واکنش بسیار تند حسین شمس به حرف‌های ناظم‌الشریعه/ کار شما از جرم و جنایت بدتر است!

پیشکسوت و مربی فوتسال به مصاحبه ناظم الشریعه که گفته بود جرم و جنایت نکرده‌ایم واکنش نشان داد.

واکنش بسیار تند حسین شمس به حرف‌های ناظم‌الشریعه/ کار شما از جرم و جنایت بدتر است!

شمس امروز در برنامه صبح‌گاهی شبکه سه میهمان سعید اکبری بود و در مهم‌ترین بخش صحبت‌هایش گفت: ما همه تایم‌های دوم را باختیم و این چیزی نیست که بشود کتمان کرد و ربط داد به تعداد بازی کمتر. ما اگر یک تیم جوان را برده بودیم و میانگین سنی‌مان زیر سی سال بود، مطمئن باشید همه تایم‌های دوم را می‌بردیم؛ مخصوصا بازی با تیم قزاقستان که واقعا می‌توانستیم بازی دو بر صفر برده را وقتی آنها پنج خطا کردند به چهار-هیچ تبدیل بکنیم ولی نشد.

او در واکنش به حرف‌های ناظم الشریعه که گفته بود "حذف شده‌ایم جرم و جنایت که نکرده‌ایم" گفت: البته بچه‌ها و کادرفنی زحمات‌شان را کشیده‌اند اما ما باید فردا مقابل آرژانتین بازی می‌کردیم؛ ضمن اینکه وقتی می‌پرسیم چرا اینجوری شد و مردم ناراحتند می‌گویند مگر جرم و جنایت کردیم! کار شما از جرم و جنایت بد تر است ما دو سه نسل را سوزانده‌ایم؛ شش سال است تیم‌مان دست نخورده و جلوی چشم مردم این باخت مفتضحانه را آورده‌ایم و به جای اینکه عذرخواهی کنند مرتب شاخ و شانه می‌کشند.

او ادامه داد: البته علیرضا صمیمی عذرخواهی کرد اما آنهایی که باید این کار را نمی‌کنند. به نظرم یک عذرخواهی بکنند و مردم می‌پذیرند و در ادامه این کارها را تکرار نکنند. اگر هم کس دیگری آمد همه باید کمکش کنیم.

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا مطالب آقای شمس عین واقعیت است خیلی از بازیکنان تو زمین تکون نمی خوردن نشون میداد که بریده اند

  • سلامی
    0

    من حدود 49سال فوتبال بازی کرده و دیده ام،از شش سالگی،،،تجربه ناچیزی دارم و گفته ام،دروازه بانی کهدر موقع خطر روی دروازه اش روی زمین بنشیند،کارش که تمام هیچ فوتبالش هم به پایان رسیده و میبایست از دنیای فوتبال خدا حافظی کند،،چه داخل سالن و چه زمین چمن،،این مطالب را چندین بار گفته ام،،

  • حمید رضا
    0

    اول مسائل مالی مهم است بعد تدارکات تیم و دیدار دوستانه سوم جوانگرایی و بعد مربی و بازیکنان همه باخت تیم به مربی ارتباط نداره

  • جمال
    0

    دقت کردید ناظم الشریعه در سالن ورزشی با کت و شلوار ( لباس رسمی ) بود ولی در مصاحبه زنده در مقابل میلیون ها بیننده تلویزیونی با لباس راحتی ( اسپورت) بود این است الگو برداری از غرب .

  • مهدی پورجعفری
    0

    سلطان شمس سالاری بخدا

  • موسی
    0

    اقای شمس از کجا می سوزی تو خودت چه کار کردی

  • جواد
    0

    شمس اگه بشه مربی تیم ملی فوتسال ،درکمترازیک سال توانمندیهای تیم ملی رو،درحد واندازه های تواننمندی های سالمندان محترم کهریزک تنزل میده .

  • حامد
    0

    شمس با عقده بازی، شمسایی را سوزاند و نگداشت که بازی کند و گرنه الان شمسایی آقای گل فوتسال بود

  • ناشناس
    0

    بنده با آقای شمس از نزدیک کار کردم و ایشون از دلسوزان فوتسال کشور هستند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها