وضعیت مبهم قاسمپور برای حضور در مسابقات جهانی صربستان

قهرمان کشتی آزاد جهان علیرغم روند درمانی مطلوب، اما حضورش در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

وضعیت مبهم قاسمپور برای حضور در مسابقات جهانی صربستان

مصدومیت کامران قاسمپور موجب شد تا نگرانی‌هایی در خصوص احتمال حضورش در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ بلگراد ایجاد شود، اما روند درمانی مطلوب و اظهار امیدواری دکتر کیهانی مبنی بر اینکه قاسمپور به رغم پارگی از ناحیه عضله کشاله می‌تواند نهایتاً تا یک ماه آینده تمرینات خود را از سر بگیرد، جامعه کشتی را به حضور دارنده ۲ مدال طلای جهان در صربستان خوشبین کرد.

از طرفی نیز امیرعلی آذرپیرا، آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال طلای امید‌های جهان، قرار است در یک وزن پایین‌تر و در وزن ۹۲ کیلوگرم در آخرین مرحله رنکینگ کشتی آزاد در مجارستان حاضر شود و به این ترتیب بار دیگر احتمال غیبت قاسمپور در رقابت‌های قهرمانی جهان قوت گرفت.

بر همین اساس محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی درباره آخرین وضعیت قاسمپور برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: کامران با تمریناتی که پزشک متخصص، مربی بدنساز و همچنین مربیان تیم ملی برای او در نظر گرفته‌اند به کارش در تیم ملی ادامه می‌دهد. امیدواریم به جهانی بلگراد برسد هر چند که هنوز حضورش ۱۰۰ درصدی نیست. به همین دلیل هم آذرپیرا با تصمیم کادرفنی به مسابقات مجارستان خواهد رفت تا در آنجا محک خوبی بخورد.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه نفر اول وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی خود کامران است، اما باز به طور قطع به یقین نمی‌توان گفت که آیا این کشتی‌گیر شاخص به مسابقات جهانی می‌رسد یا خیر که در نهایت با نظر پزشک حاذق و همچنین کادرفنی این موضوع مشخص خواهد شد.

منبع: میزان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    آرزوی بهبودی عاجل داریم پهلوون عزیز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها