قدرت خرید کارگران به یک سوم رسید

نماینده کارگران در شورای عالی کار با تشریح جزییات جلسه کمیته مزد گفت: در شرایط موجود قدرت خرید کارگران به یک‌سوم رسیده و کارفرمایان برای حفظ معیشت نیروهای کار خود باید پیشقدم شوند.

قدرت خرید کارگران به یک سوم رسید

ابوالفضل فتح‌الهی، با اشاره به برگزاری جلسه کمیته مزد شورای عالی کار اظهار کرد: این جلسه بدون حضور نمایندگان کارفرمایی و با حضور نماینده دولت، وزارت اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان کارگران برگزار شد و موضوع کاهش قدرت خرید کارگران در دستور کار جلسه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه اعضا متفق‌القول بودند که شرایط برای کارگران مساعد نیست و آمار و ارقام رسمی از مراجع ذیصلاح این مساله را تایید می‌کند.

رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با بیان اینکه قدرت خرید کارگران به یک‌سوم رسیده است، گفت: در چنین شرایطی تصمیماتی که در سال گذشته برای بهبود وضع معیشت کارگران گرفتیم، یک‌سوم تکافوی زندگی آن‌ها را پوشش می‌دهد. به همین دلیل اعضا به دنبال راهی بودند که هم از طریق کارفرمایان بتوان به کارگران کمک کرد و هم دولت به شکل غیرنقدی با اختصاص سبد کالا خانوارهای کارگری را تحت پوشش قرار بدهد.

فتح‌الهی متذکر شد: پیشنهاد ما این است که دولت از محل صندوق توسعه ملی، یا ذخایر بزرگانی و درآمدهایی که عایدش می‌شود، منابع تامین سبد کالا را درنظر بگیرد.

نماینده کارگران در شورای عالی کار ادامه داد: طبع بعد از اجماع همه شرکای اجتماعی و تصویب شورای عالی کار می‌توانیم این پیشنهاد را از رییس جمهوری مطالبه کنیم البته با توجه به اینکه درخواست کارگران غیرنقدی و توزیع کالاست انتظارات تورمی ایجاد نمی‌کند.

منبع: ایسنا

729

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد