اشغالگران صهیونیست از پزشکان و آوارگان در بیمارستان شفا به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند

وزارت بهداشت در نوار غزه اعلام کرد که نیروهای اشغالگر در طبقات پایین بیمارستان شفا سنگر گرفته و از کادر پزشکی و آوارگان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

 اشغالگران صهیونیست از پزشکان و آوارگان در بیمارستان شفا به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند

در همین حال، منابع داخل بیمارستان الشفاء می‌گویند که ارتش صهیونیستی 200 فلسطینی را در داخل راهروهای بیمارستان بازداشت کرده است.

در ادامه یورش اشغالگران اسرائیلی به بیمارستان‌های غزه و ورود به داخل بیمارستان الشفاء، منابع داخل این بیمارستان از بازداشت بیش از ۲۰۰ فلسطینی به دست نظامیان اسرائیلی خبر می‌دهند.

الجزیره نوشت که نظامیان در حال بازجویی از کادر پزشکی و خدماتی در تعدادی از بخش‌های بیمارستان هستند. مدیر بیمارستان نیز گفته است که آب و برق قطع شده و کپسول‌های اکسیژن در تمامی بخش‌های بیمارستان خالی شده است.

از سوی دیگر تعدادی از پزشکان در داخل بیمارستان العوده در اردوگاه جبالیا در شمال غزه نیز طی حملات اسرائیل، به شهادت رسیده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حالی بامداد امروز وارد بیمارستان الشفاء شد که از چند روز پیش به شدت در حال بمباران اطراف این بیمارستان است؛ نظامیان پس از ورود به داخل بیمارستان اقدام به تفتیش و جست‌وجو در بخش‌های مختلف این بیمارستان از جمله اورژانس، جراحی، قلب و عمومی کردند و شماری از پزشکان و آوارگان فلسطینی پناه‌گرفته در این بیمارستان را بازجویی کردند.

با این حال رادیو ارتش این رژیم ساعاتی پیش اذعان کرد که هیچ نشانه‌ای از حضور اسرایی که در جریان عملیات طوفان‌الاقصی توسط حماس دستگیر شدند، در بیمارستان «الشفاء» وجود ندارد.

در این میان جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای گفت: «ادعای اشغالگران مبنی بر وجود سلاح در مجتمع بیمارستانی الشفاء دروغی آشکار و یک سناریویی است که هیچ کس باور نمی‌کند.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    اسرائیل یا حماس؟خخخخخخخخ.

  • ناشناس
    0

    یاللعجب .حالا باید باور کنیم ؟اگه باور نکنیم ایا گناهکاریم ؟

  • شهرام.ر
    0

    سپر انسانی از پزشکان در مقابل چه کسانی؟؟؟ مگه نمیگید که اعضای حماس در بیمارستان و تونل های زیر بیمارستان پنهان نشده اند؟؟؟ دیگه شورش رو در اورده اید .

  • ناشناس
    2

    اشغالگری وسرکوبگری رژیم صهیونیستی زبانزد شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها