مخفیگاه ۴۰ هزار هکتاری ولادیمیر پوتین در نزدیکی مرز فنلاند/ ویدئو

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، در نزدیکی مرز فنلاند برای خود مخفیگاهی مجلل با توالت‌های ۱۰ هزار دلاری، یک آبشار مسروقه و احتمالا حتی سامانه دفاع هوایی مخصوص ساخته است.

 مخفیگاه ۴۰ هزار هکتاری ولادیمیر پوتین در نزدیکی مرز فنلاند/ ویدئو

 نیویورک پست به نقل از مرکز دوسیه که یک سازمان تحقیقاتی روسی است، گزارش داد که این مجموعه وسیع ۴۰ هزار هکتاری در اعماق جنگل‌های شمال کارلیا در فاصله ۳۲ کیلومتری مرز فنلاند پنهان شده است.

به نوشته این نشریه، این مخفیگاه که در ساحل دریاچه لادوگا واقع است، سه خانه به سبک امروزی، دو سکوی فرود بالگرد، اسکله قایق‌های تفریحی و مزرعه پرورش ماهی قزل‌آلا و گوشت گاو دارد و تنها با بالگرد یا با قایق می‌توان به این مجتمع دسترسی داشت.

روابط میان روسیه و همسایه‌اش فنلاند، از زمانی که این کشور در ماه آوریل به ناتو پیوست دچار تنش شده است.

فنلاند در ماه نوامبر روسیه را متهم کرد که صد‌ها مهاجر از خاورمیانه و آفریقا را به آن سوی مرز فرستاده است و این کشور را مجبور کرده که گذرگاه‌های مرزی‌اش را ببندد.

برپایه گزارش این سازمان تحقیقاتی روسی، سه خانه موجود در این منطقه قیمت‌های سرسام‌آوری دارند و در آن‌ها سردوش‌هایی به بهای چهار هزار و ۴۰۰ دلار نصب شده و کف آن با سنگ مرمر ایتالیایی ۱۰۸ هزار دلاری فرش شده است.

یک کارخانه آبجوسازی با حدود ۳۸۰ هزار دلار تجهیزات آبجوسازی اتریشی با ظرفیت تولید روزانه حدود ۴۰ لیتر آبجو نیز در این محوطه قرار دارد.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

حجم ویدیو: 11.40M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11 | دانلود ویدیو
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • انا عمار
    0

    همش دروغه ولادیمیر پوتین مرد شریفی است ایشان مستاجر بنده است و در قبال یکواحد آپارتمان ۴۵ متری ماهی ۲ دینار کرایه پرداخت می‌کند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگه شریف بود که را ما بت نمیشد .

  • 🐜
    1

    سرهنگ قذافی هم چنین پناهگاهی داشت حالا کجاست پوتین کودک کش انگشت کوچک قذافی هم نمی شه!!!

  • ناشناس
    0

    40هزار هکتار مخفی ؟؟؟!!! همه حکومتهای مستضعفین مثل هم اند .

  • انا عمار
    11

    حالا که یهودیان در حال نابودی هستند میخواهند با جو سازی و اختلافات و جنگ داخلی مانند زمان آدولف هیتلر از داخل ولادیمیر پوتین را از پای درآورند البته ولادیمیر پوتین و طرفدارانش و مردم روسیه آگاه هستند و به او اعتماد کامل دارند .

  • ناشناس
    0

    اربااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب !!!

  • ناشناس
    0

    مردم غزه برای این بی ناموس دارن کشته میشن تا در آرامش عشق و حال‌ کنه. مردم زیادی هم خواهند مرد به خاطر این ارباب شرق.

  • جان به لب
    0

    به نظرتون بعد از پوتین جنایتکار نوبت نتانياهو جنایتکار و بایدن جنایتکار نیست ؟که کمی از عقده دلمان را خالی کنیم،اگر انسانیت مهم است هر قاتلی در هر گوشه دنیا باید سرزنش شود،پس در این یک مقوله جناحی بازی ممنوع.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها