حرف‌های جنجالی محمد دادکان درباره عدم ورود زنان به ورزشگاه/ چرا این قدر زن روسپی ایرانی در دبی و ترکیه است؟

محمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال حرف‌های جنجالی درباره عدم ورود زنان به ورزشگاه مطرح می‌کند.

حرف‌های جنجالی محمد دادکان درباره عدم ورود زنان به ورزشگاه/ چرا این قدر زن روسپی ایرانی در دبی و ترکیه است؟

تیم ملی ایران در شرایطی در آخرین بازی از مرحله انتخابی جام جهانی در مشهد از تیم لبنان پذیرایی کرد که اجازه ورود زنان به ورزشگاه در آن بازی داده نشد و از آن بدتر اینکه با زنانی که قصد داشتند این بازی را از نزدیک تماشا کنند، برخورد تندی شد.

راه ندادن زنان به ورزشگاه برای آن دیدار حواشی زیادی در پی داشت و حتی فیفا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال درباره این اتفاقات توضیح خواسته است. بسیاری از چهره‌های ورزشی، سیاسی و هنری بعد از آن حادثه و استقبال از زنان با اسپری فلفل، نسبت به این مورد واکنش‌های تندی نشان داده اند، ولی حالا محمد دادکان، رئیس سابق فدارسیون فوتبال، صحبت‌های جنجالی مطرح کرده و گفته اگر کسی از مسئولین دلش برای زنان ایرانی می‌سوزد باید به فکر آن‌هایی باشند که به دلیل کار نداشتن در ایران در کشور‌های همسایه روسپی‌گری می‌کنند.

محمد دادکان می‌گوید: «در مورد اتفاق اخیر باید بگویم تمام این‌ها دروغ است که زنان نباید وارد استادیوم شوند. دیگر از این صریح‌تر؟ همه این‌ها که می‌گویند دین گفته، فلان روحانی گفته، همه دروغ است. با دلیل می‌گویم و خودم هم حاضرم صدمه‌اش را بپذیرم. اگر شما یک ذره به یک خانم احترام می‌گذاری و منزلت زن را حفظ می‌کنی و دنبال دین هستی چرا این قدر زن روسپی ایرانی توی دبی و ترکیه است و یک نفر از شما صدایتان در نمی‌آید؟ این همه فحشا می‌شود، در همان مشهدی که زنان را راه ندادند استادیوم، کسی نمی‌آید از دین حرف نمی‌زند. اما اگر یک دختر بخواهد فوتبال ببیند دین می‌رود زیر سوال؟ همه دروغ است. همه بازی است. تو را به امام حسین بنویسید از قول من که اگر کسی به دنبال دین باشد وقتی می‌بیند این همه دختران جوان در دوبی و ترکیه هستند کاری می‌کند. من خودم چند بار دوبی و ترکیه رفتم. شما بروید ببینید در هتل‌های این کشور‌ها چه خبر است. من یک بار هم در تلویزیون گفتم که من در مسیر رفتن به سوییس در یک هتل در امارات نشسته بودم که دختر خانمی آمد و از من پرسید شما آقای دادکان هستید؟ پرسیدم شما هفت هشت نفر اینجا چه کار می‌کنید؟ همه بدون هیچ خجالتی به من گفتند بیزینس ما این است، چون زندگی مان نمی‌چرخد می‌آییم اینجا کار می‌کنیم. خب! تویی که دین داری و حرف و از خدا و پیغمبر می‌زنی چطور آنجا دلت نمی‌سوزد؟ چطور آنجا آبروی اسلام مطرح نیست که کار به این دختر‌ها بدهی نروند آن طرف؟ برای آمدن دختران به استادیوم به دین شما فشار آمد؟ همه به خاطر این است که برای مردم هجمه‌ای درست کنند و یک سرگرمی بسازند. به راحتی با این حرکت چند روز است در داخل و خارج شده بحث اینکه زنان را راه نمی‌دهند استادیوم. اصلا این بحثی است که درست شود؟ همه چیز با برنامه است.»

منبع: اعتماد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 30
  • غلام
    8

    آقای دادکان دست این جماعت برای مردم رو شده. مردم آرزوی مرگ اینا رو دارن.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      39

      من هم میگم آقای دادکان دست تو و برای مردم رو شده. ژست مخالفت با حکومت نگیر که گذشته تو و پدرت یک چیز دیگر را می گوید. تو هم مثل زیبا کلام و تاج زاده و حیاتی و علی دایی و آذری جهرمی ی مشت سوپاپ اطمینان بی همه چیز هستید. این هیاهو و جنجال درست کردن جریان رفتن زنان به استادیوم مردان و موتورسواری زنان هم برای منحرف کردن اذهان عمومی کار خودتون بود.

  • ناشناس
    5

    دمت گرم

    نظرات شما -
    • داروغه ناتینگهام
      1

      اون کسی که جلوی ورود خانمها به ورزشگاه مشهد را گرفت همان کسی نیست که پیشنهاد داده بود خانمهای مشهدی صیغه عراقیها بشوند؟؟

  • 3

    حرف حساب اینه

  • 2

    واقعا حرفت سند

  • قشرمحروم
    0

    حرفاش عین حقیقت جامعه امروز ایران هست. تمام حرکات داخل کشور نه از روی دلسوزی وغم دین هست بلکه برای گرفتن امتیاز وپول هستش وگرنه چرا مبارزه جدی با فقر وبی عدالتی ورشوه خواری ورانت وریا کاری ودزدیهای کلان از بیت المال وربا خواری بانکها واختلاس وحق کشی ها و صدها جرم و گناه دیگر صورت نمیگیرد .جرات دارن برن با صاحبان زر و زور واختلاسگران ورانت خواران روبرو بشن چون اینها براشون هزینه داره حاضر نمیشن برای دین هزینه کنند.

  • ایرانی
    20

    آقای دادکان عزیز ! آبرو و عزت و سربلندی بانوان عزیز سرزمینمان برای هر ایرانی اهمیت دارد. ولی چرا شما همه مشکلات رو سر دین و اعتقادات اسلامی آوار می کنید. آقا ربطی به دین نداره ولی آیا خود شما می تونید در محیط خاص ورزشگاه ها ، شان و منزلت بانوان رو حفظ کنید. ورزشگاه که دانشگاه نیست که همه فرهیخته باشند و رفتارهای مناسب وجود داشته باشه. بعضا در ورزشگاه ها حرف هایی زده می شه یا رفتاری می شه که حتما در شان حضور بانوان عزیز سرزمینم نیست. آیا شما قول می دهید این رو مدیریت کنید.
    در ضمن آقای دادکان داری نسنجیده حرف می زنی و حرفات اهانت به بانوان با شخصیت ایران عزیز می باشد. شما باید توضیح بدهید و اثبات کنید چند نفر از این روسپی هایی که فرمودید به خاطر نان شب تن به این خواری داده اند. به بانوان عزیز و با متانت و حیای سرزمینت اهنت نکن!!!

  • داور
    0

    این آقایان دین را وسیله حکومتشان قرار داده اند .والا کاری به دین خودت و پیغمبر ندارند .فقط حکومت بکنند

  • ناشناس
    0

    احسنت به شما اقاي دادكان .. كاش به اصطلاح اسطوره هاي فوتبالي هم همين نظر شما رو ميدادن تا شايد بيشتر شنيده بشه نه كه سوار موج بشن

  • سامان بیگ
    0

    درود بر شرفت آقای دادکان

  • ناشناس
    0

    اینا جیبشون پر باشه هم کی هرچی سرش بیاد عین خیالشونم نیست

  • مش جمعه
    0

    درود به شرفت. این حرف میلیون ها ایرانی هست.

  • ناشناس
    1

    خدا پدرتو بیامرزه حرف حساب میزنی👏👏دقیقا اینا واسه اینه مارو سرگرم کنن

  • ناشناس
    3

    تعارف که نداریم...این حکومت زن ستیز است...حالا می خواهد حضور در استادیوم باشد...روسپیگری در ترکیه و دبی باشد...صیغه بازی در مشهد و قم باشد...عدم اقدام در برابر خشونت خانگی باشد...حجاب اجباری باشد و هزاران مثال دیگر...

  • محمد گلکار خوزانی
    3

    باسلام
    صحبت های ایشان کاملا درست است و کسی مخالف ورود زنان به ورزشگاه ها نیست مشروط شان و مرتبت زنان را رعایت کنند.

  • ناشناس
    17

    علل روسپیگری زنان بیشتر ناشی از عدم تربیت صحیح خانوادگی و دینی، فقر اقتصادی و فرهنگی و سرخوردگی اجتماعی است!

  • محمد گلکار خوزانی
    11

    باسلام
    درست و صحیح گفتند هر چند که هیچ کس مخالف ورود زنان به ورزشگاه ها نیستند مشروط بر اینکه شان و جایگاه زن را رعایت کنند.
    هیچ مذهبی با بی بند باری موافق نیست.

  • ...........
    5

    آقای دادکان براستی فقر فحشا می آورد یا ثروت باد آورده که از راه چپاول و دزدی و فساد بدست می آید؟ کمتر حرفهای مضحک بزنیم که اگر فقر فساد و فحشا را باعث می شد بایستی همه کسانی که زیر خط فقرند به فساد می افتادند منصفانه بروید و آمار بگیرید . زیرا معتقدم درصد افراد متمولی مفسدی که به فساد رو می آورند بسیار بیشتر است زیرا لقمه حرام خورده اند یک زمانی فیلم فقر و فحشا را آقایی ساخت دختر خانمها تو فیلم می گفتند چون دلمان می خواد مثل دیگران ماشین و گوشی و ...... مثل بقیه داشته باشیم دنبال این کار اومدیم فقیر صورتش را با سیلی سرخ می کند رنج می کشد بی عرضگی برخی مسئولین را تحمل می کند ولی دست به فحشا نمی زند آمدن دختران سرزمینمان به ورزشگاه نیز مطابق موازین شرعی و قانونی حرف بی جایی نیست و مقایسه این عزیزان با دختران دوبی و ترکیه که شما را ملاقات کردند امری بسیار ناپسند و از سر نفهمی و کج فهمی و شاید از سر ....... است.
    زنده باد ایرانی ، زنده باد دختران و پسران پاک سر زمینم ایران

    نظرات شما -
    • 1

      زنده باد

  • ناشناس
    9

    من دخترانی را می شناسم که روزی ۱۰ ساعت به عنوان ویزوتور کالا و برای کسب یه لقمه روزی حلال در سطح این شهر راه می روند جناب دادکان... آیا این دختران نمی توانستند در ازای مبالغ آنچنانی شرف انسانی خود را به فروش بگذارند؟ قطعن اگر می خواستند می توانستند اما تفاوت آدمها با هم را از نحوه رفتارشان می توان دید...در ضمن اتفاقات مشهد شرم آور ، ضدبشر و باعث خجالت هر انسان آزاده ای است

  • مشهدی
    0

    درود به شرفت مرد.

  • ناشناس
    0

    طلبه هادرایران،طالبان درافغان وای به حال مردم.

  • مودب
    7

    سلام اصلا شما همه چیزو باهم قاطی کردی که حرف خودتو به کرسی بنشونی این که زنان یادختران ایرانی اونور اب چنین کارهایی می کنند بر می گرده به بی شرافتی وپست فطرتی خودشون اگه توایان کارنیستکه من تااین حد قبول ندارم انطرف کشورهایی که شما فرمودید که کار شرافتمندانه هست اینها زنان هرزه وراحت طلبی هستند که نه تنهاازایران بلکه ازتمام دنیا مثل امریکا وفرانسه بااینکه درکشورهایشان کاربفوریافت می شود تن به این کارها میدهند دررژیم گذشته بطورعلنی درشهرهای بزرگ وجود داشت درایران مازنانی پاک سرشت زندگی می کنند که باوجود تمام مشکلات شب سرگرسنه بربالین می گذارند وازارزوههای خود میگذرند تاهیچ لکه ننگی بردامنشان ننشیند پس شما اگر هم میخواهید مثالی بزنید باتوجه به عمر وتجربه ای که دارید مثالی عامه پسند بزنید

  • دعای اول ماه
    0

    دروغ سقف دارد و روزی آن سقف فرو خواهد ریخت .امروز سقف دروغ فرو ریخته است و مردم خود را بامشتی دروغگو روبرو میبینند .بی هنرانی که با چنگ انداختن به توهمات خود به جنگ نصفی از جمعیت کشور رفته اند.منم اگر الکی صاحب دریایی از ثروت شده بودم داستانها برای تحمیق توده نفهم میساختم.

  • حجت الاسلام پناهیان
    1

    آقای دادکان خیلی دور نرو ، ترکیه و دبی چرا ؟ توی همان مشهد مگر ندیدی که چه تبلیغی میکردند روسپیان برای هم آغوشی با عربها و عراقی‌ها ؟ الان همین مزاحم تلفنی های کلاب هاوس را بشنوید که توی تهران زنان برای رابطه یک شبه تا پنجاه میلیون تومان طلب می کنند

  • محمود
    0

    حرف حق و درست جواب نداره. دمت گرم

  • تا
    11

    راضی میشی زن و دختر خودت برن استادیوم دادکان

  • حسین
    6

    آقای دادکان اون هتلی که رفتی هتل نبوده اشتباه رفتی

  • ناشناس
    0

    چرا بعضيها از حقيقت فرار مكنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها