درخواست مقتدی صدر از ۴ کشور برای اجازه ورود حامیانش به مرزهای فلسطین

رهبر جریان صدر عراق از چهار کشور لبنان، اردن، مصر و سوریه خواست به حامیانش اجازه دهند جهت تحصن مسالمت آمیز وارد مرزهای فلسطین شوند.

درخواست مقتدی صدر از ۴ کشور برای اجازه ورود حامیانش به مرزهای فلسطین

به گزارش سومریه نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای در صفحات اجتماعی خود پیامی به این دولت‌ها فرستاد و از آنها خواست به حامیان صدر اجازه دهند با مقداری آب، غذا، دارو و سوخت به صورت مسالمت‌آمیز وارد مرز فلسطین شوند و این کمک‌ها را ضمن هماهنگی با این چهار کشور وارد غزه کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که این کشورها امکان تحصن میلیونی مسالمت‌آمیز بشردوستانه صدری‌ها را طی روزهای آینده در مرزهای مشترک با فلسطین فراهم کنند که «موافقت این کشورها با این درخواست، افتخاری خواهد بود که در تاریخ به ثبت خواهد رسید.»

مقتدی صدر به این کشورها متعهد شد که حامیانش به نظم، قانون و صلح کامل پایبند باشند و در پایان گفت: «همه ما نسبت به آنچه در غزه رخ می‌دهد آگاه، با ملاحظه و مسئول هستیم».

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • پدر
    1

    يه سئوال ؟؟؟ الان تحصن مسالمت آميز براي مردم غزه كه گوشت دم توپ شده اند چه سودي دارد ؟؟؟؟؟ واقعا تو اين فكر هستم كه شما فقط به دنبال كربلا سازي هستيد . اگر در آن زمان هم بوديد كسي به ياري 72 تن نمي رفت و فقط شعار مي داديد .

  • ناشناس
    1

    تحصن لازم ندارند که یه لشکرم تدارکاتشونا ببینه .راه بهشت 4بانده باز شده جرئتشا داری بسمالله .لاف وقمپز بسه دیگه .

  • ناشناس
    1

    این بنده خدا دید حسن نصرالله چندتا لاف زد و میلیون ها دلار از پول مردم ایران کند ، پیش خودش گفته در دیزی بازه، منم چندتا لاف بزنم و چند میلیون دلار بکنم !

  • رابی
    1

    از محو کردن اسرائیل از صفحه روزگار رسید به تحصن مسالمت‌آمیز 😁😅🤣

  • ناشناس
    0

    چرا خودش نمیره.شستشوی مغزی میدن همه رو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها