اسناد جدیدی درباره ایران در پرونده قضایی ترامپ رو شد

پرونده قضایی ترامپ در حالی با کیفرخواستی جدید مواجه شده که گفته می‌شود این بار اسنادی جدید درباره ایران در آن به دست آمده است.

اسناد جدیدی درباره ایران در پرونده قضایی ترامپ رو شد

رسانه‌های آمریکایی بامداد امروز، جمعه گزارش دادند دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا با اتهامات جدیدی در مورد نگهداری اسناد محرمانه و امنیتی مواجه شده است.

به گزارش آکسیوس، این اسناد که به تازگی در قالب کیفرخواستی جدید رو شده است مربوط به اسنادی محرمانه درباره حمله به ایران است که ممکن است پرونده قضایی رییس جمهور سابق آمریکا را وارد مرحله تازه‌ای کند.

این اسناد در حالی بار دیگر خبرساز شده که ترامپ پیش از این نگهداری از هر گونه سند محرمانه و امنیتی در مورد ایران را رد کرده بود، اما دادستان‌های آمریکا می‌گویند رییس جمهور سابق این کشور در اقدامی غیرقانونی اقدام به نگهداشتن «طرحی درباره فعالیت نظامی در یک کشور خارجی» کرده است.

او پیشتر در مورد این اسناد گفته بود: «من فقط چند تا کاغذ داشتم و درباره آن‌ها حرف می‌زدم. سندی نداشتم. هیچ سندی دستم نبود.»

ترامپ علاوه بر این، در کیفرخواست جدید با اتهامات دیگری هم مواجه است. خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده دونالد ترامپ همچنین متهم شده در راستای تلاش برای مانع‌تراشی در تحقیقات دادستان‌های فدرال در خصوص نحوه نگهداری اسناد محرمانه توسط او پس از کاخ سفید، از یکی از کارکنانش خواسته فیلم دوربین‌های مربوط به ملک شخصی‌اش در فلوریدا را خاموش کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    درود بر مرد شجاع و دوست داشتنی.

  • ناشناس
    1

    دونالد ترامپ اگر برای بار دوم رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا شود در صورت عدم موفقیت در دستیابی توافق هسته ای جدید با ایران حمله نظامی او به ایران قطعی است! او به این دلیل برای بار دوم تلاش می کند رئیس جمهور آمریکا شود که نسخه حکومت ایران را بپیچد!

  • ناشناس
    0

    همه باهم یکدست علیه جمهوری خواهان و عمو ترامپ یکی شدن که ایشون رییس جمهور نشه

  • ناشناس
    0

    ترامپ عشق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها