مسئول قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) قزوین:

بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین در صورت تامین اعتبار ۲.۵ ساله ساخته می‌شود

مسئول قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در پروژه‌های بیمارستانی گفت: اگر اعتبار و بودجه لازم برای احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین تامین شود، این بیمارستان ظرف ۲.۵ ساله ساخته شده و بهره‌برداری خواهد رسید.

بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین در صورت تامین اعتبار ۲.۵ ساله ساخته می‌شود

امیرمحمد نوری درباره نحوه اجرای طرح ساخت و تکمیل بیمارستان 700 تختخوابی قزوین اظهار داشت:‌ این پروژه به صورت 30-70 اجرا خواهد شد یعنی 30 درصد از بودجه پروژه به صورت نقدی در اختیار قرارگاه خاتم قرار خواهد گرفت و 70 درصد مابقی هم از طریق تهاتر املاک تامین خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که اجرای پروژه چه زمانی آغاز خواهد شد گفت: شروع پروژه بیمارستان 700 تختخوابی در اختیار مسئولان ارشد استان قزوین است و هر زمانی که مسئولان استان به جمع‌بندی برسند، ساخت بیمارستان یاد شده را آغاز خواهیم کرد.

نوری اضافه کرد: در حال حاضر پیمانکار قبلی پروژه از طریق مواد 46 یا 48 از پروژه بیمارستان 700 تختخوابی خارج شود که ماده 46 به معنای این است که پیمانکار قصور کرده و بعد از 3 اخطار کتبی توسط کارفرما باید با پرداخت ضرر و زیان از پروژه اخراج شود اما در ماده 48 ضمن عقد تفاهم‌نامه بین پیمانکار و کارفرما، خرج‌کرد پیمانکار به او پرداخته شده و پیمانکار از پروژه خارج می‌شود.

نماینده قرارگاه خاتم در پروژه بیمارستان 700 تختخوابی قزوین با یادآوری اینکه قرارگاه از 8 ماه پیش آمادگی تکمیل بیمارستان یاد شده را داشت گفت: در آن زمان به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم وارد پروژه شویم اما از امروز در صورت تصمیم مسئولان ارشد استان قزوین می‌توانیم وارد پروژه شده و کار تکمیل این ابربیمارستان را از سر بگیریم.

نوری با بیان اینکه بیمارستان 700 تختخوابی قزوین جزو بیمارستان‌های بزرگ کشور است افزود: از آنجایی که کاربری این بیمارستان جنرال (عمومی) است و همه در بخش‌های درمانی قابلیت خدمات دارد، با توجه به ظرفیت بالای پذیرش و اسکان مریض می‌تواند بخش عمده مشکلات درمانی استان قزوین را برطرف کند.

وی با اشاره به عملکرد قوی قرارگاه خاتم در پروژه‌های بیمارستانی کشور گفت: برای نمونه بیمارستان فوق تخصصی پوست رازی تهران را در کمال تعجب همه پیمانکاران 3 ساله تکمیل کرده و به بهره‌برداری رساندیم به همین خاطر میزان رضایت‌مندی از اجرای پروژه‌های بیمارستانی توسط قرارگاه خاتم بالا است و میزان ورودی پروژه‌های ما در این حوزه بیشتر شده است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها