مشکل جدی برای رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید برای ایجاد تعادل در تراز مالی خود باید 200 میلیون یورو درآمدزایی داشته باشد.

مشکل جدی برای رئال مادرید

رئال مادرید در پنجره نقل و انتقلاتی زمستانی 350 میلیون یورو برای جذب بازیکنانی نظیر ادن هازارد، لوکا یوویچ، ادر میلیتائو، فرلان مندی و رودریگو گوئس هزینه کرد. آن ها همچنین با فروش مارکوس یورنته، کیلور ناواس، رائول دی ماتئوس و تئو هرناندز توانستند مبلغ 150 میلیون یورو درآمدزایی داشته باشند.

اختلاف 200 میلیون یورویی ایجاد شده بین خرید و فروش رئال مادرید باعث ایجاد نگرانی در سران این باشگاه شده است چرا که این موضوع می تواند محرومیت هایی را در پی داشته باشد. در قوانین یوفا آمده است که حداقل اختلاف بین خرید و فروش باید حداکثر 100 میلیون یورو باشد و همین موضوع نشان می دهد که رئال مادرید ملزم به انجام اقداماتی است و پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه بهترین فرصت برای این اتفاق است.

همه این ها اما به این معنی نیست که رئال مادرید نمی تواند بازیکن دیگری جذب کند بلکه نشان می دهد که اولویت لوس بلانکوس در ابتدا درآمدزایی است. رئال مادرید در چند سال اخیر قصد داشته که هزینه های خود را کاهش دهد و جذب بازیکنانی نظیر وینیسیوس جونیور و رودریگو گواه این موضوع است. با این وجود در ژانویه ممکن است که هر اتفاقی رخ دهد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها