سلاح اصلی ایران در حمله به اسرائیل/ تل آویو بیش از همه نگران این پرنده ایرانی است

رژیم صهیونیستی بیش از هر چیز نگران پهپادهای ایرانی و حمله آنها به فلسطین اشغالی است، چرا که این سلاح ها می توانند برای اسرائیل بسیار خطرناک باشند.

سلاح اصلی ایران در حمله به اسرائیل/ تل آویو بیش از همه نگران این پرنده ایرانی است

به گزارش خبر فوری، این روزها خبرهای متفاوتی در رابطه با نحوه پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق منتشر می شود.

در حالیکه بسیاری از رسانه ها از قریب الوقوع بودن حمله موشکی ایران به سرزمین های اشغالی سخن می گویند، به نظر می رسد ترس اسرائیل از چیز دیگری باشد. شواهد گویای این است که رژیم صهیونیستی و متحدانش بیش از هر چیز نگران پهپادهای ایرانی هستند.

بیشتر بخوانید: ساعت صفر عملیات انتقامی ایران نزدیک است

تصویری وحشتناک از جنگ جهانی سوم/ پس از شلیک موشک هسته‌ای کره شمالی به آمریکا چه اتفاقی می افتد؟

پهپاد ایران؛ سلاحی که دنیا درباره آن حرف می‌زند

شکی نیست که پهپادهای ایرانی در چند سال اخیر سر و صدای زیادی در دنیا به پا کرده اند. حضور این پهپادها در کشورهای مختلف باعث شده برخی رسانه های آمریکایی کارکرد این هواپیماهای بدون سرنشین را «جهانی» بدانند. چندی پیش خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ در گزارشی تفصیلی به موضوع توسعه فناوری پهپاد‌های ایرانی پرداخت.

بلومبرگ در گزارش خود تاکید کرد که ایران جزء پیشروترین کشور‌ها در زمینه توسعه فناوری و ساخت پهپاد‌های ارزان و تاثیرگذار است که با تکیه بر آن‌ها می ‌توان صحنه جنگ جهانی را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: تصویر پهپادهای ایرانی برای جنگ احتمالی با اسرائیل

بلومبرگ در گزارش خود نوشت: « در 2 سال گذشته افزایش تولید پهپاد‌های ایرانی در حداقل ۵ کشور، از آمریکای جنوبی تا آسیای مرکزی، صورت گرفته است. اخیرا، روسیه ساخت پهپاد‌های ایرانی را برای جنگ خود در اوکراین آغاز کرده است و تعداد کشور‌هایی را که از فناوری، کمک یا قطعات ایرانی در پهپاد‌های خود استفاده می‌کنند به حداقل ۱۲ کشور رسیده است.»

ترس اسرائیل از پرنده های ایرانی

بیش از آمریکا و غرب، اسرائیل نگران قدرت پهپادی ایران است. حدودا 1 ماه پیش که ایران از پهپاد «غزه» رونمایی کرد، رسانه های اسرائیلی به قدرت این پهپاد پرداختند. نشریه صهیونیستی اورشلیم پست در گزارشی از این گفت که پهپاد غزه قادر است حدود ۱۳ بمب را حمل کند و مجهز به موتور جت است که می ‌تواند آن را تا مسافت‌ های بیش از هزاران کیلومتری پیش ببرد؛ این مسافتی است که اراضی اشغالی نیز شامل آن می‌ شود.

اورشلیم پست پهپاد غزه را ابزار جنگی جدید ایران توصیف کرد و اعلام کرد که این پهپاد «دومین پهپاد پس از کرار» است که قادر به حمل موشک‌های سدید-۱ است. این روزنامه صهیونیستی ادعا کرد که این پهپاد نشان دهنده تلاش ایرانی ‌ها برای پیشی گرفتن از ام کیو-۹ ریپر آمریکایی است.

به جز اورشلیم پست، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به قدرت پهپادی ایران و پهپاد غزه پرداخت و گزارشگر این شبکه گفت: «ایران با رونمایی از این پهپاد، بار دیگر اسرائیل را تهدید کرده است. یک ویدئو به زبان عبری در این خصوص منتشر شده و پیش از این شاهد وقوع چنین رویدادهایی نبوده‌ایم.»

یارون اشنایدر خبرنگار این شبکه نیز بیان کرد: «نکته مهم در خصوص این نوع از پهپادها بُرد آنها است که به ۲ هزار کیلومتر می‌ رسد. این بدان معنی است که پهپادهای مذکور تمام مساحت اسرائیل را پوشش می ‌دهند. ایرانی‌ ها می ‌خواهند اعلام کنند که آماده پاسخ دادن به هر حمله‌ای از جمله تهدیدات اسرائیل علیه کشورشان هستند.»

بیشتر بخوانید: ۴ گزینه عملیات انتقامی ایران

اما ترس اسرائیل فقط معطوف به پهپاد غزه نیست. مدتی پیش مرکز امنیتی و اطلاعاتی آلمای رژیم اسرائیل با انتشار ویدیویی حاول تصاویر باکیفیت و واضح از پهپادهایی که اهداف اسرائیلی را هدف قرار داده بود، مدعی شد، حزب الله لبنان فلسطین اشغالی را با پهپاد ابابیل 2 ایران هدف قرار داده است. این مرکز در توضیح خود آورد که این پهپاد می ‌تواند با سرعت 370 کیلومتر در ساعت، محموله‌ انفجاری 40 کیلوگرمی حمل کند.

نگرانی و ترس اسرائیلی ها از پهپادهای ایرانی به مدت ها قبل باز می گردد. برای مثال، پایگاه اورشلیم پست کمی بعد از پایان جنگ «سیف القدس»، علت ناکامی اسرائیل در این جنگ را پهپادهای ایرانی دانست (اینجا بخوانید).

همچنین، بعد از رونمایی از کمان 22 ، برخی رسانه های صهیونیستی احساس ترس و نگرانی کرده و شروع به بررسی زوایای مختلف این پهپاد مهم ارتش جمهوری اسلامی کردند. شبکه 11 تلویزیونی رژیم صهیونیستی در گزارشی ویژه با بررسی قابلیت های تهاجمی این پهپاد از جمله پرواز در ارتفاع 8000 متری، امکان پرواز برای مدت 24 ساعت و برد 300 کیلومتری که تا عمق خاک اسرائیل نفوذ می کند، این پهپاد را دستاوردی بزرگ برای ایران در این عرصه و خطری مهلک برای اسرائیل دانست (اینجا بخوانید).

اینها نشان می دهند که رژیم صهیونیستی بیش از هر چیز نگران پهپادهای ایرانی است، چرا که این سلاح ها می توانند برای اسرائیل بسیار خطرناک باشند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 45
  • عباس تخویجی
    23

    واااااااای براسراعیل ازجنگ باایران حذرکن وازایران دلجویی کن بدان که این تنهاگزینه روی میزاست

  • پرویزی
    10

    کشورهابایدازقدرت صلح و دوستی حرف بزنندنه ازقدرت نظامی وافکارجنگ طلبانه.بالاترین قدرت داشتن قدرت انسانی نه قدرت نظامی وروحیه خشونت.

    نظرات شما -
    • قاسم
      4

      به نظرت آمریکایی‌ها و اسرائیلی ها ، به اینهایی که نوشتی اعتقادی دارند

  • mostafa
    28

    امیدوارم که هیچ موقع جنگ نشه چون نمیخوام زندگیمون نابود بشه لطفا جلوی جنگ رو بگیرید

    نظرات شما -
    • مهدی
      18

      تا جنگ نشه بعدش صلح پایدار برقرار نمیشه
      کشور از این حالت خشک و بی روح بیرون میاد

    • ناشناس
      7

      ای کاش بجای این همه سلاحهای ویرانگر چرخ صنعت وتکنولوژی یک مملکت با سرمایه های هنگفتی که دراین را ه مصروف می شد می چرخید بشر بیشتر ازهرچیز به آرامش وآسایش نیازمنداست.

    • قاری
      5

      کدام زندگی؟ مردن بهتر از این دنیای است که اینها ساخته اند

    • سلطان
      22

      ترسیدن از جنگ از خود جنگ بدتر است . زدن اسراییل که دیگه نتواند از جایش بلند بشود باید در دستور کار ایران باشه .

    • ناشناس
      18

      به صهیونیست ها و آمریکایی ها پیام بده که جنگ بد هست از ایجاد جنگ و تنش و کشتن مردم دست بردارن و بعد اینکه کشورهای دیگه فقط دفاع می کنن
      و اینکه نترسین به اربابت بگو انتقام ایران ترس نداره یهویی کار را تمام می کنه !!
      متوجه شدی مثلا صلح طلب!!!

  • ناشناس
    3

    از تفنگ خالی هر دو طرف میترسند.
    اونی که تفنگ تو دستشه . خوب میدونه خالیه
    اونی که طرف مقابل قرار داره . نمیونه که خالیه میترسه که کشته بشه!!!!!
    الان ایران فکر میکنه گنبد آهنین . هر چه موشک که از ایران شلیک بشه . اسرائیل میزنه.
    اسرائیل هم میگه شاید همه‌ی موشک ها رو نتونه بزنه .

  • ناشناس
    3

    خدا انتقام من را از شماها میگیره .ماده 96قانون تامین اجتماعی را که اجرانمیکنید.ماده41 قانون کار را اجرا نمیکنید.من را به عسر وحرج انداختید.به قرآن خدا میزنه به پس گردنتان

  • ناشناس
    1

    ما هم باید نگران این باشیم که باید بیشتر از قبل شرمنده خلنواده باشیم

  • ناشناس
    6

    داخل بیابون خالی پرتاب کنید .درختی و جانوری در اسراییل زخمی نشود بعد میگیم زدیم منزل نتایاهو با شعار هر کس در داخل قبول نکرد با دشمن همکاری کرده .

  • نریمان
    5

    تنها راه نجات ما از این وضعیت جنگ است

  • لادنی
    4

    بجای جنگ به فکر حل مشکلات ملت باشید هزینه هایتان را انداخته اید رو دوش مردم و در کاخهایتان دم از جنگ و لشکرکشی می زنید اما بدانید اینبار ما نیستیم

  • ناشناس
    2

    جنگ غزه نشان داد که همه موشک و ... را میترکاند‌.

  • ناشناس
    6

    در هوا میترکاند هر چه بفرستید. غاصب را باید زمینی ترکاند و موشکهای ساده دا میترکاند مثل جنگ غزه یا مل اطتقرار جنگنده دا بایر زد اف ۱۶ و ۳۵ ها بترکند

  • ناشناس
    19

    چه وحشتی در اسرائیل رخ داده و مگر مجبور بودید ترور کنید که اینطور ترس داشته باشید هیچ حمله سخت را هم خواهید دید هرچند اپارتاید که باشد عقل ندارد که

  • ناشناس
    2

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • محمد گلکار
    32

    شب دراز است و قلندر بیدار
    دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.
    اسرائیل غاصب صهیونیستی تنبیه خواهد شد ‌

  • ناشناس
    13

    داستان نهایی اسرائیل دقیقا مثل این آیه بوده، و خواهد بود.‌مَثَلُ الَّذِينَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِياءَ كَمَثَلِ الْعَنْكَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَيْتاً وَ إِنَّ أَوْهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنْكَبُوتِ لَوْ كانُوا يَعْلَمُونَ «عنکبوت41» مَثَلِ كسانى كه غير خدا را سرپرست خود برگزيدند، همانند مَثَل عنكبوت است كه (براى خود) خانه‌اى ساخته؛ و البتّه سست‌ترين خانه‌ها خانه‌ى عنكبوت است اگر مى‌دانستند.

  • ناشناس
    4

    وزیر دفاع اسرائیل اعلام کرده آماده هر گونه واکنش ایران است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سریع تر اقدام بفرمایید همه منتظرند!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      33

      اسراییل مانند خر در گل مانده آمریکا هم با تمام توان پشتش هست و دولتهای کشورهای عربی هم با تمام توان در حال خیانت به مردم فلسطین
      مقاومت همچنان سر حال آماده و زنده
      به کری چشم همه مزدوران و خا ئنین

  • ناشناس
    21

    عجله خیر ولی باید جوری ضربه بخورد این خون آشام که از جایش
    دیگر نتواند بلند شود بیاری خداوند متعال،این سگ خیلی وحشی شده وباید پوزه کثیفش زده شود انشاءا...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      چقدر حقوق میگیری

  • ناشناس
    7

    این پهباد ها در برابر,f35 اسباب بازی محسوب میشود.
    آنها با جنگنده‌های f35 هر هدفی را بخواند بدونه کوچکترین خطا میزنند.
    ای کاش سردارانی که رجز میخواندند را بزنند

  • تلمبه
    0

    همین امروز یعنی یه ساعت پیش از شرمندگی جلوی زن و بچه آرزوی مرگ کردم از نظر مالی میگم

  • Slam
    5

    دو دسته دشمن داریم ۱اونایی که میگن زود تند سریع بزن به اسراییل ۲اونایی که میگن زنده باد اسراییل این دو دسته دوروی یک سکه هستند

  • Arad
    0

    خجالت نمیکشید از این همه دروغ و مال مردم خوری!؟ یکبار ، فقط یکبار به وعده‌های چهل و چهار ساله‌تان عمل کنید تا باور کنیم!؟

  • ناشناس
    0

    همش رجز خوانی کو اقدام از قدیم گفتند افتابه لگن هفت دست شام و ناهارهیچی......

  • ناشناس
    1

    جنگ‌تنها‌گزینه‌‌رفع‌رکود زندگی‌،با‌چپاول ‌مسولین‌‌فاسد‌است‌..تغیر‌جدید.

  • سید محمد
    3

    بابااسرایل که هیچی بابای آمریکا هم اگر میخواست باایران بجنگد ۴۰ سال پیش باید این کار را می‌کرد نه الان اگر ایران شروع کند دیگه نامی از اسرائیل کوچلو وهم دستانشان نیست

  • مانی
    3

    قطعا باید به هر کشوری که به خاک ایران حمله کن پاسخ داد اما کسانی که در جنگ می‌دهند فکر اینم کردن که باید عزیزان خود را تیکه و پاره دفن کنن فرزندان خردسال را دفن کنیم شخصا ترسی از مردن ندارم برای وطن ندارم اما فکر اونجارو کردین پاسخ ایران میتونه اشکال مختلف داشته باشه نه فقط جنگ

  • مانی
    3

    اونایی که به شدت خواهان جنگ هستن روشن کنن اول دوستن یا دشمن این مردم جنگ تر خشک میسوزونه کودک و پیر بیگناه نمیشناسه

  • قاسم
    0

    هه هه هه ، یعنی از حالا رسماً خودشان را کثیف کرده‌اند

  • ناشناس
    10

    درود بر اسراییل صلح طلب و کاملا عملگرا. بعضی از کشورها هم در هارت و پورت و عربده کشی استاد شده اند. و هر روز ساندیس میخورند و دهانها میدرند...

  • ناشناس
    5

    اصلا شک نکنید اسراییل نابود خواهد شد اسراییل باید قصاص خون های که به ناحق بر زمین ریخته بدهد

  • ناشناس
    2

    همه بدبختی های ملت ایران و خاورمیانه یه جوری به اسراییل ربط دارد بخدا حالا که خودشون بد مستی کردن و شروع به کار شدن نباید فرصت را از دست داد باید کار اسراییل و یکسره کنیم که هم خیر دنیاست و هم اخرت

  • ناشناس
    6

    موشک های اسرائیل زن زارت شما یه ترقه بزنید اسرائیل مارو پودر کرده

  • کریم شیره ای
    2

    حیفه این همه پول که خرج موشک شد پوشکم نداریم خیالتون راحت

  • میثم
    1

    حکومتی که مردمش گشنه باشن و هیچ توجهی به خواسته هاشون نشه و بخواد بره جنگ رو چی باید بهش گفت؟؟

  • ناشناس
    1

    اخه جراتم میخاد که اینا ندارن

  • ناشناس
    3

    تو رو خدا بیایید افغانی ها رو از ایران بیرون کنید اسراییل پیشکش افغانی نمیتونی بیرون کنی از طالبان ووووومیترسی اونوقت اسراییل روچطورمیتونیبزنی زهی خیال باطل

  • م د
    0

    سلام بایداین کشورشرورروبه لطف ویاری خداادب کنیم که دیگه ازاین غلطانکنه مرگ برااسرائیل

    نظرات شما -
    • محمد
      1

      دورد‌برخاتمی‌‌زمانی‌بوش‌پسر‌می‌خواست‌بهایران‌حمله‌کند‌‌ازصلح‌وگفتگو‌‌استفاده‌کرد‌‌تنش‌زدای‌بهتر‌از‌منگ‌وخونریزیاست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها