بدشانس مثل مدافع گلزن استقلال

محمدحسین مرادمند مدافع استقلال، یک بار دیگر با بدشانسی مواجه شد.

بدشانس مثل مدافع گلزن استقلال

محمدحسین مرادمند که در فصل جدید به یکی از مهره های قابل اتکای تیم جواد نکونام تبدیل شده است و جواد نکونام از او به عنوان فرمانده و نظم دهنده خط دفاعی استفاده می کند چند هفت است گرفتار بدشانسی هایی از قبیل محرومیت و مصدومیت شده است.

مرادمند که فصل پیش یکی از خوب های استقلال ساپینتو بود و از زمانی که به بازیکن فیکس تبدیل شد با پرواز های بلندش محوطه جریمه تیم های حریف را نا امن کرده بود و هر بازی باید گلزنی می کرد در تیم جواد نکونام هم این عادت را ترک نکرده و هر بار که برای ضربات آزاد به محوطه جریمه حریف می رود لرزه به اندام مدافعان حریف می اندازد و از حضورش در محوطه جریمه تیم حریف هر لحظه بوی گلزنی استشمام می شود.

مرادمند ولی از فصل پیش خشن تر شده  و فقط تا هفته ۹ چهار کارت زرد دریافت کرده که این یعنی درگیری اش با بازیکنان حریف بیش‌از تمامی بازیکنان دیگر استقلال بوده. مرادمند دو کارت زرد را در یک بازی در هفته ۷ کسب کرد زمانی که تنش در ورزشگاه آزادی میان او و مرتضی تبریزی به اوج خودش رسیده بود مرادمند دو کارت در یک نیمه دریافت کرد و از بازی با کارت قرمز اخراج شد.

مرادمند بعداز گذراندن محرومیت یک جلسه ای مقابل تراکتور باز به ترکیب اصلی استقلال بازگشت اما شانس با مدافع آبی ها یار نبود و در نیمه دوم بازی مقابل تراکتور مصدوم شد و به اجبار از زمین بازی خارج شد تا اینبار مصدومیت مانع بازی کردن او در قلب خط دفاع استقلال باشد.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها