کیه‌لینی رئال مادرید را به دزدی متهم کرد

مدافع یوونتوس در رابطه با توپ طلای سال گذشته رئال مادرید را به دزدی متهم کرد.

کیه‌لینی رئال مادرید را به دزدی متهم کرد

جورجو کیه‌لینی که مراسم بهترین‌های فصل سری آ ایتالیا شرکت کرده بود یک جمله جنجالی در رابطه با توپ طلا گفت. مدافع یوونتوس که به دلیل آسیب دیدگی پیش از فوریه به میدان نخواهد رفت، درباره مراسم سال گذشته که لوکا مودریچ برنده شد گفت: برنده شدن مسی؟ دزدی واقعی سال گذشته اتفاق افتاد. رئال مادرید تصمیم گرفت که این جایزه به رونالدو نرسد و خیلی عجیب بود. تنها من این را نمی‌گویم، خیلی آشکار بود. اگر امسال رونالدو نبود باید ویرجیل فان‌دایک برنده این جایزه می‌شد و در سال ۲۰۱۸ آنتوان گریزمان یا پل پوگبا.

اظهارات تند مدافع ایتالیایی ادامه داشت و او اظهار کرد: مودریچ بهترین فصلش را سپری نکرد. آن سال رونالدو بود یا کسی که با فرانسه قهرمان شده بود. توپ طلای سال گذشته تنها یک نشانه از مادرید بود. این باشگاه نمی‌خواست رونالدو این جایزه را به دست آورد چون دیگر بازیکن این تیم نبود.

کیه‌لینی از نتیجه نهایی توپ طلا ۲۰۱۹ انتقاد نکرد و گفت: همه فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتند. مانند این بود که میان رافائل نادال و راجر فدرر باید یکی انتخاب می‌شد. انتخاب خیلی سخت بود اما ما در یوونتوس امیدوار بودیم یکی از آنها را داشته باشیم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها