تست بینایی/ سگ پنهان درون تصویر را پیدا کنید

حتما تا کنون فهمیده اید که مغز یکی از مهمترین اعضای بدن است و برای تقویت عملکردش مانند سایر اعضای بدن به تمرین نیاز دارد، یکی از بهترین تمریناتی که می‌توانید توسط آن ذهن و مغز خود را جوان نگهدارید حل تست های بینایی است.

تست بینایی/ سگ پنهان درون تصویر را پیدا کنید

امروز، در این تست بینایی هیجان انگیز قرار است شما مهارت جزئی نگری، بصری و ذهنی‌تان را به چالش بکشید و تنها سگ درون تصویر را پیدا کنید.

تست بینایی سگ پنهان؛ سگ را پیدا کنید!

تست بینایی یافتن سگ

در تصویر تست بینایی یافتن سگ، یک اتاق پر از وسیله است از عکس‌های مختلف روی دیوار بگیر، تا قفسه پر از وسایل مربوط به موضوعات مختلف و طبیعت. شومینه روشن که آتش در آن شعله ور است و میز پر از کتاب وسط اتاق و پرده، فررش و کوس نهایی که طرح حیوانات را دارند. حالا این مرد که ظاهرا با سگش به این اتاق آمده در میان همه این وسایل سگ کوچکش را گم کرده است. در واقع در تست بینایی امروز شما باید به همین مرد مظلوم کمک کنید که با چه عجزی به قلاده خالی سگش نگاه می‌کند و اطرافش چشم می‌چرخاند تا بلکه بتواند سگ را پیدا کند.

شما نیز برای حل تست بینایی یافتن سگ و کمک به این مرد تنها 8 ثانیه وقت دارید.

.

.

.

.

سرنخ: سگ روی فرش است.

.

تست بینایی یافتن سگ

.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

اگر موفق شدید، پس تبریک می گویم! شما قطعا فردی بسیار تیزبین هستید. برای دیدن جواب تست بینایی یافتن سگ به بخش زیر بروید.

جواب تست بینایی

در این تصویر که کم از توهم نوری ندارد، باید در 8 ثانیه سگ را تشخیص می دادید تا مرد به کارهای دیگرش می‌رسید. اگر نتوانستید سگ را تشخیص دهید، به زیر نگاه کنید تا سگ را ببینید:

تست بینایی

منبع: خبرنامه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها