نتایج کامل ایران در روز دوم بازی های آسیایی هانگژو/ ۲ مدال دیگر از زنان

دومین روز بازی های آسیایی با مدال نقره و برنز قایقرانی و دوچرخه سواری کوهستان ایران آغاز شد تا هر ۴ مدال کاروان را تاکنون زنان گرفته باشند.

نتایج کامل ایران در روز دوم بازی های آسیایی هانگژو/ ۲ مدال دیگر از زنان

دومین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو با مدال آغاز شد و قایقرانی و دوچرخه سواری ایران صاحب مدال شدند. فرانک پرتو آذر در دوچرخه کوهستان مدال برنز گرفت و قایقرانی صاحب مدال نقره شد.

در روز نخست نیز نمایندگان ایران موفق به کسب یک مدال نقره و یک برنز شدند که هر دو مدال روز نخست هم توسط زنان بدست آمد.

نتایج کامل روز دوم بازی های آسیایی هانگژو:

قایقرانی

در فینال A قایقرانی رویینگ یک‌نفره سنگین وزن مردان، امیرحسین محمودپور زمان ۷ دقیقه و ۲۳ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه را ثبت کرد و ششم شد. محمودپور به مدال نرسید.

در فینال قایقرانی رویینگ چهار نفره زنان، قایق ایران با ترکیب نازنین ملایی، مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل زمان ۶ دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۸۲ صدم ثانیه را ثبت کرد و دوم شد. به این ترتیب قایق ایران به مدال نقره رسید.

دوچرخه سواری

در رقابت دوچرخه سواری کوهستان زنان فرانک پرتوآذر در ماده کراس کانتری زنان زمان یک ساعت و ۴۲ دقیقه و ۴۴ ثانیه را ثبت کرد و سوم شد. او تاریخ سازی کرد و این اولین مدال دوچرخه‌سواری زنان ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی است. 

شمشیربازی

علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی و قهرمان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی بر خلاف انتظار با نتیجه ۱۵ بر ۸ شکست خورد و حذف شد.

محمد رهبری در مرحله یک هشتم نهایی بازیکن ژاپن را با نتیجه ۱۵ بر ۹ شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. محمد رهبری در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر ینگ هیو یان از چین با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ پیروز شد.

تکواندو

مهدی حاج موسایی در مرحله یک شانزدهم وزن منهای ۵۸ کیلوگرم مردان مقابل تکواندوکاری از بنگلادش قرار گرفت در دو راند با نتیجه ۱۴ بر صفر پیروز شد و به دور بعد مسابقات صعود کرد.

تیراندازی

در تفنگ بادی مردان پوریا نوروزیان با رکورد ۶۲۹.۲ در رده دهم ایستاد. امیرمحمد نکونام با ۶۲۸.۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت. مهیار صداقت با رکورد ۶۲۷.۶ در رده هفدهم ایستاد.

جودو

مهدی فتحی‌پور جودوکار منهای ۸۱ کیلوگرم ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف جودوکاری از عراق رفت و به پیروزی رسید. فتحی پور در مرحله یک هشتم نهایی برابر جودوکار بحرین شکست خورد و حذف شد.

مریم بربط جودوکار وزن منهای ۷۰ کیلوگرم ایران به مصاف نماینده ازبکستان رفت و به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. او در مرحله یک چهارم نهایی برابر نماینده ازبکستان با ضربه فنی شکست خورد. او برای مدال‌آوری در گروه شانس به رقابت می‌پردازد.

بربط در شانس مجدد مقابل جودوکار مغولستان شکست خورد و حذف شد.

شنا:

در ماده ۵۰ متر آزاد، سامیار عبدلی با رکورد ۲۲:۸۰ در رده دهم قرار گرفت و ضمن جابجایی رکورد ملی، رزرو فینال شد. سهران نیز با رکورد ۲۳:۴۷ در رده پانزدهم ایستاد.

هومر عباسی در ۵۰ متر کرال پشت با ثبت زمان ۲۶.۳۲ ثانیه در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

این خبر بروزرسانی شده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها