نویدکیا: من ترجیح می‌دهم ببازم تا مساوی کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی تیمش برابر استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

نویدکیا: من ترجیح می‌دهم ببازم تا مساوی کنم

محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با استقلال اظهار کرد: هفته قبل هم یک مسابقه بعد از بازی با نفت آبادان انجام دادیم، من مشکلی با باخت ندارم و مشکلم با مساوی است. خیلی تیم‌ها جام‌ها را به خاطر این از دست می‌دهند که ترجیح می‌دهند بازی‌ها مساوی شوند؛ اما من ترجیح می‌دهم ببازم تا مساوی کنم. فوتبال برد،  باخت و مساوی دارد؛ اما صرفا به این خاطر که تیمم را برای یک مساوی به میدان بفرستم، تاکنون چنین کاری نکرده‌ام.  امیدوارم در این فوتبال دیدگاهم عوض نشود  و همین روش هجومی را ادامه دهیم.  

او درباره بازی با استقلال گفت: همه می‌دانند بازی فوق العاده حساس و مهم است. با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم. تیم استقلال نفرات و ساختار خوبی دارد و فردا روز سختی است. آبی پوشان از نظر نفری و نوع بازی یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شوند و یکی از شانس‌های قهرمانی هستند.

آرامش استقلال باعث می شود کارمان سخت شود 

او درباره  این که فصل گذشته ۲ بار استقلال را شکست داده‌اند، گفت: به طور حتم بازی سختی داریم. این که استقلال را فصل گذشته ۲ بار برده ایم، دلیل نمی‌شود امسال هم همین گونه شود. شرایط متفاوت‌تر از پارسال است. هر طور که بخواهید حساب کنید تیم استقلال شرایط بهتری نسبت به فصل قبل دارد. به همین خاطر باید بگویم استقلال فصل گذشته کمی حواشی داشت، اما امسال با آرامش بیشتری کار می‌کند و ساختار بهتری دارد. این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند و باید بازی سنگینی انجام بدهیم.

نویدکیا درباره حضور مسعود ریگی در سپاهان و جدایی از استقلال و این که او چگونه فردا نمایش قابل قبولی مقابل این تیم خواهد داشت، گفت: می‌دانم جدایی ریگی  از استقلال برایش سخت بود؛ چون من خودم یک سپاهانی هستم، سال‌ها در این تیم حضور داشته ام. می‌دانم روزی اگر بخواهم مقابل سپاهان قرار بگیرم، کار سختی است. این مسائل شوخی ندارند و  باید با واقعیت‌ها زندگی کرد. در دنیای حرفه‌ای امروز این مسائل حل شده اند. باید رو به جلو نگاه کنیم و  روی تصمیماتی که گرفته‌ایم، پایبند باشیم.

اگر VAR باشد با خیال راحت بازی می کنیم 

او درباره بیژن حیدری، داور بازی فردا گفت: تاکنون در مورد داوری حرف نزده‌ام و نمی‌خواهم باز هم در این باره صحبت کنم. باید بگذاریم کارشان را انجام دهند. ممکن است جا‌هایی به ضررمان و جایی هم به نفعمان باشد که این قانون فوتبال است. اما اگر VAR باشد با خیال راحت همه کارشان را انجام می‌دهند.  شاید در یک یا ۲ بازی هم در داوری متضرر شده باشیم؛ اما دلم نمی‌خواهد درباره  این مسائل صحبت کنم.

فشاری از طرف باشگاه سپاهان روی من نیست 

سرمربی سپاهان درباره  این که هفته گذشته در مورد فشار روی خود و تیمش صحبت کرده و گفته بود اگر فرد دیگری بهتر است را به جای او بیاورند، گفت: بگذارید یک بار دیگر این مسئله را باز کنم. فکر می‌کنم از صحبت‌هایم اشتباه برداشت شد. فشاری از طرف کارخانه، باشگاه و هواداران روی من وجود ندارد، اما موضوع این جا است که من می‌خواهم ذهنیت بازیکنان و دیدگاه خودم را بیان کنم.

برای حرفه ای شدن باید هر سال در آسیا باشیم 

نویدکیا تصریح کرد:  این که صرفا هر سال از ابتدای سال فشار بیاوریم که تیم باید قهرمان شود، این‌ها بیش از حد به بازیکنان فشار می‌آورد. ابتدا باید به ثبات برسیم و بعد بتوانیم سال‌ها پشت سر هم در آسیا باشیم.‌ باید با این دید به مسابقات برویم که هر سال در آسیا باشیم، آن موقع تبدیل به یک تیم حرفه‌ای می‌شویم.  

ما از لحاظ فنی به تیم گل گهر باختیم 

سرمربی سپاهان درباره شکست سپاهان مقابل گل گهر و شکایت استقلال از بازیکن گابنی گل گهر و این که نظر او در مورد این مسئله چیست، گفت: از روز اول با مسئولان باشگاه در این مورد صحبت کردم که من فقط مسئول فنی هستم. ما به گل گهر باختیم و بحثی در آن نیست. اگر باشگاه  سپاهان دیدگاه دیگری دارد و می‌خواهد اتفاقات رخ داده را پیگیری کند، حق طبیعی و قانونی است و به من ارتباطی ندارد؛ اما این موضوع را هم باید بگویم. چرا بازی مس رفسنجان و پدیده ۳ بر صفر شده است؟ به طور حتم تخلفی رخ داده که چنین رایی صادر شده است. اگر واقعا تخلف بوده است، مراجع ذی ربط باید در این مورد صحبت کنند و تصمیم می‌گیرند.  

او درباره این که بازی با پرسپولیس در اراک قرار است برگزار شود، اما اگر در اصفهان یا تهران برگزار می‌شد جذاب‌تر بود، گفت: طبیعی است که بازی در تهران و اصفهان جذابتر است، اما این تصمیمی است که کمیته انضباطی گرفته و ما هم تبعیت می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • پرسپولیسیم
    0

    آقای محرم نوید کیا بهت احترام قائلیم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها