گواردیولا: کلکسیون جام‌های سیتی را تکمیل می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره دیدار با فلومیننزه در فینال جام باشگاه‌های جهان گفت: این تنها عنوانی است که در گنجه افتخارات باشگاه نیست و ما به‌دنبال آن هستیم.

گواردیولا: کلکسیون جام‌های سیتی را تکمیل می‌کنیم

 منچسترسیتی دیشب با غلبه بر اوراواردز ژاپن راهی فینال جام جهانی باشگاه‌ها شد تا جمعه‌شب برای رسیدن به جام قهرمانی با فلومیننزه برزیل بازی کند.

سیتی در مقطعی وارد جده عربستان، محل برگزاری جام باشگاه‌‎های جهان شده است که در لیگ برتر اوضاع برای این تیم چندان آرام پیش نمی‌رود و آنها در ۶ بازی گذشته تنها یک برد داشته‌اند. شاید یک هفته تمرین در آفتاب خاورمیانه، به دور از سرما و رطوبت منچستر، فرصتی ارزشمند برای شارژ مجدد شاگردان پپ گواردیولا باشد.

سیتی با تساوی این هفته برابر کریستال پالاس در رده چهارم لیگ برتر و در فاصله ۵ امتیازی آرسنال صدرنشین قرار دارد.

سیتیزن‌ها حالا جمعه‌شب برای اولین بار در فینال جام جهانی باشگاه‌ها به میدان می‌رود تا تنها جامی که در ویترین این تیم خالی است را کسب کند. آنها پس از کسب ۴ جام در سال ۲۰۲۳، به دنبال کسب پنجمین جام در سال ۲۰۲۳ هم هستند.

گواردیولا که به دنبال کسب سومین عنوان قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها با سه باشگاه مختلف است، درباره صعود منچسترسیتی به فینال این مسابقات گفت: این اولین بار است که منچسترسیتی اینجا است. من نماینده این باشگاه فوق‌العاده هستم و خوشحالم که به فینال و بازی برابر فلومیننزه رسیدیم. این آخرین مرحله برای کسب این قهرمانی است؛ تنها عنوانی که باشگاه ندارد، بنابراین ما به دنبال آن هستیم.

وی افزود: رسیدن به فینال این مسابقات ممکن است یک بار در طول زندگی اتفاق بیفتد؛ بنابراین این بازی را دست‌کم نمی‌گیریم چون ممکن است، دوباره‌ای در کار نباشد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها