مجالس عروسی و عزا در اسفراین همچنان میزبان کرونا هستند

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: تجمعات مردم در برپایی عروسی و عزاها همچنان در برخی از روستاهای اسفراین ادامه دارد که این امر موجب شیوع گسترده ویروس در مناطق مختلف شده است.

مجالس عروسی و عزا در اسفراین همچنان میزبان کرونا هستند

اسحاق ایلدرآبادی اظهار کرد: متأسفانه همچنان در بعضی مناطق شهرستان شاهد برگزاری تجمعات در عزا و عروسی هستیم که در صورت لزوم باید دستگاه قضا ورود نماید.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین ادامه داد: از دستگاه‌های امنیتی و قضائی می‌خواهیم دستور ویژه‌ای برای کنترل عروسی‌ها صادر کنند.

وی افزود: اسفراین از تعداد معدود شهرستان‌های خراسان شمالی است که در دو محور ورودی (میدان مادر و پلیس راه ایرج) همچنان مسافران را تحت کنترل خود دارد و تمام مسافران وسایل نقلیه عمومی را تب سنجی می‌کند.

ایلدرابادی خاطر نشان کرد: آزمایشگاه تست در ایام تعطیل و عید نوروز به صورت شیفتی فعال است تا همشهریان مشکوک بتوانند هر چه سریع‌تر نسبت به تست اقدام کنند.

وی در پایان تصریح کرد: تشدید طرح شهید سلیمانی به طور جد انجام خواهد شد و از سازمان‌های همکار (هلال احمر و بسیج) می‌خواهیم در طرح تشدید نظارت‌ها همچنان یاریگر علوم پزشکی باشند.

منبع: مهر

66

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد