاب !
      خودتون مریضید! !!

  • عدالتخواه
    40

    خدایا از فتنه های آخر زمان نجاتمان بده
    معبود من چقدر سخته فتنه
    بیخود نیست علی ع فرمود در فتنه ها چون بچه شتر باشید نه بار می برد و نه شیر می دهد پس سکوت می کنم تا غبارها بنشیند تا با بصیرت همه چیز را ببینم

  • 🐜
    30

    درایران جان ملت خفته پرخون هست.درایران چهره آزادگی گم هست.دراینجاپادشاهه شیاطین ساقیست.دراینجاظلم ونامردمی کم نیست

  • ناشناس
    4

    حیف «خاک» که بگیم بر سرا

  • محمد
    10

    اصلاح طلب فقط باید خفه بشه و اصولگراهم باید بره ،ایران نسل جدید وصالحی از مردان دست پاک و مرام پاک میخواهد که احترام بشهدا الویت دیدگاهشه

  • عبد اله اسدی
    18

    منجب نیا گیریم که به خدا و روز قیامت ایمان نداری.
    لااقل آزاده باش

  • ناشناس
    27

    واقعا جای خجالت داره که رییس جنهور یک مملکت سواد حداقلی نداره حتی اطرافیانش هم کلمه لوکوموتیو را تا کنون نه خوانده و نه شنیده اند که نابغه میگوید لوکو مو تییییر

  • ناشناس
    26

    ریسی میگفت معیشت مردم خوب میشه بدبخت کردی مردم را سواد اختصادی ندارع آقای ریسی بدرد ریاست جمور نمیخوره

    نظرات شما -
    • 0

      دیگری رو متهم به بیسوادی کردی اما خودت سواد درست و درمون نداری.اقتصادی درسته نه اختصادی!
      به جای متهم کردن این و آن کمی روی سواد خودت کار کن

  • بیژن
    32

    آقای منتجب نیا دورد برشرفتان لعنت خدا برشواری نگهبان یا شورای سگها افراد باعرضه رارد وافراد بی عرضه صلاحیت داد وریدن توکشور. پدرسگها ۶ماه حقوق بازنشستگان کشوری ولشگری همینطور مانده. ریدم تودهن ريس دولت اشعال پدرسگ. پدرسگ حقوق میلیاردی کوفت میکنید کیر مردمو باخانوادتون بخورید بهتره .بیشرفها کمی بفکر بازنشستگان کشوری ولشگری باشید ریدم تودهنت

  • حسین سنجری
    22

    اقای محت م مسبب وضع موجود شمایید. خزانه کشور را خالی.تاراج و با بدهی کلان و چندین برابر کردن نرخ دلار سفره مردم را کوچک کردید. خودتان میدانید اگر کل کشور را بعد از روحانی به شما می دادند این ویرانه خو ساخته را قبول نمی گردید

  • حسین
    54

    راست میگه. دختراتون رو ببرید تا تتلو بغلشون کند. 😂😂😂😂😂

  • حمید
    5

    پرونده منجب نیا را باز کنید

  • R.masoumi
    30

    مشکل این انقلاب با بد حجابی خانومها برطرف میشه...این بی عرضه های دولت کاری به اختلاس این حرفها ندارند اینا مشکلشون تار موی خانومی هست که بیرون زده... اگه این اسلامه با افتخار من کافرم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      72

      همین مشکل تو اگه با برهنگی حل بشه کافیه
      میتونی بری ۲۰۰ کشور دنیا خوشبخت شی
      اینجا ایرانه، به گواه ویل دورانت در تاریخ تمدن، خاستگاه حجاب در جهان

    • 12

      این همه اختلاسگر را که میگیرن نمیبینید تو رادیو و تلویزیون

    • 0

      سرکار/جناب معصومی،حجاب بخش مهمی از اسلام هست اما قطعا تمام اسلام نیست.همانقدر که مبارزه با فساد اقتصادی از نظر اسلام برای زدودن آلودگی از جامعه و حکومت ضروری و مهم است رعایت هنجارهای اخلاقی هم برای پیشگیری و جلوگیری از افتادن به دامان آلودگی ها و آسیب های اجتماعی مهم است.اگر به نظر حضرتعالی حکومت به خوبی با فساد درون خودش مبارزه نکرده بهرحال نظری است که دارید و این هم نظر محترم و به نظر من هم نزدیک به واقعیت است. اما دین خود را با تحقیق و به صورت عقلانی انتخاب کنید نه بر اثر واکنش های احساسی به یک رخداد یا اعمال یک حکومت یا یک شخص.این قبیل توجیهات در روز قیامت مورد قبول واقع نمی شود و هر مسلمانی وظیفه دارد در دین خود تحقیق و تفقه کند.خداوند متعال عافیت و عاقبت به خیری نصیبتان بفرماید.

  • بینام
    3

    الان مملکت دست کیه همان که خودت گفتی

  • ناشناس
    21

    خودشان روحانی را انتخاب کردند وهر چه بدبختی بود سر این ملت پیاده شد حالا رجز خوانی می کنند پول ملی در زمان چه کسی از دست رفت،بیکاری،گرانی مسکن و....... از زمان روحانی شروع شد این بدبخت حتی درسهای اولیه طلبه گری را خوب یاد نگرفته است که نباید دروغ بگوید

  • ناشناس
    24

    شیر مادرت حلالت

  • ناشناس
    5

    تا آنجا که می دانیم، نعوذبالله را برای خدا و رسول و اهل بیتش می گفتند

  • صمد
    125

    بعضی دختر ها آزادی میخواهند تا در آغوش باشند حالا چه فر ق میکتد بغل گشت ارشاد باشند یا پسران دیگرد

    نظرات شما -
    • 37

      نفست حقه

    • ناشناس
      10

      خفه شو مردک بی عرضه اختلاسو.... گناه نیست؟
      یه تار مو گناهه.مشخصه خیلی هیزی

    • ناشناس
      10

      من بودم امثال شما رو اونقد میزدم تا یاد بگیرید به حقوق زنان باید احترام بزارید یاد بگیرید برای ازادی شما زنان نباید به بند کشیده بشن این نفس بیمارتون که باید کنترل بشه نفسیکه مریصه به زنان محجبه هم رحم نمیکنه این تعرصات هم سرچشمه شماوامثال شما هستید با اون ایمان ابکی تون نفستون بیماره اینو از استدلالتون میشه فهمید

  • ناشناس
    44

    سلام، چندین دوره ریاست جمهوری دست اصلاح طلبان بوده، حالا اومده دست ریسی، شما میگید گرانی بعد ازریاست ریسی بیشتر شده، درظاهر شمادرست میگید اما وضع نامناسب کشور درزمان روحانی رقم خورده، ریشه این همه مشکل مردم از زمان ریاست جمهوری روحانی تشکیل شده، نمونش مسکن، که جناب روحانی چند خونه ساخته!!؟

  • محمد مهدی روحانی سروستانی
    47

    ایشان یک ورشکسته سیاسی است و از دق دلش حرف مفت می زند دادگاه ویژه روحانیت باید برای لجن پراکنی لباس مقدس را از تنش بیرون بیاورد تا بره کنار حسن آقا میری

  • م
    37

    آقای منتجب نیا خوب آقای میرحسین موسوی را تطهیر کردی و گناه را به گردن احمدی نژاد انداختی. مردم گناهکار اصلی آشوب 88 را در درجه اول میرحسین و بعد احمدی نژاد می دانند علاوه بر آن این فتنه باعث شد که دشمن به ایران طمع بیشتر کرد و تحریم ها را تشدید کرد در صورتی که قبل از اوباما شرایط غنی سازی را همراه با مذاکره پذیرفت اما به محض ادعای میرحسین و ایجاد فتنه توسط او باعث دبه کردن آمریکا و تشدید تحریمها شد خوب بلد یکجا بنشینی و بدون انتقادی یکجانبه حرف بزنی و دولت روحلنی را هم تطهیر کنی.

  • ناشناس
    28

    خفه شو روحانی انگلیسی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      مگه ماشینه که انگلیسی فرانسوی یاامریکایی باشه مارمار هست سیاه وسفید نداره

  • ناشناس
    51

    ان شاءالله اون دنیا با رجوی و صدام و صهیونیسم های غاصب و کودک کش و میر حسین موسوی و کروبی و روحانی و سران آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کفار و امثالهم همنشین باشی، بیسواد نادان
    تو دیگه کدوم عوضی هستی، گورتو گم کن

  • ناشناس
    106

    دکتر رئیسی بهترین رئیس جمهور ایران اسلامی هستند،
    ولی چون توی نادان تاب دیدن موفقیتهای ایشون رو نداری و از حسادت می میری، این اراجیف رو می بافی،
    الدنگ عوضی روحانی نما، برو بمیر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ادب داشته باش دوست عزیز

  • ناشناس
    55

    اگر جناب آقای دکتر رئیسی با شما، و طرفدار شما بود، اون موقع آدم باسوادی بود و لایق ریاست جمهوری؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

    خر خودتون هستید، منافقین ملبس به لباس روحانیت

  • مهدی
    11

    به نظر من دولت شش ماه بره مرخصی هیچ کاری نکنه مجلس هم همینطور فقط برید از حقوق مزایا لذت ببرید بخدا مردم خودشون درست میکنن توروخدا مصوبه وقانون گذاری نکنین تا اوضاع بهتر بشه

  • ناشناس
    15

    ایران داره نابود میشه

  • چ
    11

    آفرین برعالم عامل آب بر آسیاب بریز.

  • ناشناس
    15

    چرا اینقدر بی انصاف است ؟! قیمتهای ۷-۸ الی ۱۲-۱۳ برابری ارز وخودرو ومسکن ولوازم خانگی وچه وچه زمان آقای روحانی باالان قابل مقایسه است ؟! چرا هیچ کدامتان ازمهارکرونانمی گویید؟!

    نظرات شما -
    • بهار
      12

      چون بی شرفن اینا همون جماعتی هستن که نخست وزیر اسراییل بهشون گفت پیاده نظام اسراییل در ایران هستن ازشون توقعی جز این نیست

  • ناشناس
    5

    یکی از طرف من بزنه تو دهن این

    نظرات شما -
    • gaber
      6

      نامردا پس چرا قول و وعده میداد رئیسی 6 کلاسه اگر یادتون میره روزی صد بار مثل صلوات که میفرستی به یاد بیارید او 40 ساله در قوه قضاییه بوده. اگر دزدی بوده حتمن روحانی و بقیه در قضاییه حقوق و ردیف و مقام داشتند. او 40 ساله در قوه قضاییه حکومت کرد رییسی در کار خود موفق نبور میخواست همینطوری رییس جمهور بشه و شد و شاد شدید او اهل کتاب خواندن و منبر رفتنه نباید در دولت آبدارچی مید امام به این افراد گفت شما یک نانوایی را نمیتونید اداره کنید و لی شماها میگین میتونیم حرف امام را بیشتر از همه شماها قبول دارم بروید تعصب را کنار گذارید روحانی و کروبی و رئیسی و بقیه آخوندها اینکاره نیستند سند اون هم گفته امام که اگر امام را دروغگو یا این حرفش را دروغ عده ای بدانید که بعید نیست من حرف کی را باور کنم. اینکاره نیستند قبول کنید و مرد باشید.

  • حمید خرازی
    17

    پلیس گشت کشتار نمیخوایم نمیخوایم. پول وبودجه مملکت خرج سرکوب مردم میشه

  • ناشناس
    7

    آره حتما کروبی و موسوی و رجوی لیاقت دارند

  • ناشناس
    19

    دردو بلای آقای احمدی نژاد روزی هزار باربخوره تو سر منتجب نیا با دوستانش

  • محمد
    9

    خوب معلومه چرابغل می کنن,چون اعتفاددارن که مردم کافرن دست درای به ناموس کافرم که حلاله!!مثل داعش وطالبان.

  • ناشناس
    2

    اختلاس مسیولین خیانت هست نه دانشجویی که آینده میخواهد

  • ایرانی
    8

    واقعا متعجب میشیم از ساده لوحی اصلاح طلبان هنوز نفهمیدن جنگ رسانه ای بر کشور توسط غرب حاکم شده حتی امریکا در انتخابات خود و حوادث بعد از ان محدودیت هایی حتی برای رئس جمهور سابق ترامپ داشتند بعد ۸ سال همه چیز دست شما بوده ؟؟؟؟؟

  • سعید
    5

    در همه کشورها انقلاب های رنگی با کلید واژه اصلاحات همراه بود.گشت ارشاد فارغ از ماهیتش توسط همین گروه بنا شده وگرانی افسار گسیخته وفسادهای ناشی از خصوصی سازی محصول حکمرانی اصلاح طلبان است.سلبریتی ها هم زبان گویای این جناحند زیرا خود به نداشتن پایگاه مردمی واقفند وحالا مدعی هم هستند

  • چ
    2

    لباس روحانیت مبارکت باد..!

  • ح۶۷۷
    9

    هاشمی رفسنجانی و طایفه سازندگی و اصلاحات رواج دهنده هرنوع فساد در کشور است منتخب نیا می‌خواهد هشت سال ریاست هاشمی وخاتمی شیخ حسن رو آب بکشد

  • خبر خوان
    2

    این مردیکه عجب عوام فریبی است . انگار نه انگار این 40 سال بحران نداشتیم . اقاجون بحران اقتصادی از همون زمان موسوی بوده چون زمان موسوی اقتصاد دولتی بوده خودش رو نشون نداده اما بعد از جنگ شدیدا خودش رو نشون داده . نسل جدید که این چیز ها رو ندیدن . شما ها همه از یک قماشید. منخب نیا دهه شصت رو یادته زمانی که حکومت در دست جبهه روحانیون مبارز یعنی همفکران شما و موسوی بود چه بلایی سر مردم بدبخت نیاوردید . یادته کسی که آستین کوتاه می پوشید رو می زدید؟ حالا شما شدید آدم خوبه ؟ یه سری جوون های بی اطلاع از همه چیز رو شانتاژ می کنید و می فرستید کف خیابون .
    آنچه که نوشته شده واقعیته . حالا می خوای کامنتم رو درج کنی یا نه خودت و خدای خودت

  • رویا
    5

    همتون سر و ته یه کرباسیان الهی بمیرم برای جوان های وطنم

  • ناشناس
    2

    ایشان نون به نرخ روز خور هستند
    چرا از اضغر پونس حرفی نمی زند ؟
    همین اصلاح طلب های امروزی موسس گشت ارشاد هستند
    همین ها وسط کلاس دانشگاه ها را دیوار کشیده بودند که آقای خامنه ای پیگیر شد و دیوارها را برچید
    مشتی خائن مفت خور منفعت طلب جمع شدند دور هم و اسم خودشان را گذاشته اند اصلاح طلب اینها بجز منافع حزبی و جناحی به فکر چیز دیگری نیستند لعنت به تزویر

  • ناشناس
    2

    درسته بعضیا خود سر و پروع و بی قانونی میکنند ولی باید در عصر مجازی و پیشرفت اپدیت شد وقتی زمینه لباس تنگ و چسبان فراهمه وقتی زمینه عرق خوری فراهمه وقتی زمینه فساد زنا و..... ازاد باشه همینه گناه شیرین میشود یا ازادی و فرهنگ ایرانی یا سختگیری و زور و فرهنگ عرب ها البته اونا هم ازاد شدن امروزه ولی کشور داری یا ازاده یا اجباری با خنده نمیشه اجبار کرد یا کتک کاریه یا گذشتن از تصمیمات

  • 1

    چون گرانی و تحریم و.... مد شد مردم فکر میکنند مسولان عرضه حل مشکلات ندارن فقط شعار میدن گشایشی نبینند میرن سمت بیگانگان

  • دلسوز
    6

    سلام چرت نگو مردک هشت دولت روحانی نالود کرد همه چیز صدات در نیمد حالا اومدی چرت پرت میگی موج سواری میکنی با افکار احساسات مردم عزیز

  • فرناد
    6

    در پاسخ به سوال منتجب نيا، چرا گشت ارشاد دختر مردم را بغل مي كند؟ چون دختر شما در دسترس نيست، گشت ارشاد مجبور است ....

  • حسن شالی کار
    6

    اینگونه افراد در جریان سختی کار رییس جمهوری نیستند .پس بهتر است از بارگذاری صحبت های این افراد خودداری شود تا دل رزمندگان دوره دفاع مقدس بدرد نیاید.

  • محمد
    3

    بی وجدان امثال تو خیلی ها را دریده کرد بترس از خون شهدا این همه سمپاشی نکن

  • اسماعیلی
    4

    حداقل احمدی نژاد مسکن مهر یارانه چیزای دیگه به ملت داد کمو کاستی هایی هم داشت ولی دولت های قبل و بعد پدر مردم رو در آوردن با این گرونی

  • ناشناس
    8

    قبل از ظهور فشارها و امتحانات شیعه زیاد میشه تا همه ذاتها مشخص بشه. انشاالله شیعیان واقعی پیروزی نهایی را درک می کنند و منافقین سرافکنده خواهند شد.

  • ناشناس
    3

    انگار اینجام به عرعرزشبا برای کامنت زدن علیه اصلاح‌طلبا پول میدن

  • 123
    4

    تاریخ ثابت کرده، می‌کند و خواهد کرد چه کسانی دروغگو هستند من خودم را اسطوره نمی‌دانم و بار‌ها گفته ام من از جنس همین مردمم(علی دایی)

  • alireza
    3

    مصاحبه این فرد دروغگو رو چرا بولدش میکنید
    احمدی‌نژاد بهترین رییس جمهور ایران بود
    . احمدی‌نژاد بودجه صد تا حوزه علمیه و تبلیغات رو قطع کرد

    وقتی اینا به احمدی‌نژاد بد میگن ، یعنی احمدی نژاد کارش درسته

  • خسرو تحقیقی
    3

    صحبت های منتخب نیا هم مثل صحبت های مریم رجوی ومصی علینژادهیچ ارزشی ندارد وباید به ایشان هم مثل بقیه گفت شما خفه

  • ناشناس
    1

    اقای منتجب نیا حالا زبون در اوردی مثل اینکه خودت هم در این حکومت مسولیت داشتی غیر دنبال منافع خودتان بودی البته شما به اصطلاح اصلاح طلب تا جایی پاتون ازگلیمتان دراز کردید که حتی وزیر مسکنتون گفت من افتخار می کنم که حتی کلنگ ساخت مسکن را نزدم یا وزیر نفتتون گفت کسی که با دولت روحانی نباشد حق ندارد در
    ا ین دولت باشد

  • ناشناس
    1

    در اینده خواهید فهمید که علی مطهری هم حرف دشمن را می زند

  • 4

    اقای ریسی سودا ش خوبه همین مردم رمانی که شهید بهستی هم زنده بود بدتر از ابن تهمات به ایشان می زدند لااقل از خدا بترسید تهمت خوب نیست

  • علام
    2

    خیلی متاسفم برا ملتی که بعد ۴۳ سال هنوز شما را نشناختند چه جانورانی هستید

  • علام
    1

    شریک دزد و رفیق قافله امامه جلو چشمت اتش زده میشود

  • محمدعلی
    3

    بنظرباعث وبانی تمام بدبختیها ومشکلات کشوروملت شورای نگهبان ووکسیکه اعضاع شورای نگهبان راتایین تایید کرده وجنتی 100ساله را سی ساله دردرزیاستش نگاهداشته که تصمیم میگیردچه کسی رئیس جمهورشود وچه کسی نماینده مجلس رئیسی را اونها به این کشوروملت تحمیل کردن چرا انهرافی فکرمیکنید ویاازگفتن واقعیت میترسید ویا ازیه کشورمیخورید واین همه بدبختی براتون خوش آینده

  • ناشناس
    3

    در اداره کشور اصول گرا و اصلاح طلب هر دو روی یک سکه هستند. اما واقعیت است یک قاضی و روحانی و نظامی نباید ریاست جمهور شوند بله قیمت در زمان رییسی نجومی افزایش پیدا کرده این منجر به بدبین مردم به نظام شده.. بنزین به لبنان مجانی می دهیم ولی نوبت به خود ما برسد سهمیه و چند برابر قیمت این چه معنی دارد غیر اینکه بد نام کردن مردم و دوری از نظام...

  • ناشناس
    1

    👻🚴🗣

  • کیومرث
    1

    فقط باید بگویم متأسفم🤔

  • Ali
    8

    سلام من یک کارگرم و اهل سیاست هم نیستم ولی یک مسئله را ما مردم خوب درک میکنیم دولت جدید یکسال است امده و به نسبت خوب کار کرده حداقل تمام تلاش خودش را میکند و آثار آنهم در حال نمایان شدن است این گفته من یا دولت نیست بانک جهانی میگه ولی بحث اینجاست که دولت اصلاحات داره به شعور ما مردم توهین میکنه چرا که فجایعی که شما خلق کردین تن مرده های قبرستان رو لرزانده خودتونو به نفهمی زدین یا مردم رو خیلی ساده فرض کردین چندین سال در راس بودین دلار هزار تومان رو گرفتین سی هزار تومن تحویل دادین بماند از رانتها ی چند میلیارد ی ارز ترجیحی در قضیه برجام هم عزت و شرف ملت را به بهای یک جواب سلام از طرف غرب که انرا هم نداد لگد مال کردین شرفی که خونها به پایش ریخته شده چرا تنها کاریکه خیلی خوب انجام دادین یک مشت آقا زاده درست کردین بجایش میلیون ها ایرانی را زیر خط فقر بردین حالا برای پوشاندن فجایع خودتون شروع کردین به انتقاد از دولتی که یک ساله اومده گذاشته از این مردم خودشون خیلی بهتر از شما تشخيص میدن کدوم دولت چکار کرده این دولت که هیچ پنج دولت دیگه باید بیان دو برابر توان خودشون کار کنند شاید مملکت اونم شاید برسد به سال نود قبل از دولت اصلاحات تو رو خدا اگه از ملت خجالت نمیکشید از خدا شرم کنید به قول معروف دست پیش میگیرید که پس نیفتید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دعوای اثلاح طلب و اثول گرا دعوای زرگریست و مردمم که مثل همیشه..... تشریف دارند

  • ناشناس
    2

    معلومه خیلی عصبانی شده.داره اراجیف سر هم میکنه. میر حسین موسوی واقعا ماسونیه، چه ربطی به امام داره.!!!!

  • دبیر تاریخ
    1

    کاش تو حرف نمیزنی که همه آتش ها از گور شما اصلاح طلب ها بلند میشه اون زمانی که احمدی نژاد مثل ساعت کار میکرد وضع جامعه داشت بهبود پیدا میکرد اینقدر فتنه کردین که داغون کردین همه چی رو بعد هم ۸ سال قدرت دست خودتون بود عمدا همه چی رو تعطیل کردین که کشور رو به این وضع بندازین شما یه روز هم کار نکردین نه خودتون کار میکنید نه میزارین کس دیگه ای بیاد کار کنه .شما فقط دنبال انحصار تو سیاست هستین .اصلاحاتتون هم بخوره تو سرتون

  • ناشناس
    2

    دیگه دارید اتش تنوره اختشاشات باشمع الکی گرم میکنیدا
    قوه قضائیه ودادگاه روحانیت این جسارت این طرف قابل اغماز
    نیست ابدااااااا

  • ناشناس
    6

    فساد فعلی کشور ریشه در حکومت کردن اصلاح طلبان دارد به گردن رئیسی نندازین رئیسی دولتی با این همه بدهی و مشکلات تحویل گرفت گشت ارشاد سالهاست که بوده ربطی به دولت رئیسی نداره رییسی باج به دزدان و خیانتکاران نداده ونمیده هرچی گرفتاری کشوره از شدقه سر اصلاح طلبان خائن و مزدوره چرا دچار فراموشی شدین دزدی از زمان ریاست احمدی نژاد پا گرفت ما دل خوشی از اصلاح طلبان نداریم اتفاقا بهتر از رئیسی مگه کسی بود

  • امین
    2

    رییسی توانایی ولیاقت ریاست جمهوری ندارد،

  • ناشناس
    0

    حقه باز

  • مظفری
    2

    میخام بدونم مگه ۳۶سال دولت دست این و امثال هم نبود چه کردند که حالا مدعی هستند گشت ارشاد تو زمان خاتمی ایجاد شد خاتمی اوایل انقلاب خودش افراطی برای حجاب اجباری بود خدارو شکر اسناد مستند هست بابا تو رو خدا دیگه شما حرف از ملت نزنید چون قبلاً امتحانتون را پس دادید رییسی باید حالاحالاها گندکاری های شما را جمع کنه

  • ناشناس
    0

    من از سیستم قضایی متنفرم فقط رشوه خوریه حق را ناحق وناحق را حق میکنند سلیقه ای رسیدگی .کارشناسی .اجرا میکنند

  • EEF
    0

    اصلاح طلب و اصولگرا
    روزها دعوای زرگی و جدال
    شب ها بقل هم می لوووولند
    ملت ایران بیدار شوید
    سگ زرد برادر شغال هست

  • ناشناس
    2

    شماودار و دستتون تو هشت ساله گذشته چنان گندی زدید که نعوذ بالله امام زمان هم بیاد کاری نمیتونه بکنه.همه چی رو گردن اینا نندازید.حالا زبون باز کردید.یادتون رفته هر انتقادی میشد روحانی یا میگفت برید به درک.بی سوادا و....اقتصاد به روزی انداختید که حالاحالا ها درست بشونیس

  • مجید
    0

    شماها وهم حزبی هایتان دراول انقلاب رواج دهنده همین افکاری بودید که الان با آن مخالف هستید خداوند لعنت کند کسانی را که نون به نرخ روز میخورند

  • زرین
    0

    باسلام خدمت استاد منتجب نیا مطالبی که فرمودید درصدی ار درد جامعه هست ایکاش درمورد هدر رفت منابع غنی ایران که این دردورانهابهدر رفته وتوسعه.وبهروری را بفراموشی سپرده اند گفته هارا بیان میفرمودید!!!!

  • ناشناس
    0

    بنده یک سوال دارم. در مورد تفاوت معترضین و اغتشاشگران
    آیا ایت الله شریعتمداری. و طالقانی. و منتظری و هاشمی رفسنجانی از اول انقلاب تا الان جز اغتشاشگران بودن یا معترضین که این همه بلا بر سرشان امد

  • 1

    از ی اخوند بپرسید شده بچه ت برا ی بستنی ۵ تومنی کتک بزنی د نشده چقد این ها بی وجدان هستند این همه ملت گرسنه میبینند تو کوچه خیابان اما باز هم ول میچرخند پول این ملت مصل خون اشام میخورند

  • ناشناس
    0

    مملکت مگه جمهوری هست که رییس‌جمهور توانایی اداره کشور وداشته باشه ، این‌ها وقتی میان پست ریاست‌جمهوری و تقدیم میشه بهشون تازه می‌فهمند که مترسکی بیشتر نیستند و مملکت و چندین حکومت داره اداره می‌کنه و با هر کدام از این حکومت ها هم که بخواد همکاری کنه بقیه واسش داستان درست میکنند و با همه هم میشه مثله چهل سال گذشته و باید جیب مردم وبزنه و باج بده به حضرات. تو تمام ریاست جمهوری ها فقط یکی مثل احمدی نژاد بود که وقتی فهمید چه خبر هست ساکت نماند و رسوا کرد همه رو .

  • علی
    0

    هر چند میون این جماعت ادم درست حسابی نیست ولی این یکی حداقل چهار تا حرف درست زد.کار از ریشه خرابه باید ریشه رو زد.

  • ناشناس
    0

    فقط می توانم بگویم منتجب نیا خدا را شکر که مرگ حق است ودین فروشی تو با نقاب نفاق وفرار رو به جلویت در این دنیا شاید جواب دهد ولی جایی که قرار است دست وپایت حرف بزنداین اراجیف جواب نمی دهد ملعون کسانی که در هر دوره‌ای که برسر کار بودند کشور به ظاهر آرام بود چون سربازان دشمن مسئول ومشغول کار بودند وهر وقت کنار بودند خود وعمله های استکبار روز خوش را از مردم گرفتند ضمنا اگر گشت ارشاد اشکال دارد دست پخت خود شما وهمفکرانتان می باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها