رسانه اصولگرا: غرب مقصر سقوط هواپیمای پریگوژین است

یک رسانه اصولگرا با انتشار یک اینفوگرافی غرب را مقصر حادثه پیش آمده برای پریگوژین معرفی کرد و نوشت آن‌ها می‌خواهند پوتین را متهم و فشار بین‌المللی علیه روسیه را بیشتر کنند.

رسانه اصولگرا: غرب مقصر سقوط هواپیمای پریگوژین است

ساعاتی پس از ساقط شدن هواپیمای پریگوژین، در حالی که انگشت های اتهام به سمت پوتین رفته، «بی سیم چی مدیا» با انتشار این اینفوگرافی نوشت که «غرب مقصر این حادثه می‌باشد و هدف فشار علیه رئیس جمهور روسیه و تاثیر بر جنگ اوکراین و ... است»

 

رسانه اصولگرا: غرب مقصر سقوط هواپیمای پریگوژین است/ اوکراین و اسرائیل دست دارند/ می‌خواهند فشارها بر پوتین را زیاد کنند

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • حقیقت
    2

    نگاه کن خود پوتین میگه کار من بوده این بدبخت کاسه لیس بی‌شرف میگه نه اربابم این کار را نکرده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اصولگرااصلاح طلب جیره خواران ناپاک

  • بلبل
    1

    گویا خلبان هم شُل-دست بوده

  • ناشناس
    0

    این همه از پوتین حمایت نکن
    دیگه اش خیلی بی مزه شده

  • ناشناس
    1

    وقتی ذره ای شرف نباشد که حلوی زبان را بگیرد .

  • امیرعلی
    5

    بنظرمنم این یک توطعه بر ضد پوتین بود تا با توجه به اختلاف بین پوتین و پریگوژین ساقط شدن هواپیمای ایشون رو گردن پوتین بندازن .تا ناکامی جنگ اوکراین تحت شعاع قرار بدن فشار بینالمللی بر ضد روسیه زیاد کنند بلاخره پریگوژین طرفداری هم چه در میان جنگجویان چه مردم روسیه دارد ک باعث دو دستگی بین روسیه بشه ..احتمالا هم یا با بمب گذاری هواپیما منفجرشد یا حمله پهبادی اوکراین ساقط شد ..

  • امیرعلی
    8

    غربگراهای بد بخت .چطور شد شماها طرفدار پر وپاقرس اربابان امریکایی وصهیونیستی هستین تو مملکتتون اشوب براه میندازین جای شهید وقاتل عوض میکنید از هر کاری برای ناراضی کردن ملت و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران دریغ نمیکنید انوقت اصولگراها رو طرفدار روسیه میدانید .نه غربی نه شرقی جمهوری اسلامی یادت نره ..ما هرجایی منافع ملت با عزت دو جانبه اقتضا کنه دوست میشیم باغرب و غربگرا هم کاری نداریم امریکا بخودشم رحم نمیکنه چه برسه به امثال شماها ..ماعزتی از امریکا ندیدیم از بیست وهشتم مرداد تا الان یکسره در حال تخریب ایرانه .انواع تحریم جنگ وتوطعه برو تا اخر......ما باروسیه چین پیمان استراتزیک داریم تا زمانی که منافع ملت اقتضا میکنه حالا شماها غربگراها هی زر زر کنید مگه فرقی هم میکنه...نه والا

    نظرات شما -
    • قنبر
      0

      امیرعلی جان یکی از منافعی که از دوستی با روسیه نصیب تون شده رو نام ببر لطفا تا من خجالت بکشم . ... پسرم یه کم تاریخ بخونی برات بد نیست . روسیه یا همان اتحاد جماهیر شوروی در تمام تاریخ جز خیانت به ایران کاری نکرده . آخریشم همین یه ماه پیش البته اگه یادت مونده باشه ... خلیج عربی و شانه به شانه عرب ها بر علیه ایران ایستادن در حالی که امثال شما مشغول ....

    • ناشناس
      0

      پاشو بچه از خودت خزعبلات در نكن!در همين يكسال اخير مواضع روسيه و چين را در خصوص جزاير سه گانه نديدي و نشنيدى؟!يه خورده اوضاع كشورهايي كه با آمريكا هستند(ژاپن و كره جنوبي و اروپاى غربى)را با كشورهايى كه با روسيه بودند و هستند(كره شمالى و كوبا و ونزوئلا و اروپاى شرقى)مقايسه كن بعد ميبنى منفعت و پيشرفت در كدام سمت است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها