هر فردی تمایل به حضور در انتخابات مجلس دارد ثبت‌نام‌ کند

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس، گفت: هر کسی توان‌ خدمت به مردم را دارد می‌تواند وارد این عرصه شود.

هر فردی تمایل به حضور در انتخابات مجلس دارد ثبت‌نام‌ کند

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۲۰ مردادماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، به استقبال خوب داوطلبان برای حضور در انتخابات مجلس اشاره کرد و افزود: خوشبختانه شاهد استقبال خوب افراد هستیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی به ضرورت توجه به مشارکت‌های مردمی نیز اشاره کرد و یادآور شد: مردم ایران در عرصه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که پای کار هستند و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد وارد شده و با همه‌ توان خدمت می‌کنند که‌ نمونه آن را در ایام کرونا شاهد بودیم.

امام‌جمعه زنجان در ادامه با اشاره به سالروز حمایت از صنایع کوچک، گفت: ۹۲ درصد از صنایع کشور در این بخش فعال هستند و ۴۵ درصد از مشاغل نیز در این‌ حیطه شناخته می‌شوند و این امر نشان‌ می‌دهد باید به این حوزه توجه ویژه‌تری شود.

آیت‌الله خاتمی به سالروز پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۳۳ روزه نیز اشاره و پیروزی در آن را حاصل توکل بر خدا دانست و تصریح کرد: باید با مرور رشادت‌های انجام شده بدانیم که پیروزی در نبرد با دشمنان حاصل تلاش و باور رزمندگان اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان همچنین سالروز جدایی بحرین از خاک ایران را نیز از مصادیق بارز خیانت رژیم طاغوت به ایران دانست و گفت: عده‌ای با بیان مطالب نادرست به‌دنبال تطهیر چهره پهلوی هستند ولی باید عنوان کرد چنین اتفاقاتی نشان می‌دهد که چه‌ خیانت‌هایی به این کشور شده است.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها