واکنش ها به گزارش ساختگی صداوسیما از فردی که ۳۰ ساعت زیر آوار بود

از جمله واکنش‌ها به گزارش ساختگی صداوسیما در مورد فردی که ۳۰ ساعت زیر آوار ساختمان متروپل بود می‌توان به این مورد اشاره کرد: «اطلاع‌رسانی زود مهم است ولی دقیق بودن خبر مهم‌تر از سرعتش است چون خبری که زود منتشر شده ولی مشخص شود اشتباه بوده به شدت تخریب‌کننده است.»

واکنش ها به گزارش ساختگی صداوسیما از فردی که ۳۰ ساعت زیر آوار بود

ماجرای فـردی که پس از ۳۰ ساعت گرفتار بـودن از زیر آوار ساختمان متروپل نجات پیدا کرده بود، ساختگی از آب درآمد. چون پیش از این تصاویری از این فرد منتشر شده بود که نشان می‌داد او قبلا در حال کمک‌رسانی به مردم در آواربرداری از ساختمان متروپل بوده است. دانشگاه علوم پزشکی آبادان متنی را درباره همین ماجرا منتشر کرد که در بخشی از آن چنین آمده است:

«گزارشگر صداوسیما به محض اطلاع، برای تهیه گزارش در بیمارستان با فرد مصدوم مصاحبه می‌کند که فرد مدعی می‌شود ۳۰ ساعت در زیر آوار بوده در حالی که مشخص می‌شود این فرد از نیروهای مردمی حاضر در محل بوده و برای کمک به داخل حفره ایجادشده می‌رود.»

کاربری نوشت: «اطلاع‌رسانی زود مهم است ولی دقیق بودن خبر مهم‌تر از سرعتش است چون خبری که زود منتشر شده ولی مشخص شود اشتباه بوده به شدت تخریب‌کننده است.»

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    این شامورتی بازیها برامون عادی شده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      به دروغ گفتن و دروغ شنیدن خو گرفته ایم.
      اخلاق را به بهایی اندک از ما گرفتند و ما هم راحت فروختیم.
      کاش همان پندار نیک و گفتار نیگ و رفتار نیک بود.

  • ناشناس
    0

    صدا و سیمای میلی که در اختیار گروه فشار است هر چه بهش بگن را پخش میکنه

  • تاریخ
    0

    سعید امامی بارگاه منفجر میکرد در تلویزیون مخالفان را متهم میکردند کشیشها را تیک تیک کرد گفتد مخالفان از این چیزها بسیار بسیار است شما بگید کار استکبار جهانی و اسراییل است ماهم میگیم آخه خوبیت نداره در حکومت اسلامی نوزاد در زباله بیاندازند.

  • ناشناس
    0

    دروغگویی برادران قاچاقچی شروع شده
    ولی هر بار رسوا میشوند

  • ناشناس
    0

    یعنی تهوع آور ترین صحنه جایی است که یک گزارشگر دارد در وقاحت تمام یک گزارش دروغ را با آب و تاب گزارش میکند و یا صحبت های فلان مسئول دزد ، اختلاس گر ، فاسد ... را درباره اخلاق و عدالت گوش میکنی .

  • ناشناس
    0

    صدا و سیمای کثیف و غیر قابل اعتماد و بلندگو و رسانه نظام و حاکمیت........

  • ناشناس
    0

    عبالباقی دردبی درحال فرار دیده شده

  • بهنام
    0

    رسانه ر وبنا براصول واقعیت پیش برد باید اطلاعات صادقانه رروبه صمع ونظر ملت برسونه دریغا چون ملت سالهاست به دروغ رسانه ای عادت کرده اند درنظرشون این مسائل عادی جلوه میکنه نه اینکه دروغها رو باور کنن یاخبر راقبول کنن نه داداش اگه وقتی هم باشه که درمورد خبری عین حفیقت رواعلام کنن مثال همون چوپان دروغگوست میگن دزدی بکن و کارناشایست روانجام بده بعدش قابل توبه کردنه خدا میبخشه اما دروغ نگو چون عادت ومرضه وتوخونته همین عادت به دروغ باعث میشه توبه تکنی دیگه تا آخرشو بخوون دروغ مادر تمام کثافاته

  • ناشناس
    0

    میلی بی جهت این عنوان با شکوه را کسب نکرده است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها