نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی:

جامعه به برنامه های بامحتوایی مانند "سرنخ" نیاز دارد

نماینده مردم دماوند در مجلس گفت: با توجه به هجمه گسترده رسانه های دشمن،‌ جامعه به برنامه های بامحتوا و فاخری مانند سرنخ در راستای افزایش امنیت نیاز دارد.

جامعه به برنامه های بامحتوایی مانند "سرنخ" نیاز دارد

سید احمد رسولی نژاد ساخت و‌ پخش این برنامه را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: صداوسیما باید برای برنامه هایی مانند سرنخ سرمایه گذاری کند چراکه اثرات مطلوبی را در جامعه در پی دارد. به نظر بنده نقش پلیس در جامعه باید پررنگ تر دیده شود و پلیس قدرتمند، خوش فکر با برنامه در بخش های مختلف مانند بخش فرهنگی نیاز جامعه امروز است. 

وی تاکید کرد: در طول زمان برنامه سرنخ تاثیر خود را خواهد گذاشت زیرا محتوای آن خیال پردازی و داستان پردازی و افسانه نیست بلکه واقعیت های واقعی جامعه است که در کف جامعه دیده می شود، نکات آموزنده ای را در بطن خود دارد و هشدار و کمکی برای تصمیم گیران جامعه است و به مدیران و کارگزاران و قوه مقننه و مجریه و قضائیه و سایر کسانی که در مدیریت ها نقش دارند کمک قابل ملاحظه ای می کند. همچنین این برنامه نکات و مراقبت هایی را نشان می دهد که لازمه زندگی امروزی است. 

رسولی نژاد ادامه داد: برنامه هایی با این محتوا، توجهی به زندگی معشیتی مردم و اخلاق و فرهنگ و خانواده دارد، نقشی که والدین در خانواده دارند و آمد و رفت و نشست و برخواست ها و انتخاب دوست را تاکید می کند که باید رفتارها قابل کنترل باشد. همچنین پرهیز از حرص و حسد و آلوده شدن به دنیا را تاکید می کند و نکات اخلاقی و آموزنده ای که در دین و کتاب آسمانی ما است را مورد توجه قرار میدهد و تمام این مسائل باید در قالب چنین برنامه هایی به نمایش گذاشته شود. 

وی با تاکید براینکه برنامه سرنخ منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود گفت: در حال حاضر با این هجمه گسترده رسانه های معاند و مخالفین نظام جمهوری اسلامی و مخالفین دین و اسلام و اعتقادات و برخی گروه هایی که دنبال تجزیه طلبی هستند باید تلاش کنیم با تقویت و ساخت برنامه هایی فرهنگی و سریال های فاخر نقشه دشمن را به هم بزنیم، به‌جامعه آرامش دهیم و امنیت به ارمغان بیاوریم، برای جامعه بانوان امنیت خاطر بیاوریم و به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی در بعد اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و خانوادگی و رشد معنویات دست یابیم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • زهرا
    0

    من فکر میکردم به سرکاموا نیاز داره حاجی جون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها