در تماس تلفنی وزرای دفاع روسیه و ایران مطرح شد:

تاکید بر احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران

وزرای دفاع روسیه و ایران در تماسی تلفنی درباره گسترش همکاری‌ها و امنیت منطقه گفت‌وگو کردند.

تاکید بر احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در تماس تلفنی با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع ایران با تاکید بر احترام وپایبندی روسیه به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران با همتای خود درباره گسترش روابط در حوزه‌های مهم و راهبردی به ویژه مبارزه با تروریسم به گفت‌وگو پرداخت.

طرفین در ادامه این رایزنی تلفنی با اشاره به اهمیت مسائل مرتبط با امنیت منطقه، تاکید کردند که مسکو و تهران به طور مداوم تلاش های مشترک خود را برای ایجاد نظم جهانی چندقطبی و نفی نظام یکجانبه گرایی آمریکا ادامه خواهند داد.

در ادامه این گفت‌وگو وزیر دفاع روسیه بر پایبندی کامل به حاکمیت و تمامیت ارضی تاکید و خاطرنشان کرد که این موضوع در معاهده‌ای که بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و روسیه به امضا خواهد رسید صراحتا ذکر خواهد شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    تماس تلفنی یعنی باد هوا . هر وقت لاروف آمد با تهران بیانیه مشترک داد و زیر بیانیه را همانطور که 2 مرتبه در امارات امضا کرده است ، امضا کرد بعد صحبت کنید و شعار بدید !!

  • ناشناس
    0

    پس عمه بی شرفتون بود بیانیه مشترک با امارات را امضا کرد و از ایران خواست برای حل دعوای ارضیش با امارات متحده ع.ر.ب.ی بر سر جزایر تا ابد ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک به دیوان داوری بین المللی مراجعه کند؟ ... زیادی خوردید بدونید تمامیت ارضی ما مال امروز و دیروز و 45 سال پیش و این رژیم و آن رژیم نیست بلکه به سابقه تمدن و موجودیت ما بر میگرده که با نظام حاکم کنونی تفاوت داره بنابراین اینو بدونید اگر چه نظام حکومتیمون برده و غلام حلقه بگوش و سرسپرده شما روسهای کثیف و متجاوز است اما ما مردم عادی و مظلوم ایران ولو بدون حمایت نظام حکومتی کنونی در دفاع از تمامیت ارضیمون تا پای جان ذره ای شک و تردید نداریم همانطور که به پشتوانه خونهای مطهر جوانان دلاور این سرزمین به صدام حسین کثافت و امریکای امپریالیست جنایتکار و بیش از 40 کشور همراهش درس دلاوری ماندگاری دادیم و اجازه ندادیم حتی یک میلیمتر از خاک مقدسمون در اشغال این شبکه بی شرف بمونه، به شما و اون چین پدرسوخته و امارات و سایر کشورهای زیر پونزی مترصد فرصت شیطنت درسی خواهیم داد که تا هزاران سال نقل دهان های مردم دنیا باشه. لعنت بر جد و آباد شما و حامیان بی شرفتان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها