نماینده مردم چابهار:

مگر رئیسی نمی‌گفت گشت ارشاد مدیران را راه‌اندازی می‌کنم؟/ همین چند شب پیش یکی از مسئولان سابق مراسم دختر خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد

نماینده مردم چابهار گفت: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند و عامدانه فضای عمومی را در جامعه از بین می‌برند و دوقطبی‌هایی را ایجاد می‌کنند که در شان مردم ایران نیست.

مگر رئیسی نمی‌گفت گشت ارشاد مدیران را راه‌اندازی می‌کنم؟/ همین چند شب پیش یکی از مسئولان سابق مراسم دختر خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد

معین الدین سعیدی در خصوص تفاوت فضای برخورد با نوع پوشش، قبل و بعد از انتخابات گفت: با گذشت یک ماه و نیم از انتخابات فکر می‌کردیم همه فارغ از پوشش حضور پیدا کنند، اما الآن چه اتفاقی افتاده است که همان افراد بد شده اند؟! البته قطعا می‌دانم دشمن حساب شده در حال برنامه‌ریزی است که به هر حال فلسفه حجاب را زیر سوال ببرد، در حالیکه فلسفه بسیار مترقی دینی است. لذا با کسانی که به طور حساب شده در زمین دشمن بازی می‌کنند باید برخورد شود، اما روش برخورد با دختران سرزمینم به شدت با شعارهای زمان انتخابات تناقض دارد. 

وی با بیان این که مگر رئیس جمهور نمی‌گفت من گشت ارشاد مدیران را راه‌اندازی می‌کنم؟! مدعی شد: همین چند شب گذشته یکی از مسئولان عالی سابق کشور مراسم دختر خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد که در آنجا باید گشت ارشاد مدیران ورود پیدا می‌کرد. با این روش‌ها ما نمی‌توانیم مطلوب را حاصل کنیم. سیره امامین انقلاب و حاج قاسم سلیمانی نیز این چنین نبوده است و امروز هم دفتر مقام معظم رهبری نیز به این نوع رفتارها تذکر جدی دادند.

سعیدی با اشاره به اینکه حجاب یک واجب شرعی است، گفت: من معتقد هستم حجاب یک واجب شرعی و سیاسی است اما در کنار آن تقویت سفره‌های مردم یک واجب شرعی، سیاسی و تقویت ارزش پول ملی هم یک ضرورت شرعی است و اینکه اصلاح نظام بانکداری باید اتفاق بیافتد و این‌ها اولویت‌های مهم‌تر مردم هستند.

نماینده مردم چابهار در پایان گفت: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند و عامدانه فضای عمومی را در جامعه از بین می‌برند و دوقطبی‌هایی را ایجاد می‌کنند که در شان مردم ایران نیست.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • عبدالله
    2

    این نماینده رو رد صلاحیت کردیم باز درس نگرفت داره ضد دولت حرف میزنه

  • ناشناس
    4

    حرف های عوامانه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عوام فریبانه

    • ناشناس
      0

      عامیانه

  • حائری
    17

    سلام چقدر به نفع بی حجابها پیش رویم ؟ودل هوس بازها را شاد کنیم این وحوش فقط به حجاب قانع نیستند هم جنس بازی وسک بازی وعریان بودن در خونشان هست .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      از حاج رضا ثقتی چه خبر؟ 🙂

    • حسن . بیسواد.
      1

      خیلی ممنون مردم دنیا همه وحشین فقط تو خوبی یعنی فکرت آنقدر کوچک و محدود است که واقعا نمیدانی هر چیزی که در همه جای دنیا هست در ایران هم هست اما زیر زمینی برو به دادگاه ها و جاهای مربوطه ببین چه خبره مثلاً طوسی و باجناق ها چقدر شما ها عقب مانده ی ذهنی هستید.فهمیدی؟ .نه والا.

    • حسن . بیسواد.
      1

      خبر فوری شما چی شما که باسواد هستید.فهمیده اید ؟

  • ناشناس
    0

    چقدر ساده اید!آخه کدام رییس جمهور یا نماینده ای به شعارهای مناظرات انتخاباتی خود عمل کرده که این یکی بکند؟!

  • ناشناس
    0

    گشت ارشاد مدیران؟! به قول معروف: هزار وعده خوبان یکی وفا نکند!🙄😱🤬🤔

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    دیشب مست بودم باغ ونک بخشیدم صبح بیدار شدم...ننه م خندیدم!!!

  • ناشناس
    0

    از این وعده ووعید ها زیاد داده ،کدام یکی را انجام داده ،که این دومی باشد

  • ناشناس
    0

    گشت ارشاد برای مسئولین...... یعنی هر کجا و هروقت مسئولین گند زدند مثل جریان ایت الله العظمی صدیقی یا پناهیان گشت ارشاد وارد میشود و توجه ها را به سمت خود جلب بنامید.. شما درست متوجه نشدید

  • ناشناس
    0

    اون خیلی چیزهای دیگه هم میگفت
    تو احمق و ابله بودی که حرفهاش باورت شد
    شاید هم خودت رو به حماقت زده بودی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها