نبود اعتبار کافی عمده مشکل پروژه‌های جهاد کشاورزی کهگیلویه

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود اعتبار کافی عمده مشکل پروژه‌های جهاد کشاورزی حوزه انتخابیه است.

نبود اعتبار کافی عمده مشکل پروژه‌های جهاد کشاورزی کهگیلویه

حجت‌الاسلام سید محمد موحد در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر ظرفیت های موجود در کهگیلویه بزرگ اظهار کرد: متاسفانه عمده مشکل پروژه های جهاد کشاورزی نبود اعتبارات کافی است.

نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۷ هزار هکتار در شهرستان کهگیلویه زیر کشت انواع محصولات کشاورزی است و سه هزار هکتار باغات مرکبات در این شهرستان نیز موجود می باشد.

موحد افزود: پروژه انتقال آب به صحرای کلاچو می‌تواند بخش عظیمی از زمین های دیم این شهرستان را تحت آبیاری قرار دهد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات بخش دیشموک نبود فرآیند مناسب انتقال آب به زمین های کشاورزی است.

نماینده کهگیلویه بزرگ عنوان کرد: در شهرستان چرام ۱۱ هزار هکتار زیر کشت انواع محصولات کشاورزی قرار دارد که یک هزار و ۸۰۰ هکتار آن زیر کشت زمین های برنج می باشد.

وی بیان کرد: با وجود ظرفیت های عظیم چشمه ها و قنوات در این شهرستان می تواند آب را به با احداث کانال ها به زمین های کشاورزی انتقال داد.

وی یکی از مشکلات دامداران این حوزه را نبود تسهیلات کافی برای طرح های دامداری در شهرستان عنوان کرد.

موحد با بیان اینکه در شهرستان لنده ۹ هزار هکتار زمین کشاورزی وجود دارد از کمبود اعتبار لازم جهت راه اندازی آب اراضی دشت بن، کمبود اعتبار لازم جهت راه اندازی خط انتقال آب دشت ناصری و کمبود اعتبارات لازم جهت راه اندازی مجتمع گلخانه ای ۱۳ هتکاری روستای مال شیخ به عنوان مشکلات این شهرستان نام برد توجه ویژه وزارتخانه کشاورزی در این راستا شد.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حوزه بهمئی نیز میزان کل زمینهای کشاورزی ۱۶ هزار هکتار است که عمده مشکلات این حوزه عدم تکمیل سد های مطالعه شده از جمله سد ایلیاباد ممبی، سد قلات و سیاهشیر است.

وی افزود: باغات قدیمی در این شهرستان نیاز به ترمیم شبکه‌های آبیاری دارند.

در این نشست وزیر جهاد کشاورزی با استقبال از پیشنهادات سید محمد موحد دستورات ویژه خود را صادر نمود و مقرر شد هیئتی متشکل از بخش‌های مختلف وزارت جهاد کشاورزی برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی عازم کهگیلویه و بویراحمد شده و با حضور مجمع نمایندگان و مسئولان و متولیان امر بررسی‌های لازم صورت گیرد.

منبع: ایسنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد