طعنه سنگین فرمانده بلندپایه ارتش به حکام عرب منطقه

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حکام جاه طلب و قدرت‌طلب با وجود داشتن ثروت‌های بسیار زیاد و غیر قابل توصیف نه تنها هیچ دفاعی از مردم مورد ظلم و ستم واقع شده فلسطین نمی‌کنند، بلکه در راستای تأمین اهداف سیاسی و پلید خود در جبهه صهیونیسم حاضر شده اند.

طعنه سنگین فرمانده بلندپایه ارتش به حکام عرب منطقه

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم راهپیمایی روز قدس از شکوه حضور مردم و کارکنان نیروهای مسلح در این راهپیمایی قدردانی و این حضور پر شور را سبب دلگرمی نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به دشمنان پلید نظام اسلامی دانست.

امیر صباحی فرد با بیان اینکه سرسپردگان دنیای استعمار و استکبار خود را به بی‌خیالی زده‌اند تا گام‌های استوار انتفاضه مردان و زنان فلسطینی را نشنوند، اذعان داشت: ایستادگی زنان و مردان بی دفاع فلسطینی در برابر رژیم تا دندان مسلح اسرائیل هیچگاه پایانی ندارد؛ آنچه موجب تشدید درد و رنج فلسطینیان شده، سکوت سنگین برخی حکام عرب در قبال ظلم و ستمِ بی‌حد و حصری است که بر آنان روا داشته می‌شود.

وی ادامه داد: حکام جاه طلب و قدرت‌طلبی که با وجود داشتن ثروت‌های بسیار زیاد و غیر قابل توصیف نه تنها هیچ دفاعی از مردم مورد ظلم و ستم واقع شده فلسطین نمی‌کنند، بلکه در راستای تأمین اهداف سیاسی و پلید خود در جبهه صهیونیسم حاضر شده اند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حضور با شکوه مسلمانان در راهپیمایی ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ پشتوانه پولادین روحیه مقاومت است و این روز نمادی از تقابل دو مفهوم استضعاف و استکبار است.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    خانه عنکبوت الان کجاست.

  • رابی
    0

    یک نگاهی به زندگی مردم اعراب منطقه و زندگی فلاکت بار مردم ایران بینداز و وجدانت را قاضی کن.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      صلاح مملکت خویش خسروان داند ،عاقبت اندیشی نشانه عقل ودرایت است ‌.

  • ناشناس
    0

    شما هم بجز شعار دادن و پرچم اتش زدن مگه چکار کردید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      قابلمه رو یادت رفت. می دونی چند تا قابلمه در این مدت برگردانده شده؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    به ما چه اونا چی میکنن دوما مرد بودی جلوی بمبارن پاکستان وحملات اوکراین به وزارت دفاع مرکزی دراصفهان رومیگرفتی سوما زمین فروختند وامضاکردند اگه معنی قراردادرومیفهمیدی اینجوری نمیگفتی

  • ناشناس
    0

    اعراب به این شعوررسیدند که سرشون تو کار خودشون باشد اگه یکیم مثل بشار وفلسطین دوست دارند ای وضعیتشون باشد به کفششونم نیست .میتونستند مثل سایر کشورهای عربی الان در امنیت وناز ونعمت زندگی کنند .وقتی لیاقتشا ندارند به اونا چه ؟

  • ناشناس
    0

    مردم عقل دارن خودشان را بخاطر دیگران به خطر نمی ندازن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها