رسانه نورنیوز خطاب به رسانه های لندنی: اسامی مسئولین ارشدی که در حال فرار از ایران هستند را منتشر کنید!

نگاهی گذرا به ادبیاتی که این روزها از سوی این رسانه‌ها و حساب‌‌های مجازی رسمی و غیر رسمی آنها برای بیان ماهیت اعتراض‌ها در ایران به کار می‌رود از تواتر واژه انقلاب و استفاده از عنوان انقلابیون برای معترضان خبر می‌دهد.

رسانه نورنیوز خطاب به رسانه های لندنی: اسامی مسئولین ارشدی که در حال فرار از ایران هستند را منتشر کنید!

رسانه‌های سه‌قلوی لندنی با توهم به‌دست گرفتن نقش فرماندهی و هدایت اعتراضات خیابانی، بر روی فراگیر کردن کلیدواژه‌هایی متمرکز شده‌اند که به روشنی از اهداف آنان برای سوریه‌سازی ایران خبر می‌دهد.

در حالی که طی سال‌های گذشته این رسانه‌ها همواره بر نفی تفکر انقلابی و پایان یافتن آن در کنش‌های سیاسی در نقاط مختلف جهان تاکید داشتند و حتی بهره‌گیری از روش‌های نرم و مخملین را برای تغییر نظام‌های سیاسی توصیه می‌کردند، اکنون به صورت کامل تغییر رویه داده‌اند.

نگاهی گذرا به ادبیاتی که این روزها از سوی این رسانه‌ها و حساب‌‌های مجازی رسمی و غیر رسمی آنها برای بیان ماهیت اعتراض‌ها در ایران به کار می‌رود از تواتر واژه انقلاب و استفاده از عنوان انقلابیون برای معترضان خبر می‌دهد.

بر همین اساس و برای تکمیل این سناریو مرتبا توصیه می‌شود که باید تجمعات تبدیل به راهپیمایی شود تا تسخیر خیابان و مراکز حکومتی میسر شود.

تصاویری که این روزها با بهره‌گیری از تروکاژهای ناشیانه از سوی این رسانه‌ها منتشر می‌شود عمدتا بر القاء همین معانی دلالت دارد که با چاشنی دروغ‌پردازی در مورد سقوط فلان فرمانداری یا مرکز حکومتی و... به دست مردم تقویت می‌شود.

در حالی که با وجود برخی تجمعات محدود در تعدادی از شهرهای کشور، زندگی عادی در تمامی نقاط کشور برقرار است، تلاش وافر و البته مضحکی از سوی این رسانه‌ها برای ارایه شواهدی از فروپاشی جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است!

جعل اخباری چون خروج برخی مسئولین و خانواده‌های آنها از کشور و تلاش آنها برای پناهنده شدن به سایر کشورها و تفسیر مدارای حافظان امنیت با معترضان به افزایش جسارت و شجاعت انقلابیون در برخورد با نیروهای امنیتی، همگی تلاشی نافرجام برای ایجاد دو قطبی در جامعه و تضعیف روحیه ملی است.

در پیگیری این روند، همه پروتکل‌های قانونی و اخلاقی که رسانه‌های مدعی رفتار حرفه‌ای، سال‌ها از آن دم می‌زدند اکنون زیر پا گذاشته شده و انتشار تصاویر اخبار و آموزش‌های مستقیم و غیر مستقیم ترویج کننده خشونت که مصداق تروریسم رسانه‌ای است به محور اصلی فعالیت آنها تبدیل شده است.

بسیار روشن است که با تسلط کامل نیروهای حافظ امنیت بر اوضاع داخلی کشور، امکان تحقق رویاهای ضد ایران و ایرانی اغتشاشگران فراهم نخواهد شد اما تلاش رسانه‌های معاند که ابزار بلافصل سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در کشور هستند به غیر از دمیدن بر آتش خشونت‌افزایی با هدف سوریه‌سازی ایران چه چیز دیگری می‌تواند باشد؟!

منبع: نور نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • ناشناس
    13

    اگر عاقل باشند الفرار میکنند بمب ساعتی
    خشم و کینه مردم هر لحظه امکان داره
    بترکه شماها خود بهتر اگاهید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فرار هم کنند شناسایی می‌شوند .

    • ناشناس
      2

      آخه کجا بروند ؟ روسیه ؟ سوریه ؟ یمن ؟ عراق ؟ بقول قدیمی ها تل گند نزده ندارند

    • ناشناس
      6

      یک سوال: اگه همه جا امن و امان است و تعداد محدودی معترض هستند که عددی نیستند چرا کل پروتکل های اینترنت بین الملل بسته است و هزاران مشکل در داخل کشور درست شده و از صبح تا شب در همه رسانه ها یتان به این موضوع بی اهمیت می پردازید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • وحشتناک
      1

      مدافع امنیت وحشتناک که قیافه های وحشتناک از خودشون درمیارن اینا مدافع امنیت یه مشت دزد بیشتر دزدی و اختلاس بکنند و پول مردم را به تاراج ببرند اگر نه که این امنیت یعنی چی یعنی کشتن جوانهای عزیزمان. ول کنید مردمو با این حرفا نمیتونید خر کنید کور نیستیم ظلم بیداد داره میکنه

  • ناشناس
    9

    معلومه که مسئولین به این سادگیها بساط بخور ببرشون رو ول نمیکنن حالا حالاها باید غارت کنن

  • ناشناس
    15

    نیرو هایی که اسمشون رو الکی گذاشتید حافظ امنیت اگر گورشون رو گم کنند اوضاع ایران خیلی خیلی بهتر می‌شود و عدالت و آزادی و امنیت واقعی داخل ایران برقرار می‌شود .

    نظرات شما -
    • سعید
      21

      توقع داری گروه های تروریستی امنیت مردم را برقرار کنند ؟ یا خیلی احمقی یا پول مزدوری بهت چسبیده .

    • ناشناس
      6

      سعید مزدور تویی هستی که این همه ظلم که به مردم ایران میشه نمی‌بینی و پول ساندیس خوری بهت ساخته.

    • ناشناس
      2

      ساندیسو که دیدیم کی میخوره

  • محمد حسین
    0

    وزیر کشاورزی گفته نگران پرتغال شب عید نباشید .

  • ناشناس
    1

    اگر نیروهای امنیتی را تعطیل کنند هیچ معترضی به خیابان نمی اید .و......

  • م.ک
    1

    کاش تظاهرکنندگان شعارمرگ بردزدها،مرگ برپارتی بازها ،مرگ برآقازادها یی که باپول دزدی این ملت درخارج مشروب میخورن.مرگ برگرانی.مرگ برفقر،مرگ بربیکاری.مرگ....مرگ....ومرگ برمسببین این همه گرفتاری

  • سامان
    1

    همین الان که خیلی هاشون بچه هاشون اونجا هستند . مگه غیراینه .

  • ناشناس
    1

    چشم ،شما کشته های مردم را قبول ندارید ،آنها اسم پناهنده را به شما بگویند

  • ناشناس
    2

    نيازي نيست اونا بگن خودمون ميدونيم بيش از 5000هزار توله اونور با پول مردم ايران اقامت براي خودشون و پدر مادرشون گرفتن

  • یکی از مردم
    2

    به احتمال زیاد دارند میرن پیش ارباب شون انگلستان! فرودگاهیا گفتند چندروزیه شبها سرشون خیلی شلوغ شده!

  • ناشناس
    1

    مسولان ایران فرار نکرده اند بلکه از سالها قبل فکر روزهای مبادا را کرده اند و برای خود و خانواده گرین کارت در یافت کرده اند،با پول مردم انگل های شان را به امریکا و کانادا و... فرستاده اند،خودشان هم ساک شان بسته است.

  • حق
    1

    بله یکی از اقوام ساندیس خور ما هم از چند سال پیش چمدونشو بسته و میگفت احتمال داره ما هم بریم پیش بچه ها؛البته از رده های دست چندمه!

  • ناشناس
    0

    شاید با هویت دیگه ای اقدام کردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها