انتشارات علوم رایانه ناشر برتر کشور

انتشارات علوم رایانه به معنای واقعی پیشگام در تولید و انتشار کتاب‌های آموزش کامپیوتر در ایران است. جدیدترین و به‌روزترین کتاب‌های کامپیوتر را می‌توانید فقط در این انتشارات پیدا کنید.

انتشارات علوم رایانه ناشر برتر کشور

ما را در سایت www.olomrayaneh.net  دنبال کنید یا برای تهیه کتاب‌های این انتشارات به فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور مراجعه کنید.

 

مزایای کتاب‌های انتشارات علوم رایانه برای خوانندگان  

1

کتاب‌های آموزش کامپیوتر که در انتشارات علوم رایانه منتشر می‌شوند، مزایای زیادی برای خریداران و مشتریان دارد، از جمله:

  1. خوانندگان با جدیدترین موضوعات علوم کامپیوتر آشنا می‌شوند، زیرا همیشه جدیدترین منابع در این انتشارات به چاپ می‌رسند. به عنوان مثال، در حال حاضر، هوش مصنوعی ChatGPT موردنیاز کاربران است که در این انتشارات چهار عنوان کتاب در این زمینه به شرح زیر چاپ شده‌اند:
  • آموزش ChatGPT در 30 روز
  • کاربرد ChatGPT برای یادگیری ماشین با پایتون
  • درآمدزایی با ChatGPT
  • کاربرد ChatGPT برای کارآفرینان و استارت‌آپ‌ها
  1. صرفه‌جویی در منابع مالی برای خریداران کتاب. اگر کتاب‌های انتشارات علوم رایانه را تهیه و مطالعه کنید، لازم نیست برای همان موضوع به کتاب دیگری مراجعه کنید، زیرا تمام دانش و تجربه‌ی لازم در آن موضوع را به درستی کسب خواهید کرد.
  2. صرفه‌جویی در زمان یادگیری و آموزش موضوع موردنظر.

کتاب‌های انتشارات علوم رایانه، با ویژگی‌های زیر منجر به صرفه‌جویی در وقت خوانندگان می‌شود:

  • مثال‌محور و پروژه‌محور هستند. در اغلب کتاب‌ها، برای آموزش مفاهیم پیچیده، از مثال‌های ساده و روان استفاده می‌شود تا خواننده به جای فکر کردن به خود مسأله، به مفهوم موردنظر تمرکز داشته باشد.
  • جامع و کامل هستند. سعی شده است در تولید کتاب‌ها به تمام جنبه‌های یک موضوع خاص پرداخته شود. به عنوان مثال، کتاب "برنامه‌نویسی به زبان C " یکی از مهمترین و جامع‌ترین منابع در حوزه‌ی برنامه‌نویسی به زبان C است که چندین بار ویرایش شده است. به عنوان مثالی دیگر، زبان برنامه‌نویسی C++ یکی دیگر از منابع جامع و کامل در حوزه‌ی برنامه‌نویسی است که شما را بی‌نیاز از منابع دیگر می‌کند.
  •  ساختاری آموزشی دارند. در یادگیری موضوعات مورد علاقه، مهمترین نکته، رعایت تقدم و تأخر مطالب است که با ساختاردهی منظم کتاب حاصل می‌شود. یکی از امتیازات کتاب‌های این انتشارات، وجود ساختار آموزشی مناسب است که باعث صرفه‌جویی در وقت خوانندگان می‌شود.
  • خوانا و قابل فهم هستند. کتاب‌های انتشارات علوم رایانه عمدتاً توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی معتبر نوشته و یا ترجمه می‌شوند و در نتیجه از قابلیت خوانایی خوبی برخوردار هستند.
  • ساده و روان، مختصر و مفید هستند. در تألیف کتاب‌ها در انتشارات علوم رایانه سعی شده است مطالب ساده و روان باشند و در عین حال، عاری از گزافه‌گویی و افزونگی باشند. علاوه‌براین، مطالب مرتبط به صورت ترتیبی ارائه می‌شوند.

معرفی تعدادی از محصولات انتشارات علوم رایانه   

 

2

 

 

 

انتشارات علوم رایانه محصولات متنوعی دارد که تعدادی از آن‌ها را در این‌جا معرفی می‌کنیم.

1. برنامه‌نویسی به زبان C 

این کتاب یکی از جامع‌ترین کتاب‌ها در این حوزه محسوب می‌شود که سال‌ها در دانشگاه‌های سراسر کشور به عنوان منبع درسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کتاب در 652 صفحه، 22 فصل و 2 پیوست ارائه شده است.

 

2. برنامه‌نویسی به زبان C++ 

این کتاب یکی از منابع اصلی در حوزه آموزش C++ محسوب می‌شود که در اکثر دانشگاه‌های کشور به عنوان منبع درسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زمان نوشتن این مقاله، این کتاب در ویراست ششم خود به سر می‌برد که شامل 566 صفحه، 16 فصل و 1 پیوست می‌باشد.

 

3. برنامه‌نویسی به زبان جاوا 

این کتاب که در زمان نوشتن مقاله در ویراست سوم خود به سر می‌برد، در سال 1402 منتشر شد و جدیدترین فناوری‌ها در جاوا را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. این کتاب در 508 صفحه، 15 فصل و 1 پیوست منتشر شده است.

 

4. آموزشChatGPT  در 30 روز 

این کتاب در سال 1402 منتشر شد که شامل 146 صفحه و 6 فصل می‌شود. خواننده با مطالعه‌ی این کتاب با فلسفه‌ی وجودی ChatGPT ، نصب آن و ایجاد حساب کاربری در ChatGPT آشنا می‌شود، یاد می‌گیرد که در ChatGPT از نقش‌هایی مثل برنامه‌نویس، وکیل و غیره استفاده ‌کند، مقالات علمی تولید ‌کند و برای مصاحبه‌های شغلی آماده شود. این کتاب را از لینک www.olomrayaneh.net  تهیه کنید.

 

5. درآمدزایی با ChatGPT  

کتاب حاضر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه‌ی مدل‌های زبانی است که شامل 86 صفحه و 10 فصل می‌شود. خواننده با مطالعه این کتاب یاد می‌گیرد که از طریق شبکه‌های اجتماعی برای محصولات خود بازاریابی کند، از ChatGPT برای برنامه‌نویسی در زبان‌های مختلف استفاده کند، رژیم غذایی تهیه کند، ویدیوهای یوتیوب تولید کند، پست‌های وبلاگ با تمرکز بر بازاریابی تولید کند و خدمات ترجمه‌ی متون به زبان‌های مختلف را انجام دهد.

6. کاربردChatGPT  برای یادگیری ماشین با پایتون 

خواننده با مطالعه‌ی این کتاب یاد می‌گیرد حساب کاربری در ChatGPT ایجاد کند، با کتابخانه‌هایی مثل نام‌پای، پانداس، Matplotlib ، مدل کراس، تنسورفلو و سایکیت ـ لرن کار کند و متن‌ها را پردازش کند. علاوه‌براین، می‌تواند مدل‌های یادگیری ماشین را با پایتون بسازد، مدل‌های دسته‌بندی را ایجاد کند، یادگیری عمیق، مدل‌های مولد، یادگیری انتقالی و یادگیری فعال را با ChatGPT انجام دهد.

 

7. بینایی کامپیوتر با پایتون (نظریه‌ها و کاربردها) 

این کتاب در 232 صفحه، 10 فصل و 3 پروژه‌ی عملی نوشته شده است. خواننده با مطالعه‌ی این کتاب متوجه می‌شود که کامپیوتر چگونه می‌بیند و کتابخانه‌های پایتون برای بینایی کامپیوتر را یاد می‌گیرد. پی می‌برد که کامپیوتر چگونه ویدیوها را می‌بیند، توانایی شناسایی چهره‌ها را پیدا می‌کند، می‌تواند چشم‌ها، لب‌ها و بینی‌های انسان را با کامپیوتر تشخیص دهد، اشیای اطراف را شناسایی و نیز وضعیت آب و هوا را شناسایی کند.

 

8. آموزش گام به گام جنگو (طراحی وب‌سایت با پایتون) 

این کتاب در 364 صفحه و 15 فصل ارائه شده است. خواننده با مطالعه این کتاب فریم‌ورک‌ها را می‌شناسد، ساختار پروژه را در جاوا یاد می‌گیرد، مدل‌ها را در جنگو به کار می‌گیرد؛ در جنگو با پایگاه‌های داده ارتباط برقرار می‌کند، دیدها را می‌شناسد و به کار می‌گیرد، قالب‌ها را می‌شناسد و به کار می‌گیرد، مدیریت سایت را به طور کامل در جنگو انجام می‌دهد. علاوه‌براین، فرم‌های ورود اطلاعات را ایجاد و اعتبارسنجی می‌کند، با ادمین در جنگو، سایت را مدیریت می‌کند و با پایگاه‌های داده‌ی MySQL، PostgreSQL و MariaDB کار می‌کند.

 

9. هوش مصنوعی (رهیافتی نوین) ـ جلد 1 

این کتاب در 460 صفحه و 11 فصل ارائه شده است. خواننده با مطالعه این کتاب با مفهوم هوش مصنوعی، کاربرد و اثرات آن در زندگی بشر آشنا می‌شود؛ می‌تواند عامل‌های هوشمند را برای حل مسأله‌ها بنویسد، الگوریتم‌های جستجو و توابع ابتکاری را به کار گیرد و مسأله‌های بهینه‌سازی را حل کند. علاوه‌براین می‌تواند، نظریه بازی را برای حل مسأله‌ها به کار گیرد، از استنتاج‌ها در حل مسأله‌ها استفاده کند، با چگونگی حل مسأله‌های واقعی مثل مسأله‌ی گردشگری، طراحی VLSI، هدایت روبات، مسأله‌های مسیریابی و تعیین توالی در مونتاژ خودکار آشنا شود.

10. هوش مصنوعی با پایتون 

این کتاب در 548 صفحه و 23 فصل ارائه شده است. خواننده با مطالعه این کتاب با هوش مصنوعی، خانواده‌های یادگیری ماشین، ساخت عامل‌های عقلایی، حل کننده‌های مسأله‌های عمومی و ساخت مدل هوشمند آشنا می‌شود. انتخاب ویژگی‌ها و مهندسی ویژگی‌ها، دسته‌بندی و رگرسیون با یادگیری با نظارت، تحلیل پیشگویانه با یادگیری جمعی، شناسایی الگو با یادگیری بدون نظارت، سیستم‌های پیشنهادگر، برنامه‌نویسی منطقی، تکنیک‌های جستجوی اکتشافی، الگوریتم‌ها و برنامه‌نویسی ژنتیک، هوش مصنوعی، سیستم‌های تشخیص گفتار، پردازش زبان طبیعی، چت‌بات‌ها، تحلیل داده‌های متوالی و سری‌های زمانی، تشخیص تصویر، شبکه‌های عصبی، یادگیری عمیق با شبکه‌های عصبی پیچشی، شبکه‌های عصبی بازگشتی و سایر مدل‌های یادگیری عمیق، ایجاد عامل‌های هوشمند با یادگیری تقویتی از جمله مطالبی هستند که در این کتاب ارزشمند مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 

11. برنامه‌نویسی با زبان پایتون   

این کتاب در 380 صفحه، 13 فصل و 1 پیوست ارائه شده است. خواننده با مطالعه‌ی این کتاب می‌تواند پایتون را نصب کند، با ویژگی‌های اساسی پایتون، مفهوم شناسه، متغیرها، انواع داده‌ها، عملگرها، ساختار برنامه در پایتون، دریافت، پردازش و نمایش داده‌ها و تبدیل مبنای اعداد آشنا شود. ساختارهای کنترلی، توابع و ماژول‌ها، سازمان‌دهی و پردازش داده‌ها با آرایه‌ها، پردازش لیست‌ها و تاپل‌ها، پردازش رشته‌ها، دیکشنری‌ها و مجموعه‌ها، کلاس‌ها، وراثت، چندریختی و اداره کردن استثناها، پردازش فایل‌ها و ماندگاری داده‌ها، طراحی واسط کاربری و گرافیک، برنامه‌نویسی همروند و چندریختی، شبکه‌بندی در پایتون، کار کردن با فایل‌های اکسل (کتابخانه Pandas) و پایگاه داده در پایتون، از موضوعاتی است که در این کتاب مورد بحث قرار می‌گیرد. ارائه مثال‌های متنوع برای درک موضوعات، از ویژگی‌های بارز این کتاب است.

 

با توجه به این که تعداد محصولات انتشارات علوم رایانه زیاد و متنوع است، تشریح تمام آن‌ها در این مقاله نمی‌گنجد. لذا علاقمندان می‌توانند به لینک www.olomrayaneh.net  مراجعه کنند.

موفقیت‌ها و افتخارات انتشارات علوم رایانه

انتشارات علوم رایانه، پیشرو در نولید کتاب‌های باکیفیت دانشگاهی و با محتوای عالی است. در همین راستا، چندین افتخار در طول فعالیت از سال 1375 نصیب این انتشارات شده است:

  • ناشر برتر کشور و دریافت لوح تقدیر از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
  • غرفه‌ی برتر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و دریافت جایزه از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران
  • ناشر برتر استان مازندران و دریافت لوح تقدیر از مدیر کل محترم استان مازندران

سخن آخر   

هدف انتشارات علوم رایانه ارائه محصولات جدید و با کیفیت در سریع‌ترین زمان ممکن است. پشتیبانی سریع و پاسخگویی به سؤالات خوانندگان از طریق سایت انتشارات علوم رایانه و تلفن 32360772-011 رمز حضور ما است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها