سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

عدم تخطی از قانون اقدام راهبردی در مذاکرات هسته ای را رصد می‌کنیم/ باید آنچه که از دست داده‌ایم را پس بگیریم

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرده است گفت: اینک نوبت طرف مقابل است تا به تعهدات خود عمل کند، همه پیگیری‌ها در مذاکرات مبتنی بر این موضوع مهم است که آنچه از دست داده‌ایم را پس بگیریم.

عدم تخطی از قانون اقدام راهبردی در مذاکرات هسته ای را رصد می‌کنیم/ باید آنچه که از دست داده‌ایم را پس بگیریم

مالک شریعتی‌نیاسر با اشاره به تخطی نکردن از قانون اقدام راهبردی مجلس و ایستادگی در مقابل زورگویان که در فرمایشات اخیر رهبر انقلاب مورد تاکید قرار گرفت بیان داشت: در حوزه مذاکرات هسته‌ای مجلس تکلیف را روشن کرده و وظیفه وزارت خارجه و سازمان انرژی اتمی مشخص است.

وی ادامه داد: موضوع تخطی نکردن از قانون اقدام راهبردی باید رعایت شود و مجلس این موضوع را در مجموع مذاکرات با آژانس و طرف‌های مذاکراتی رصد می‌کند.

سخنگوی کمیسیون انرژی گفت: ما به تعهدات خود در برجام عمل کرده‌ایم و اینک نوبت به طرف مقابل است تا به تعهدات خود عمل کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی گفت: همه پیگیری‌ها در مذاکرات مبتنی بر این موضوع مهم است که آنچه از دست داده‌ایم را پس بگیریم و نباید امتیاز جدیدی واگذار کنیم.

رهبر معظم انقلاب ۲۱ خرداد ماه سال جاری در جمع شماری از دانشمندان افتخارآفرین، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای با تأکید بر اینکه سازمان انرژی اتمی زیر بار ادعا‌های خلاف واقع و خواسته‌های زورگویانه طرف‌های مقابل نرود، فرمودند: آنچه را موظف به انجام آن هستید انجام دهید، اما با ایستادگی بر مواضع خود، نه درخواست‌های زورگویانه را قبول کنید نه ادعا‌های گاه و بیگاه و خلاف واقع را که مثلاً فلان وقت فلان کار را کرده‌اید.

«پرهیز از تخطی از قانون مجلس در خصوص هسته‌ای» توصیه دیگری بود که رهبر انقلاب در این خصوص گفتند: بر خلاف تصور اشتباه برخی افراد، مصوبه مجلس، قانونی خوب و به نفع کشور و صنعت هسته‌ای است که باید به آن عمل شود و در دادن دسترسی‌ها و اطلاعات از آن تخطی نشود.

منبع: میزان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها