۵ ورزشگاه‌ مجوز حضور زنان را گرفتند

زنان در هفته نخست لیگ برتر می‌توانند در سه دیدار از جمله دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه‌ حضور داشته باشند.

۵ ورزشگاه‌ مجوز حضور زنان را گرفتند

هفته نخست لیگ‌برتر ایران روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود و ۱۶ تیم لیگ‌برتری به طور رسمی وارد لیگ بیست‌وسوم خواهند شد. طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده و نامه‌نگاری‌های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در هفته نخست شاهد حضور زنان در برخی از ورزشگاه‌های کشور خواهیم بود.

خبرنگار ما مطلع شد زنان فعلا می‌توانند در پنج شهر و ورزشگاه مختلف راهی ورزشگاه‌ها شوند که در هفته اول این امکان در سه بازی فراهم شده است:

گل گهر سیرجان - فولاد خوزستان

ورزشگاه شهید سلیمانی

پرسپولیس و آلومینیوم اراک

ورزشگاه آزادی تهران

سپاهان و تراکتور

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

منابع خبری به ما گفته‌اند ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز، نقش جهان اصفهان، شهدای فولاد اهواز، آزادی تهران و شهید سلیمانی سیرجان مجوز میزبانی از زنان را دریافت‌ کرده‌اند و سایر ورزشگاه‌ها مانند شهید وطنی قائمشهر نیز در تدارک فراهم کردن مقدمات اولیه و میزبانی از زنان هستند.

پیش از این محمدرضا کشوری‌فرد، سرپرست سازمان لیگ در نامه‌ای به مهدی تاج اعلام کرد که با توجه به تاکید AFC برای حضور زنان در دیدارهای لیگ‌برتر به منظور اعتبار بخشیدن به بازی‌ها، خواستار فراهم شدن شرایط لازم برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها شده بود.

62686269

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    هوراااا!بالاخره داریم برمی گردیم به 50 سال پیش که بانوان حق حضور در ورزشگاهها را داشتند!یعنی به هر کسی بگویی پیشرفت ما برگشت به 50 سال پیش است بهت در جا پناهندگی می دهند!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خب پنجاه سال پیش بیشتردختران ازتحصیل یا به دلایل مال ویافرهنگی محروم بودند، ایران بعدازانقلاب رتبه اول درهمسان سازی دختران وپسران درتحصیلات ابتدایی گرفت.
      مثلا کلاس های دبیرستان های دخترانه ۷یا۸نفربودند اما بتونندفوتبال ببیند البته همه خانواده ها اجازه حضوردخترانشون به ورزشگاه نمیدادند.
      درضمن برای ورزش زنان هم محدودیت بود یا باحجاب باشید یا ورزش کنید، یاباحجاب باشید یاحضوراجتماعی داشته باشید، یاباحجاب کنج خانه بشین ومنزوی باش یا... مگرمیشددخترباحجاب آن زمان استخر برود؟

    • خخخخ
      0

      کجای کاری
      پنجاه سال دیگه هم به پنجاه سال پیش برنمیگردیم
      تموم منابع و معادن ایرانو به باد دادن و زندکی و عمر دهه پنجاه شصت هفتاد هشتاد و نود و حالا چهارصدی ها سوخته و خاکستر شده
      اینا رو کی جوابشو میده؟

  • ناشناس
    0

    چرا پنج تا پس چند تا؟!

  • علی جان
    0

    این جماعت برگزارکننده خیلی زرنگند ،بلیط ها را آنقدر گران ونایاب وغیر قابل دسترس می کنند که قید حضور تو ورزشگاه را بزنند یا به یک عده خواص میفروشند تا صدای AFCهم بخوابه ،به همین راحتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها