دی یونگ: توپ طلا باید به لیونل مسی برسد

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا مدعی شد آنها فردا شب مقابل دورتموند پیروز خواهند شد.

دی یونگ: توپ طلا باید به لیونل مسی برسد

بارسلونا فردا شب در دیداری تعیین کننده در نوکمپ میزبان دورتموند خواهد بود و پیروزی در این دیدار به منزله قطعی شدن صعود و صدرنشینی است. فرانکی دی یونگ در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و تاکید کرد از انتقال به بارسلونا رضایت کامل دارد.

فرانکی دی یونگ گفت: "من واقعا از بازی کردن برای بارسلونا لذت می برم و حضور در این تیم که فوق العاده است. ما در لیگ قهرمانان این فصل در سخت ترین گروه قرار داریم. بدیهی است که می توانیم بهتر عمل کنیم، اما شرایط آنقدرها هم که برخی می گویند بد نیست.

من از آمدن به بارسا پشیمان نبوده و بسیار خوشحالم که اینجا هستم. پیروزی مقابل دورتموند برای ما اهمیت زیادی دارد، زیرا سه امتیاز این دیدار به منزله قطعی شدن صدرنشینی ما خواهد بود. بارسلونا می تواند بهتر از این هم بازی کند و ما همیشه در رابطه ا این مسئله با یکدیگر صحبت می کنیم. هیچ دیدار وجود ندارد که شما د آن هیچ اشتباهی نکنید. من تصور می کنم مقابل دورتموند بازی خوبی ارائه خواهیم داد و پیروز می شویم. در بارسلونا همه بازیکنان خیلی به من کمک کرده اند اما اگر مجبور باشم از یک نفر نام ببرم، سرخیو بوسکتس را می گویم.

وقتی در بارسا حضور دارید رقابت برای حضور در ترکیب طبیعی است. بارسلونا هافبک های خوبی در اختیار دارد و من سعی می کنم تمام تلاش خود را انجام دهم. من نیازی به استراحت کردن ندارم و علاقه دارم در تمام بازی های بارسلونا بازی کنم. پست من نیز برایم مهم نیست و بهتر است در این مورد از سرمربی سوال کنید.

برنده توپ طلا؟ برای من لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است و او یک فصل خارق فوق داشته است و باید برنده این عنوان شود."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها