آجورلو: آقای رییسی دولت دوم را به مرخصی بفرستند و دولت اول را احیا کنند

چهره سیاسی اصولگرا نوشت: ما دو دولت سیزدهم نداریم که یکی با اجماع همه طیف‌های جریان انقلاب به‌منظور عبور از شرایط بغرنج پایان دولت روحانی سر کار آمده باشد و دیگری خود را تافته‌ جدا بافته از کلیت جریان و منحصر در یک گروه خاص کرده باشد.

آجورلو: آقای رییسی دولت دوم را به مرخصی بفرستند و دولت اول را احیا کنند

سعید آجورلو نوشت: ما دو دولت سیزدهم نداریم که یکی به ریاست و محوریت جناب آقای رئیسی و دیگری با هدایت گروهی خاص با سابقه‌ای از اختلاف با سایر طیف‌های جریان انقلابی بر سر کار آمده باشد.

- ما دو دولت سیزدهم نداریم که یکی با اجماع همه طیف‌های جریان انقلاب به‌منظور عبور از شرایط بغرنج پایان دولت روحانی سر کار آمده باشد و دیگری خود را تافته‌ جدا بافته از کلیت جریان و منحصر در یک گروه خاص کرده باشد. 
 
- و ما دو دولت سیزدهم نداریم که اولی با شعارهای انقلابی و مردمی و با تلاش شبانه‌روزی، غصه مردم را بخورد و آن دومی از جانب برخی سیاسی‌کاران، میز و صندلی را فرصت قدرت‌طلبی خود بداند و به تصویر اصلی دولت ضربه بزند.
 
- در آستانه ورود دولت به سال سوم فعالیت، وقت آن است، آقای رئیسی عزیز، دولت اول را احیا و تقویت کند و این محافل سایه را به مرخصی بفرستد تا در دو سالگی دولت، احساس همدلی در جریان ایجاد گردد و توان برای حل مشکلات جامعه افزون شود. زودتر به شرایط بهار ۱۴۰۰ بازگردیم.
منبع: روزنامه صبح نو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها