محسن ابراهیم زاده در کنسرت ارومیه مست بود؟

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه شایعات در مورد محسن ابراهیم زاده کذب محض است گفت: این خواننده پاپ به علت رانندگی بدون توقف و طولانی مدت برای رسیدن به ارومیه خسته بود و نتوانست سانس دوم کنسرت خود را کامل اجرا کند.

محسن ابراهیم زاده در کنسرت ارومیه مست بود؟

 علیرضا نوروزی افزود: محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ ایرانی قرار بود دیروز صبح ساعت پنج با هواپیما به ارومیه حرکت کند که پرواز کنسل شده و به دنبال کنسل شدن پرواز مجبور شد با خودروی شخصی به ارومیه حرکت کند و وی در نهایت پس از بیش از ۱۲ ساعت رانندگی، عصر ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه به ارومیه رسید.

بخوانیدحال محسن ابراهیم زاده خوش نیست

وی اظهارکرد: ابراهیم زاده سانس اول که عصر با تاخیر برگزار شد، اجرا کرده ولی در سانس دوم به دلیل خستگی مفرط حال خوبی نداشت. وی در اثر رانندگی با اتومبیل شخصی و طی کردن مسافت ۱۲ ساعته قادر به اجرای کامل نبود که به دنبال این اتفاق، مردم اعتراضاتی داشتند.

نوروزی ادامه داد: حال نامساعد ناشی از خستگی و استراحت و مداوا به وسیله آمپول و سرم بازهم اجازه اجرای کامل را به این خواننده پاپ نداد و این موضوع باعث بروز اعتراضات شد.

ببینیدجنجال کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در ارومیه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: پس از این با حضور عوامل اجرایی کنسرت، ناظران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین نیروهای محترم انتظامی، موضوع پیش آمده مدیریت شد و عموم معترضین به آرامش دعوت شده و آقای حیاک از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر روی سن حاضر و معترضان را به آرامش دعوت کرده و با اخذ شماره تلفن ایشان، قول مساعد نسبت به بازپرداخت بهای بلیط داده شد.

نوروزی ادامه داد: امروز نیز با نظارت کامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور تهیه کننده کنسرت، پول بلیط این افراد پرداخت شده است و تنها تعدادی از مخاطبین که کمتر از ۱۰ نفر هستند، باقی مانده اند که پول بلیط آنان نیز پرداخت خواهد شد.

ببینیدمصاحبه با محسن ابراهیم زاده پس از سوءقصد

نوروزی اظهارکرد: شایعات مربوط به محسن ابراهیم زاده مبنی بر مست بودن ایشان کذب محض بوده و واقعیت ندارد. چگونه ممکن است در فضایی که اماکن، نیروهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروهای انتظامی و سایر نیروها حضور دارند چنین اتفاقی بیافتد؟ و بعضی گفته اند قبلا مست بوده باید گفت چطور شخصی در این حالت ۱۲ ساعت راه را طی می کند؟ ابراهیم زاده باوجود خستگی مفرط و به هم خوردن حالش چنانکه در بدو ورود آمپول برایش زده شد بازهم تمام تلاش خود را برای اجرا گذاشت.

بخوانیدلحظه‌ای که سیم‌ها از لباس محسن ابراهیم زاده در کنسرت بیرون زد

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ایرانی
    2

    یعنی یه بلیط هواپیما نمی‌توانست بهره طفلکی باید حتما با ماشین شخصی میومد . ای جان بی پول بوده بنده خدا ماهم باور کردیم . روزانه حداقل 4پرواز ارومیه تهران و بلعکس داریم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همیشه تکذیب!!!

  • ناشناس
    3

    بنده خدا مریض بوده و ما قضاوت نادرست کردیم
    خداوند ما رو ببخشه

  • علی
    1

    این خواننده ها خودشون راننده و بادیگارد دارن ، چه می کنه پول

  • حسن عزیزمحمدی
    1

    این گفته به نظر من کاملاً کذب و بازی دادن مردم چون شما وقتی میخوایین با این مثلاً هنرمند های یه دونه سلفی بگیری پنجاه تا بادیگارد دارن حالا ایشون خودشون دوازده ساعت رانندگی کردن تا برسن به ارومیه ول کن . داداش خودتی

  • ناشناس
    1

    عجب ملتی شدیم دوست داریم بدی ها رو باور کنیم تا خوبی ها رو

  • ناشناس
    0

    خب اگر پرواز تهران به ارومیه لغو شده برگزاری کنسرت را هم در تاریخ اعلام شده قبلی کنسل می کردید و پول بلیط کنسرت و خسارت تماشاچیان از بابت هزینه ایاب و ذهاب و اقامت بکروزه در هتل شهرستان ارومیه را می پرداختید و یا برگزاری کنسرت را به روز بعد موکول می کردید! برگزاری کنسرت با حال ناخوش و خستگی مفرط توهین به شعور تماشاچیان است!

  • ناشناس
    0

    اینکه شما(دولتی‌ها)تکذیب می کنید حتمآ ...

  • جابر
    0

    تو دو روز سه روایت متفاوت اول مست بوده دوم مسمومیت غذایی داشته سوم دوازده ساعت رانندگی کرده اونم خودش، حالا چی رو باور کنیم

  • ناشناس
    0

    بوفه هواپیما هم جا نبود

  • علی
    0

    عجببببببببببببب چیزهایی میشنوفه (میشنود) ادم

  • ایران من
    4

    طرف میگه:چگونه ممکن است در فضایی که اماکن، نیروهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروهای انتظامی و سایر نیروها حضور دارند چنین اتفاقی بیافتد؟


    پس چ جوریه ک با توجه این همه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و قوه قضائیه ک داریم،این همه دزدی و اختلاس هست...

    دیگه خجالت بکشید یا بهتر بگم خ ف ه شین دیگه


    طرف مست بوده،مشخصه
    ا

  • ایران
    1

    والا قضاوت نادرست نبایدکردولی تقصیر
    مشروب اورومیه نگذاریدکه بهترین است
    به دلیل باغات انگورمرغوبش.خدا قسمت
    بکنه.خداقسمت بکنه همگی بگین ایشالله.

  • ناشناس
    1

    او مست بود اما نه از مشروبات الکلی
    او سرمست از باده‌ی عشق الهی است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها